Svjedočanstvo

pozdrav svima,

evo da se javimo da smo posvojili curicu i hvala svim koji su molili za nas , bez vaše molitve nebi uspijeli, sad nam treba snage i Božje mudrosti da ih usmjerimo u život, molite za nas
BVB

Bile su dvije molitvene nakane

22.2.2013

molim vas ljudi pomolite se za nas, već sam pisala da smo na putu posvojenja djeteta.. i sada je naš put naišao na kušnju… trebamo snagu..
hvala
(anonimno)

i  prva 6.11.2012

Moj suprug i ja u braku smo 6 god i oduvijek smo maštali o velikoj obitelji i puno djece, no međutim svoje biološko djete nismo mogli dobiti i odlučili smo nekakvim prirodnim slijedom na posvojenje.. mpo nije bio naš put, pa nismo ni probavali..
kada smo kretali sa posvojenjem bio je to težak i dugačak put, pun neizvjesnosti i kušnje, svakodnevna borba sa sustavom, posječivanje dječice u domovima kojima nažalost nismo postali roditelji, zvanje centara u kojima nerjetko se javljaju osobe od kojih ne dobivate ni trun podrške, baš naprotiv…
i dok smo tako tražili naše djetešce, znali smo da je ono nas već odabralo, samo smo se morali spojiti i prepoznati ga, susreli smo se sa predivnom osobom koju je dirnula naša prića i odlučila je zavjetovat se sv. Josipu i moliti za nas. vidjela je da nam ponestaje vjere..
a inaće nismo odrasli baš u vjeri pa nam i vjera nije bila izgrađena u čvrsti stup, često je znala biti poljuljana… makar sam ja znala i osijećala da je Bog uz nas i u nama.. i tako nakon dvije godine traženja oko 19 ožujka mi smo pronašli našu dušicu, posvojila nas je i učinila našu vjeru i našeg Boga čvrstog kao nikada u životu…
često kasnije dok sam analizirala naš put shvatila sam da nam se čudo tj. Bog pokazivao u raznim situacijama!
hvala Mu na našem čudu! sada smo krenuli opet u potragu za svojim drugim djetešcem, za bracom ili sekom, pa vas molim dragi ljudi molite za nas..

Oglasi