Svjedočanstvo buduce majke

hvala svima koji su molili prošli tjedan za mene jer sam ostala trudna i maloprije saznala.
Molite da sa bebon sve bude u redu jer vec 3dana me drzi viroza
Hvala vam,i stvarno kad sam Isusu prepustila to on me uslišia.Nadam se da ova fibra i viroza nece naškoditi plodu.
Bog vas blagoslovia za svaku riječ!!!
Dobro Jutro
Oglasi

One thought on “Svjedočanstvo buduce majke

  1. Lijepi pozdrav!
    Zamolila bih vas da u svojim molitvama pomenete moga muža i mene. Naime, naša ogromna želja je da dobijemo dijete, borimo se već dugo sa neplodnošću, i nakon duže borbe sam uspjela ostati trudna ali sam imala spontani pobačaj sa 4 mj. trudnoće. Tugu i bol zbog gubitka bebe ne možemo izreći, duhovno sam pala poslije toga ali hvala Bogu nekako sam se sabrala i počela se opet pouzdavati u Njega i Njegov plan za svakog od nas pa ma kakav bio. Teško nam je, stariji smo već, ja 40.g. muž 37.g. prošlu trudnoću doživjeli smo kao najveći dar s Neba ali uskoro i kao veliku bol. Ipak nadamo se opet Božijem čudu i da će našu bol umanjiti jedan novi život-nova trudnoća. Hvala vam i neka dobri Bog bude sa svima vama.

    Liked by 1 person

Komentari su isključeni.