Svjedočanstvo – Mladić se oporavio nakon teške prometne nesreće

  1. svjedočanstvo: 28.8.2013. Hvaljen Isus i Marija! Nakon skoro četiri mjeseca od nesreće javljam Vam da je moj dečko u najboljem redu. Nema nikakvih oštećenja na mozgu što je najbitnije, motorika napreduje, još uvijek ide na fizikalne vježbe, ali napreduje sve više. Ja se i dalje molim i zahvaljujem dragom Bogu na podarenom zdravlju i svetoj Riti i dragoj majci Mariji koje su čule moje molitve i pomogle. Moj dečko se nakon oporavka posvetio molitvi i nedjeljnim misama. Vjerovatno se sve ovo moralo dogoditi da više spoznamo kako nas dragi Bog ljubi i daje nove prilike za bolji život koji ćemo više posvetiti molitvi i svetim misama. Hvala ti dragi Bože na strpljenju koje si mi dao, na ozdravljenu moga dečka i hvala Vama dragi ljudi koji ste se molili za nas! Bog Vas blagoslovio! 🙂 ❤

  2. Svjedočanstvo: 07.06.2013 Hvaljen Isus i Marija! Evo, javljam Vam svima koji ste bili uz mene i moga dečka i koji ste molili za njega da je sretno došao kući nakon mjesec i tjedan dana. Ovako je sve u redu, priča, može hodati, čita, raspoznaje boje, vidi, čuje… jedino mu je pamćenje još pomiješano, ali i to će doći s vremenom. Hvala dragom Bogu na uslišanim molitvama, svetoj majci Mariji, dragom Isusu, svetoj Riti, svetom Josipu, svetoj Marti, arkanđelima Rafaelu i Mihaelu što su uslišali moje molitve, ali isto tako, hvala Vama dragi ljudi što ste bili uz nas i molili za nas, pomolite se svaki puta kada nas se sjetite. Hvala i administratorima stranice što su objavljivali moje poruke. Od Vam hvala! Bog Vas blagoslovio! Kristina

  1. Molitvena nakana: 1.5.2013.
    sve Vas molim da se pomolite dragom Bogu za mog dečka koji je nastradao, da mu bude sve u redu. Boze pomozi nam!
  2. Molitvena nakana: 5.5.2013.
    Molim Vas sve jos jednom da se pomolite za moga dečka. Stabilnije je, ali je jos uvijek u komi, polako dolazi k sebi što mogu zahvaliti dragome Bogu. Molim se svetoj Riti za njega jer sam vidjela da svima koji joj se mole usliši molitve. Znam i sama da će dragi Bog, dragi Isus i naša Majka Marija zajedno sa svetom Ritom uslišiti moje molitve i molitve svih nas. Bog Vas blagoslovio i hvala Vam svima!
  3. Molitvena nakana: 8.5.2013  Hvaljen Isus i Marija. Molim Vas da se i dalje molite za moga dečka. Još uvijek je u komi i dobio je još i upalu pluća. Ja se molim svaki dan svetoj Riti, i idem na svibanjske pobožnosti, molim se dragom Bogu, ali polako osjećam da klonem i padam u depresiju. Molim Vas, molite se za njega i njegovo zdravlje, ali također Vas molim da se i za mene pomolite da mi Bog da strpljenja i nade. Bog Vas blagoslovio dragi ljudi!
Oglasi