Jutarnja molitva

Utorak – Jutarnja molitva- 15. NKG

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞
Dobro Ti jutro, dragi Isuse.
Ti si moj najbolji prijatelj.
Ti znaš sve o meni, s Tobom mogu o svemu razgovarati, ne moram se pred Tobom pretvarati nego mogu biti onakva kakva jesam jer me takvu prihvaćaš.
U Tebi uvijek mogu pronaći sebe. Daj da uvijek budem toga svjesna i da Ti budem vjerna u cijelosti.
Ostani moj Prijatelj, Isuse, jer bez Tebe sam samo jedna izgubljena duša.
Bez Tebe nemam oslonca niti smjernica u životu, u ovom svijetu koji me okružuje.
Hvala Ti što sve mogu podijeliti s Tobom, radost i bol, sreću i tugu. Amen.

Gospodine, daj mi sunca, cvijet, smiješak, oči djeteta. Gospodine, daj mi radosti.“
❤ Blagoslovio nas Gospodin i sačuvao nas od svakog zla i uveo nas u život vječni. Amen.❤
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Oglasi