Ako si Sin Božji…

ako-si-sin-bozjiAko si Sin Božji…

I onaj razbojnik s križa: Ako si Sin Božji, pomozi sebi i nama! – A oni ispod križa: Ako si Sin Božji, siđi dolje pa da vidimo i da ti vjerujemo. – Isus nije sišao. Ni danas nije ništa manji zahtjev spram Isusa: Ako si Spasitelj svijeta, nahrani gladne u Indiji, Africi, Sudanu… Ako si Mesija, neka nestane nepravde i ratova. Ako si Mesija, nek narodi zažive u miru. Ako si Bog, učini da zavlada mir u mojoj obitelji, da ozdravim od bolesti, raka. Siđi konačno s križa, Sine Božji. – Ali on ne silazi. Na drugi on način pomaže nego mi to zamišljamo u svojim željama i snovima.
Pavao je rekao kako ništa nije htio znati u Korintu osim Isusa, i to Raspetoga. To je ispit naše vjere. “Tko se prizna mojim pred ljudima, priznat ću se i ja njegovim pred anđelima Očevim”. “Tko mene zaniječe, i ja ću se njega odreći”! I promijenit će se život u nama i oko nas.

Oglasi