ČUDNI „OČE NAŠ“

Isus
Molitelj:“Oče naš koji jesi na nebesima..“
BOG:“DA?“
Molitelj:“Pa ne prekidaj me! Zar ne vidiš da molim??“
BOG:“ALI ZVAO SI ME!“
Molitelj:“Ja tebe?? Ah..ne… Nisam te zapravo zvao. To je samo molitva!! Mi to tako molimo tim riječima, nisam te zapravo zvao.“
Molitelj:“Sveti se ime tvoje..“
BOG:“MISLIŠ LI TO OZBILJNO?“
Molitelj:“Molim? Pa tu se nema ništa ozbiljno za misliti..“
BOG:“ŽELIŠ LI ZAISTA DA SE MOJE IME SVETI? ZNAŠ LI UOPĆE ŠTO TO ZNAČI?“
Molitelj:“Pa ne baš.. Otkud da znam?!?“
BOG:“ZNAČI DA TI JE MOJE IME SVETO, DA ME ŽELIŠ SLAVITI I DA SAM TI POSEBAN.. DA TI JE MOJE IME DRAGOCJENO.“
Molitelj:“Ahaa..Kužim, da..“
„Dođi kraljevstvo tvoje, budi volja tvoja, kako na nebu, tako i na zemlji.“
BOG:“RADIŠ LI NA TOME?“
Molitelj:“Na tome da bude tvoja volja na zemlji.. Pa ne znam..što ja tu zapravo mogu učiniti?“
BOG:“NAĐI VREMENA ZA MENE.. NEMOJ SE POSRAMITI MOG IMENA, PROPOVIJEDANJA, PRIČAJ S NEKIM VJERNIM U TVOJOJ BLIZINI O MENI.. NE SRAMI SE ISPRIČATI SVOJE SVJEDOČANSTVO!“
Molitelj:“Kruh naš svagdašnji daj nam i danas i otpusti nam dugove naše kao što ih i mi opraštamo dužnicima našim.“
BOG:“A ŠTO JE S ONIM TVOJIM POZNANIKOM..?“
Molitelj:“Njega mi ne spominji.. Uvijek me ponižava svojim ciničnim primjedbama i sve se mora vrtjeti oko njega!“
BOG:“ZNAM.. PA IPAK, ŠTO JE S TVOJOM MOLITVOM?“
Molitelj:“Pa nisam to mislio baš… Znaš, tako ide molitva..“
BOG:“A ČINI LI TE SRETNIM ŽIVJETI S TOLIKO MRŽNJE I BIJESA PREMA NJEMU?“
Molitelj:“Ali ne mogu to samo zanemariti i praviti se kako je sve u redu..“
BOG:“NITI SE NE TREBAŠ PRAVITI. JA TI MOGU DATI ISKRENU LJUBAV PREMA NJEMU. I MOGU TI DATI MIR. NITI TI NISI SAVRŠEN, A JA TI EVO, SVE OPRAŠTAM..“
Molitelj:“I ne uvedi nas u napast, nego izbavi nas od zla..“
BOG:“MA NIŠTA LAKŠE OD TOGA. SAMO MI RECI KOJE TE OSOBE I SITUACIJE UVODE U NAPAST.“
Molitelj:“Kako to misliš?“
BOG :“ZNAŠ TI SVOJE SLABE TOČKE: NEODGOVORNOST, ŠKRTOST, LIJENOST..“
Molitelj:“Ovo je najteži Oče naš koji sam ikada izmolio.. A imao je i veze sa svakidašnjim životom!“
BOG :“JAKO DOBRO! NAPREDUJEMO! SAD NASTAVI MOLITI DO KRAJA.“
Molitelj:“Jer tvoje je kraljestvo i moć i slava u vjeke vjekova. Amen.“
BOG:“ZNAŠ ŠTO MI SE SVIĐA? KAD ME LJUDI KAO TI POČNU OZBILJNO DOŽIVLJAVATI,
ISKRENO MOLITI, SLIJEDITI.. KAD PROMJENE SRCE. ŽELIM DA SHVATIŠ DA TE ŽELIM MIJENJATI I SVAKI DIO TVOG RANJENOG SRCA ŽELIM OSVOJITI SVOJOM LJUBAVLJU. ŽELIM PROVODITI VRIJEME S TOBOM I UČINITI TE-KRŠĆANINOM!“

Oglasi

Molim za tebe koji si umoran

Molim za tebe koji si umoran

Molim za tebe koji si umoran, iscrpljen, s osjećajem nemoći, nemira, straha, malaksalosti, bolesti… Ono što ti želim reći: u Božjim si sigurnim rukama, prepusti se Bogu ljubavi. Gospodin je predivan a sve što daje… tebi je na korist. Premda ti ponekad nije jasno i ne razumiješ. Bog te neizmjerno ljubi i nitko ga ne može nadmašiti u ljubavi prema tebi. Ma što god se dogodilo, Bog te ne napušta. Samo Mu vjeruj. Bog neka te blagoslovi i čuva. Njegov brižni pogled neka bdije uvijek nad tobom i neka te svojom beskrajnom ljubavlju grije.

Poučne priče – Božja blizina

Vatra, Oganj

Otac Ilija ispričao je zgodicu o starcu koji je živio u hramu. Došli su mu davli govoreći: – Idi iz naše kuće.
Starac im odgovara: – Ovo je moja kuća, nije vaša. Kada već nije htio izaći, počeli su mu trgati palmine grane i razbacivati ih po hramu. On je to mirno gledao i poslije sve skupio.

Kada su vidjeli da ni to ne koristi, uzeli su ga za ruku i dovukli do vrata. Kada je došao do vrata i vidio da nema šale, trgne snažno svoju ruku i zaviče: “Isuse, pomozi!” Đavli su se odmah razbježali. Starac sjedne i počne plakati. Gospodin ga upita:
– Zašto plačeš? Starac odgovori:
– Kako oni mogu ovako nešto učiniti jednom čovjeku u Tvojemu hramu?
Uzvrati mu Gospodin:
– Bio si nehajan. Je si li vidio da sam bio uza te čim si me zazvao. Zato ti kažem da je potrebno mnogo truda uložiti u duhovni život, ako se tako želi živjeti. Gdje nema patnje, nema ni Boga blizu. Jer, Bog se je patnjom preko križa približio.
M. van Parys

ovo svoje iskustvo podjelio bih s vama

EmocijeJa sam jedan srednjoškolac… ovo svoje iskustvo podjelio bih s vama, pogotovo mladima jer sve vise ih danas odlazi na krivi put… ja sam bio jedan stidljiv dečko i jako povučen u sebe, a o mom pesimizmu u tadasnje vrijeme ne treba ni govoriti… smatrao sam se jednostavno beskorisnim… i tamo negdje otprilike 7. razred osnove skole počinjem se moliti češće iako sam i Nastavi čitati

Poučne priče – Ljubav

Isus muka

Ljubav

Neka stara kršćanska legenda kazuje kako je teško u životu uskladiti ljubav.
Jednoga dana Isus je otišao k svome nebeskom Ocu i kazao: – Ja volim sve ljude. Da pokažem svoju ljubav prema njima, želim radi njih ispuniti najteži zadatak.
Bog Otac u svojoj beskrajnoj mudrosti odgovori s osmijehom:
– Mogao bi stući sve planine i sva brda ovoga svijeta malim čekićom… Mogao bi isprazniti sve oceane malom školjkicom… Ali, ako želiš najteži rad, najdulji rad i najtvrdi rad, pođi na zemlju i uči ljude da se vole medusobno!
… Prošla su stoljeća i tisućljeća, Isus se još znoji izvršavajući svoju ljubav prema ljudima!
P. Righetto

Utorak – Zrnca vjere – 12. NKG

Majka TerezaRAD I MOLITVA

“Možete biti iscrpljeni od rada i ubijati se od posla, ali ako vam rad nije prožet ljubavlju potpuno je beskoristan. Raditi bez ljubavi znači robovati.
Neke osobe ne mole. Nemaju vremena i to opravdavaju brzinom života.
To je nemoguće.Molitva ne traži da prekinemo posao, već da ga nastavimo kao da je molitva.Nije nužno dugo meditirati i svjesno iskusiti Božju blizinu, koliko god to zvučalo primamljivo.
Važno je biti s Njim, živjeti u Njemu i vršiti Njegovu volju.
Možete moliti dok radite.
Rad ne sprječava molitvu i molitva ne sprječava rad.Dostatno je samo uputiti svoje misli Bogu:” Volim Te, Bože, vjerujem Ti, trebam Te.”
Sitnice poput takvih čudesne su molitve.”

bl. Majka Tereza

Sveti Josip Cafasso

This slideshow requires JavaScript.

Današnji je sveti zaštitnik Josip (Giuseppe) Cafasso, talijanski svećenik i socijalni reformator. Rodio se 15. siječnja 1811. u Castelnuovu (provincija Asti, Pijemont) kao sin vrijedne i pobožne seljačke obitelji. Rođen je s deformiranom kralježnicom i ostao bogaljem cijelog života. Nastavi čitati