Djetešce se javi sv. Antunu i reče, da je Isus

Sveti Antun Padovanski

Sveti Antun Padovanski

Svoju snagu pri obraćanju grješnika crpio je sv. Antun od Boga vanrednim načinom. Jednoga dana propovijedaše u Camposampieru. Onda ga k sebi pozove jedan građanin i dade mu sobicu na sami, da može mirno razmatrati i znanošću se baviti. Svetac je svu noć probdio u molitvi. Kad je taj građanin obilazio kuću, da razvidi, da li je sve u redu, pogleda iz radoznalosti u sobicu sv. Antuna kroz prozor i vidje ga, Nastavi čitati

Oglasi

Pa vi sad recite…čudo, zar ne?!

Sveti Antun Padovanski

Sveti Antun Padovanski

Kako se blizi blagdan sv.Ante htjela sam podijeliti svoje, pa rekla bih malo cudo.
Prosle godine u ovo vrijeme bila sam trudna sa svojim prvim djetetom. Vec smo onda znali da on ima tesku bolest zbog koje je mogao biti nepokretan i ici na operaciju mozga. Molili smo se zbilja jako i cvrsto vjerovali da ce sve biti ok, kako god Bog odluci. Otisli smo na blagoslov djece prije mise na dan sv.Ante (nitko nije rekao da trudnice ne smiju ) i par dana kasnije ostala sam u bolnici.
Jedne noci nekakvog obicnog dana kada vec nisam vise imala snage moliti sanjala sam da trudna klecim pred kipom sv.Ante u crkvi u nasem gradu i placem, a oko mene vatra, uzasna vatra, ali smo i ja i taj kip bili u nekakvom krugu…zasticeni.

13.6.ce nasa beba imati 10 mjeseci i nitko vise ne prica o tome kako on nece hodati, a operacija mozga se nije desila.
Pa vi sad recite…cudo, zar ne?!