Svjedočanstvo

Gospodin s vama!
Htjela bih vam posvjedociti kako je BOG zivi BOG.
Od svoga rodenjena bolujem od “neizljecive” bolesti celijakije, s tim zivim punih 18 godina, s vremenom sam se vec pomirila kako cu cjeli zivot paziti sta jedem i di jedem, u skoli su me znali ismijavati u pocetku mi je to jako smetalo ali sam se s vremenom oglusila na takvo tuzno podsmijavanje, u pocetku svog zivota nisam bila nesto jako vrijena molila sam se Bogu onda kada se sjetim i nije mi On uopce bio vazan, dapace jako sam puno i psovala bila sam skroz ja rubu ka losem zivotu i onda jednog dana upoznam osobu koja mi danas znaci sve u zivotu, mog dragog i ljubljenog decka kojem cu zahvaljivat zauvijek sto me promjenio potpuno..
Kada sam krenila s njim jako sam psovala pred njim mislila sam ” ako psujem vise cu mu se svidjeti” u pocetku nije nista sponijao pustio me da psujem jednostavno je nije dozivljavao kada bih psovala, nakon nekog vremena polako mi je poceo govoriti kako je to ruzno kad zenska psuje ( mislila sam u sebi pa sto te briga ). Jednog dana sam legla i razmisljala pa zasto on to meni govori stalno? Sta jel on nepsuje i tako sam pocela malo manje pred njim psovati ali to je bilo samo pred njim pravila sam se kao fina iako nisam bila, slusala sam ga svaki dan i on nikada nije rekao ni jednu ruznu rijec, sto sam se vise druzila s njim polako su se iz mog rijecnika pocele brisati ruzne psovke. On me i doveo do ovog cilja, trudio se oko mene, jednostavno bilo mu je stalo do mene i zelio je da se promjenim, on je osoba koja sluzi zivom Bogu, osoba kojem je Bog na prvom mjestu i tako sam sretna sto ga imam. On je odrastao uz svoju mamu koja isto tako sluzi zivom Bogu i ona ga je odgajala uceci ga o Bogu, oni su ga slavili na sve moguce nacine nikada se nisu posramili Boga jednostavno su mu predali svoj zivot a to je po mene jedno od najljepsih odrastanja. A ja, ja sam odrasla u kuci gdje su psovanje i kocka bili dobar dan, zato ja i jesam toliko psovala i bila onakva kakva jesam, ja nisam imala koga da mi svjedocii o Bogu da mi prica o tome da me uci ja sam imala nazalost sve obrnuto.. Zahvaljujuci mom decku ja sam se totalno promjenila, njegova majka moja prediva i draga isto majka jer ju nikada necu smatrati nicim drugim radili su na menu, molili su se za mene, vjerovali su u mene i nisu odustajali i na ovaj nacin oni su proslavili Gospodinaa, uspjeli suuu me promjeniti molili su Gospodina da djeluje na moje srce i isplatilo im se hvala im, al najvise hvalaa i slava mom predivnom Ocu Gospodinu nasemu.. Da se vratim na pocetak mog svjedocanstav za moju “neizljecivu” bolest. Svi su mislili da nikad necu ozdraviti ali oni niisu oni su vjerovalii oni su se molili Bogu i Bog je uslisio moje u njihove molitve GOSPODIM ME ISCJELIO, ja danas smijem jesti sve sto pozelim, nemoram se paziti vise jer je Gospodin iscjelio moju kako su svi govorili “neizljecivu” celijakiju, slava Bogu..
Svima vama zelim govoriti kako se isplati cekati na Boga i kako je On veliki i svemoguc, samo morate imati jaku vjeru u njega i vase ce se molitve sve ispuniti. Toliko sam sretna i ponosna na svog Gospodina kojeg cu slaviti u sve dane svoje! Amen
BOG NEKA VAS SVE BLAGOSLOVI!

Oglasi

Nedjelja – Misna čitanja – 11. NKG/B

Mk 4, 26-34

Prvo čitanje: Ez 17, 22-24
Nisko drvo uzvisujem.

Čitanje Knjige proroka Ezekiela
Ovo govori Gospodin Bog:
»S vrha cedra velikoga,
s vrška mladih grana njegovih, odlomit ću grančicu
i posadit je na gori visokoj, najvišoj.
Na najvišoj gori izraelskoj nju ću zasaditi:
razgranat će se ona, plodom uroditi
i postati cedar predivni:
prebivat će pod njim sve ptice,
sve će se krilato gnijezditi u sjeni grana njegovih.
I sve će poljsko drveće znati
da ja, Gospodin,
visoko drvo ponizujem,
a nisko uzvisujem;
zeleno drvo sušim,
a drvu suhu dajem da rodi.
Ja, Gospodin, rekoh i učinit ću!«
Riječ Gospodnja.

Otpjevni psalam: Ps 92, 2-3.13-16
Pripjev: Dobro je slaviti Gospodina.

Dobro je slaviti Gospodina,
pjevati imenu tvome, Svevišnji;
naviještati jutrom ljubav tvoju
i noću vjernost tvoju.

Ko palma cvate pravednik
i raste ko cedar libanonski.
Zasađeni u domu Gospodnjemu,
cvatu u dvorima Boga našega.

Rod donose i u starosti,
sočni i puni svježine:
da navijeste kako je pravedan Gospodin,
Hrid moja, onaj na kome nema nepravde.
Drugo čitanje: 2Kor 5, 6-10
Trsimo se da mu omilimo, bilo naseljeni, bilo iseljeni.

Čitanje Druge poslanice svetoga Pavla apostola Korinćanima
Braćo: Uvijek smo puni pouzdanja makar i znamo: naseljeni u tijelu, iseljeni smo od Gospodina. Ta u vjeri hodimo, ne u gledanju. Da, puni smo pouzdanja i najradije bismo se iselili iz tijela i naselili kod Gospodina. Zato se i trsimo da mu omilimo, bilo naseljeni, bilo iseljeni. Jer svima nam se pojaviti pred sudištem Kristovim da svaki dobije što je kroz tijelo zaradio, bilo dobro, bilo zlo.
Riječ Gospodnja.

Evanđelje: Mk 4, 26-34
Manje od svega sjemenja na zemlji postane veće od svega bilja.

Čitanje svetog Evanđelja po Marku
U ono vrijeme: Isus govoraše mnoštvu:
»Kraljevstvo je Božje kao kad čovjek baci sjeme u zemlju. Spavao on ili bdio, noću i danju sjeme klija i raste – sam ne zna kako; zemlja sama od sebe donosi plod: najprije stabljiku, onda klas i napokon puno zrnja na klasu. A čim plod dopusti, brže se on laća srpa jer eto žetve.«
I govoraše: »Kako da prispodobimo kraljevstvo nebesko ili u kojoj da ga prispodobi iznesemo? Kao kad se gorušičino zrno posije u zemlju. Manje od svega sjemenja na zemlji, jednoć posijano, naraste i postane veće od svega povrća pa potjera velike grane te se pod sjenom njegovom gnijezde ptice nebeske.«
Mnogim takvim prispodobama navješćivaše im Riječ, kako već mogahu slušati. Bez prispodobe im ne govoraše, a nasamo bi svojim učenicima sve razjašnjavao.
Riječ Gospodnja.