Vidjela sam ga

Isus

Sjedeći na grobu
i potresena od suza
čujem da netko zove: MARIJO
Tako me zvao samo NETKO
Tako izgovarati ime MARIJA
znade samo Jedan
jer se to ne da oponašati
Sve spoznati, do kraja razumjeti
sažeto je u tom glasu
On me je probudio iz dubokog sna
Kada sam čula njegov glas
Počelo je u meni sve pjevati i treperiti
Nestale su sve sjene
Osušile su se moje suze
i on me je podigao iz dubine
mojih zdvajanja
Rasplinula se noć
Ja sam ga vidjela
gledale su ga ove moje oči
osjećala sam ga svojim srcem
Bio je čista svjetlost
ugodna toplina
blizina koja zahvaća
Bio je ljubav sama
i čista blizina
Činilo mi se da ću propasti
jer smo se ovako ponovno vidjeli
I kada ga više nisam vidjela
osjećala sam da je ostao u meni
Njegovo tijelo nisam smjela dotaći
ali dotakla sam se njegove duše
i njegova blizina me je promijenila
ON ŽIVI U MENI

Oglasi