Svjedočanstvo

SVJEDOČANSTVO …O snazi Duha Svetoga
Poštovani,
na ovoj Vašoj uistinu prekrasnoj stanici voljela bi nešto posvjedočiti o snazi Duha Svetoga i da to objavite,naravno anonimno. Hvala Vam!
4,5 mjeseci molila sam razne devetnice sv. Riti,sv. Marti.sv. Anti na jednu nakanu,ali jednostavno moja se molitva nije uslišavala,a to me toliko izjedalo jer sam čvrsto vjerovala kad moliš s punim povjerenjem da će ti se onda to i uslišati jer “što god zaištete od mog Oca u moje ime dat će vam se” i nekako me ta rečenica stalno vodila kroz moje molitve. Moram priznat da sam čak bila i pomalo razočarana jer sam toliko puta na stranici Svjedočanstva pročitala kako su se po zagovoru sv. Rite nemoguće stvari i situacije rješavale pa sam se pitala zar sam ja toliko grešna da samo meni sv. Rita po svom zagovoru ne usliša molitvu. I onda sam slučajno naišla na jedno svjedočanstvo,upravo na ovoj stranici, o jednoj curi koja se molila Duhu Svetom i kako joj je molitva uslišana,i zaista nikad se u životu nisam molila Duhu Svetom,pitajte me zašto,ne znam,možda zato što nije toliko razvikano kao npr sv. Rita.sv. Ante. I uistinu,počela sam moliti devetnicu, i već 2. dan ispunila mi se mi dugo očekivana i moljenja molba. točno drugi dan. bila sam presretna i oduševljena i rekla sam da ću upravo na ovoj stranici posvjedočit o snazi i moći Duha Svetoga. i od tada svaku večer i za svaku bol uvik se molim Duhu Svetom. za što sam se molila bi bilo predugačko da sada pišem,ali vam mogu reć da mi je otvorilo oči i da sam spoznala da uistinu samo Bog zna šta je najbolje za nas. više nisam bila ljuta na Njega zašto je dozvolia da se toliko loših stvari u mom životu dogodi i da toliko propatim već samo mu bila zahvalna na svemu. i posljednjih mjeseca dana stalno sam imala nekih želučanih problema i uzmem knjižicu sv. Riti i pomolim joj se da mi se otkloni bol i uistinu mi se otkloni. zahvalna sam joj na tome. hvala i slava sv. Riti,sv. Anti,sv. Josipu i ostalim svecima koje molim na svemu što su mi svojim zagovorom uslišala ,a da možda i nisam bila svjesna i Duhu Svetom. BVB

Oglasi