Marijine misli – PJEŠČANA OLUJA

pješčana oluja
Izgubljen beduin u pustinji,
gdje je nestalo sunce,u pola bijela dana? Nastavi čitati

Oglasi

PRESVETO SRCE ISUSOVO – Misna čitanja/B

Iv 19, 31-37

Prvo čitanje: Hoš 11, 1.3-4.8c-9
Srce mi je uznemireno.

Čitanje Knjige proroka Hošee
Ovo govori Gospodin:
»Dok Izrael dijete bijaše, ja ga ljubljah,
iz Egipta dozvah sina svoga.
Efrajima ja sam hodati učio,
držeći ga za ruke njegove;
al oni ne spoznaše
da sam se za njih brinuo.
Užima za ljude privlačio sam ih,
konopcima ljubavi;
bijah im ko onaj
koji u čeljustima njihovim žvale opušta;
nad njega se saginjah
i davah mu jesti.
Srce mi je uznemireno,
uzavrela sva mi utroba:
neću više gnjevu dati maha,
neću opet zatirati Efrajima,
jer ja sam Bog, a ne čovjek:
Svetac posred tebe –
neću više gnjevan dolaziti!«
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati

Poučne priče – JA VAS NE POZNAM!

Srce Isusovo
Tako je mnogo lažnih bogova!
Toliko puno živih vragova;
i tako mnogo mrtvih vjernika,

Ljudi prepunih bola i bijede
od djetinjstva do kose sijed,
u glibu grijeha se kreće,
a niti pogled podignuti neće.
Kao opijeni tumarajući hode
i slijepci slijepce u propast vode.

Čini se kao da nitko ne mari,
a ipak svi jasno slute
da je neminovna propast sve bliže,
da kazna za grijehe sve brže stiže;
a ipak ustaljenim životom žive.
K’o lancima i verigama sapeti,
ne mare što s križa zove Razapeti.
Što još uvijek krv svoju nudi:
”O dođite da vas operem, ljudi!
Dođite da vam grijehe oprostim
žrtvom svojom ponor premostim;
da vašu ruku u Očevu stavim,
da vam Radosnu vijest objavim!”

Spasenje, samo Isus može dati.
Krv Njegova grijehe pere,
onom tko se iskreno kaje,
i dolazi k Njemu prepun vjere.

Nagrada će biti silna
i radosti neće biti kraja!
Uz Isusa ćemo vječno biti
stanovnici raja! Nastavi čitati