Svjedočanstvo – Svjedočanstvo vezano uz Sv. Josipa!

Poštovani,

sve Vas lijepo pozdravljam! Pratim Vašu stranicu duže vrijeme i napokon sam dočekala da Vam pošaljem svoje svjedočanstvo! Previše ima nakana i onih koji su potrebiti molitve, stoga želim Vam ispričati svoje svjedočanstvo vjere i ohrabriti mnoge koji su u očaju i beznađu a danas, nažalost, takvih ima mnogo kako je Bog VELIK!!! Moje svjedočanstvo je vezano za Sv. Josipa! Prije malo manje od 3 godine započelo je moje štovanje Sv. Josipu! Molila sam se za posao! Mogu posvjedočiti da je 2 puta izmolio milost za mene da se zaposlim! Prvi put sam molila “30 -dnevnu pobožnost na čast Sv Josipa” svaki dan! Nakon dva mjeseca sam saznala da sam prvi put dobila posao! Nakon što mi je istekao ugovor opet sam ostala nezaposlena i opet sam se molila Sv. Josipu ali ovaj puta sam odlučila svaku srijedu postiti Sv. Josipu za posao! To mi je bilo nešto najteže ali nisam htjela odustati ni posustati jer sam znala da je to jedini pravi i najbolji način da se zaposlim! Nitko mi iz obitelji nije vjerovao da će mi molitva biti uslišana tj. da ću naći posao, iako su svi vjernici! Nakon točno godinu dana (bila je srijeda) dobila sam opet posao!!! Moram još spomenuti i Sv. Padre Pio kojem sam molila devetnicu i koji je sigurno pomogao Sv. Josipu izmoliti milost da se zaposlim! Što reći nego da molitva i post nisu NIKADA uzalud! Bog sve vidi i zna! I kada ne odgovara na naše molitve problem je u nama a ne u Njemu! To je zato što nismo dovoljno otvorili svoje srce i prihvatili volju Božju! Koliko god loše bilo, moramo prihvatili volju Božju jer tek tada može ići nabolje i mogu nam biti uslišane molitve! Ja sam dugo forsirala i nametala Sv. Josipu tj. Bogu svoju volju i želje… nisam nikako mogla prihvatiti da sam opet nezaposlena a mlada sam, zdrava i obrazovana osoba! Mislila sam kada ću raditi ako neću sada??? Kod kuće sam imala tešku financijsku situaciju ali Sv. Josip se čitavo vrijeme brinuo za mene i moju obitelj! HVALAAAAAAAAA Mu do Neba!!!!!!!! Zaista se samo u Boga možemo bezrezervno pouzdati i zaista svaka milost koja se moli od Sv. Josipa, bit će SIGURNO DOBIVENA!!!!! VJERUJTEEEE!!! :-))))

30 -dnevna pobožnost na čast Sv Josipa

Oglasi