Marijine misli – Ako želiš.. živjeti prosječnim životom – možeš

Ako želiš.. živjeti prosječnim životom – možeš.

Ako želiš.. živjeti prosječnim životom – možeš.
To nije loše. Ako si na to pozvan.
No ako u sebi osjetiš neke druge melodije.. melodije koje nisu od ”ovoga svijeta”.. note koje je Skladatelj stavio u tebe..
neku pjesmu koja se krije duboko u tebi… Nastavi čitati

Oglasi

Hvala vam na molitvama, uslišane su!

SvjedocanstvoPisala sam vam prije par dana o nesrećama koje su mi se počele događati o podmetanju raznih predmeta u koje nisam povjerovala ,ali jest netko kome sam u krvnom srodstvu,ne znam dali to ima veze ,ali znam da jedino milost Božja spašava , jer za mnogo toga smo slabi. Hvala vam na molitvama, uslišane su! Neka je hvaljen i slavljen Bog! BVB

Molitvena nakana je bila slijedeća. 

21. lipanj 22:47
Molim vas da se pomolite za mene,jer kao da je neki urok bačen na mene ,čudne stvari mi se događaju ,a na poslu jedva da radim kao da su mi ruke na pol vezane,iako ne vjerujem u to previše ,ali sigurno zajednička snaga molitve je veća. BVB