Svjedočanstvo

Dragi ljudi, želim s Vama podijeliti svoje svjedočanstvo. Studentica sam i već se dugo borim s jednim ispitom na preddiplomskom studiju. Sve ostale ispite sam uspješno položila osim ovog jednog. Nikako i nikako! Da situacija bude još gora, postoji mogućnost da izgubim pravo studiranja ukoliko ga ne položim sada na ljetnim rokovima.Pošto mi je zaista bitno da to prođem počela sam moliti Svetu Ritu da mi svojim zagovorom kod Gospodina pomogne. Učila sam, trudila se i molila devetnicu Svetoj Riti. Došao je i dan ispita. Kad sam uzela ispit u ruke, zamolila sam Svetu Ritu da bude uz mene i svog anđela da mi pomaže. Krenula sam rješavati ispit i iznenadila se kako mi je dobro krenulo. Riješila sam prvi zadatak, pa drugi, samo mi je još jedan točan falio za prolaz!

Krenem rješavati treći,zapnem,četvrti,zapnem,peti,zapnem. U tom trenutku me uhvatila takva panika jer sam shvatila da neću proći. Nedugo nakon togo prišao mi je profesor i pitao me imam li problema s nekim zadatkom, potvrdila sam i on mi ga je pomogao riješit! Tako sam se iznenadila na njegovoj pomoći! Kad sam shvatila da ove ostale zadatke ipak neću znati, a imam dovoljno za prolaz, odlučila sam predati ispit. Taj isti profesor me pitao jesam li sve riješila i kada sam rekla da nisam, nije me htio pustiti van iz učione dok sve ne riješim. Meni je to bilo jako smiješno jer sam znala da ionako neću znati to riješiti da ću samo sjediti dok vrijeme ispita ne prođe. Ali, tek se tad dogodilo pravo čudo, opet je došao do mene i pitao me: Kolegice, pa kako to ne znate? , uzeo mi olovku iz ruke i napisao mi ključan dio zadatka,nasmiješio se i otišao. Ja sam ostala u šoku jer se to nikad ne događa na ispitu, barem koliko ja znam! Odmah poslije ispita nazvala sam mamu i sestru da im sve prepričam. Nisu mogli vjerovat. Mama mi je rekla da su ona i tata molili za vrijeme mog ispita da sve bude u redu, a seka se probudila sama od sebe 45 min prije budilice, bas kad je meni ispit počeo i kaže da je osjetila da mora molit za mene iako je bila u polusnu. Kad mi je to rekla, suze su mi navrle na oči. Mobitel mi nije prestajao zvoniti, svi prijatelji koji su molili za mene su htjeli znati kako je prošlo. Uglavnom, ja sam bila u šoku cijeli taj dan. Stigli su rezultati i naravno da sam prošla zahvaljujući molitvama. Dva dana kasnije, trebalo je proći i usmeni ispit. Pripremala sam se i za njega ali sam ipak na kraju pala. Međutim, nisam bila tužna jer sam sigurna da će mi molitve biti uslišane, kad-tad, imam još tri roka na koja mogu izaći i vjerujem da će Bog dati da na jednom od njih prođem. Ima on svoje razloge zašto me sada nije pustio. Ovim putem Vas molim da izmolite jednu Zdravomariju ili nešto za mene, ispit mi je sutra. Hvala Vama i svim prijateljima, obitelji,rodbini koji mole za mene,to samo pokazuje koliko ste dobri i veliki. Želim samo reći da ne smijemo prestati vjerovati, treba dati sve od sebe, učiti , truditi se, moliti. Tu naša moć prestaje, ostalo treba prepustiti našem dragom Gospodinu. Neka bude volja Njegova. I bit će dobro. BVB

Oglasi