Dragi nebeski Oče

Dragi nebeski Oče,
dolazim k tebi u ime tvog sina Isus Krista, mog spasitelja.
Ja vjerujem da je Isus Krist umro na Križu golgote za moje grijehe.
Također vjerujem da je uskrsno za moje opravdnje.
Dragi Isuse rekao si da kucaš na vrata i ako neko čuje tvoj glas i otvori srce svoje, da ćeš doći u njega i živjeti sa njim.
Isuse pozivam te u u svoj život i otvaram ti vrata mog srca.
Živi u meni i budi Gospodar mog života od sad i zauvjek,
i nemoj me nikad pustti iz svojih ruku.
Dragi Isus oprosti mi moje grijehe i očisti od svake nepravde.
Sotono ti nemaš više vlasti nada mnom ja sam od sad dijete Božje,
Otkupljen/a dragocjenom krvi Isus Krista.
Isuse hvala ti za tvoju dragocjenu krv koja se prolila za moje
grijehe za moje bolesti i slabosti.
Dragi Isuse sad pripadam tebi.
Čuvaj me i vodi me, upotjebi me za tvoju slavu i spas naroda tvog. Amen

Oglasi