Četvrtak – Večernja molitva – 23. NKG

Četvrtak – Večernja molitva – 23. NKG

Anđele lijepi moj,
uz postelju moju stoj,
prijatelju premili,
ovu noć me čuvaj ti!
Evo, spusti se tiha noć,
na počinak ja ću poć’,
moja zadnja riječ
neka bude:
“Moj Isuse, laka tebi noć!”

Imajte lijepe i mirne snove..
I ne zaboravite …Bog je uvijek s vama
Laku noć vam želimo Nastavi čitati

Oglasi

SUBOTA – SREDNJI ČAS (23. NKG)

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže.

Daj Oca da upoznamo
I Krista, Sina njegova,
I u te, Duha njihova,
Da vjerujemo sveudilj. Amen.

ili

Red stalan dneva držeći
Svim srcem sada molimo
O trećem času današnjem
Na slavu Trojstva blaženog.

Da stanom Duha Presvetog,
Kog apostoli nekada
U ovo doba primiše,
Mi sad i uvijek budemo.

Jer tog se reda držeći
Nebeskog Tvorac Kraljevstva
Sve sjajem je ukrasio
Za nagradu nam vječitu.

Sva slava Ocu vječnomu
I jedinomu Sinu mu
Sa Tješiteljem Presvetim
U vjekovječne vjekove. Amen.

Šesti čas

HIMAN

O Bože silan, istinit,
Što vladaš redom svemirskim,
Što jutro puniš blistanjem
A podne ognjem plamenim.

Ugasi plamen razdora,
Utišaj vatru požudâ,
Pokloni zdravlje tjelesno
I pravi pokoj srdaca!

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen.

ili

Gle, šesti čas je došao:
Na molitvu nas poziva
Da žarkim duhom prožeti
Nebeskog tvorca slavimo.

Jer sad se svima vjernima
Po snazi križa presvetog
I žrtvom svetog Jaganjca
Spas, slava višnja dariva.

Od njenog sjaja blistavog
I samo podne mračno je.
Svim srcem stoga primimo
Dar silne Božje svjetlosti.

Sva slava Ocu vječnomu
I jedinomu Sinu mu
Sa Tješiteljem Presvetim
U vjekovječne vjekove. Amen.
 
Deveti čas
 
HIMAN

O Stvorče, štono držiš sve,
U sebi što se ne mijenjaš,
A vrijeme trena svakoga
Sunčanim hodom obnavljaš:

Daj svjetlosti nam uvečer
Da život nam ne propada,
Već sretnu smrt nam nagradi
Nebeska slava vječita.

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen.

ili

Dob dana srednja uminu
Po volji svetoj Gospodnjoj,
Sad uskliknimo pobožno
Jedinstvu, Trojstvu presvetom!

U srcu čistom nosimo
Otajstvo Božje blaženo
Što Petar nam ga predade
Ko znak i zalog spasenja.

Iz duše, braćo, pjevajmo
Ko apostoli nekada
Da mladice još nejake
Porastu snagom Kristovom.

Sva slava Ocu vječnomu
I jedinomu Sinu mu
Sa Tješiteljem Presvetim
U vjekovječne vjekove. Amen.

PSALMODIJA

Psalam 119 (118), 121-128. XVI. (Ajin). Pohvala Božjem zakonu

Ant. 1. Založi se za slugu svojega, Gospodine.

Činim što je pravo i pravedno, *
ne predaj me tlačiteljima mojim.
Založi se za slugu svojega *
da me ne satru oholice!

Moje oči ginu od čežnje za spasenjem tvojim, *
za tvojom riječi pravednom.
Učini sluzi svom po svojoj dobroti *
i nauči me pravilima svojim.

Ja sam sluga tvoj: prosvijetli me *
da upoznam tvoje propise.
Čas je, Gospodine, da se javiš: *
pogaziše Zakon tvoj.

Stoga ljubim zapovijedi tvoje *
više no zlato, zlato čisto.
Zato hodim po odredbama tvojim, *
mrski su mi svi lažni putovi.

Ant. Založi se za slugu svojega, Gospodine.

Psalam 34 (33).  Gospodin, spasenje pravednika

Okusite kako je dobar Gospodin (1 Pt 2, 3)

I.

Ant. 2. U Gospodina gledajte i razveselite se.

Blagoslivljat ću Gospodina u svako doba, *
njegova će mi hvala biti svagda na ustima!
Nek se Gospodinom duša moja hvali: *
nek čuju ponizni i nek se raduju!
Veličajte sa mnom Gospodina, *
uzvisujmo ime njegovo zajedno!

Tražio sam Gospodina, i on me usliša, *
izbavi me od straha svakoga.
U njega gledajte i razveselite se, *
da se ne postide lica vaša.

Eto, jadnik vapi, i Gospodin ga čuje, *
izbavlja ga iz svih tjeskoba.
Anđeo Gospodnji tabor podiže *
oko njegovih štovalaca da ih spasi.

Kušajte i vidite kako je dobar Gospodin: *
blago čovjeku koji se njemu utječe!
Bojte se Gospodina, vi sveti njegovi: *
ne trpe oskudice koji ga se boje.
Osiromašiše mogućnici i gladuju, *
a koji traže Gospodina, ne trpe oskudice.

Ant. U Gospodina gledajte i razveselite se.
II.
Ant. 3. Blizu je Gospodin onima koji su skršena srca.
Dođite, djeco, i poslušajte me, *
učit ću vas strahu Gospodnjem.
O čovječe, ljubiš li život? *
Želiš li se dana naužiti sretnih?

Jezik svoj oda zla suspreži *
i usne od riječi prijevarnih!
Zla se kloni, a čini dobro, *
traži mir i za njim idi!

Oči Gospodnje gledaju pravedne, *
uši mu slušaju vapaje njihove.
Lice se Gospodnje okreće protiv zločinaca *
da im spomen zatre na zemlji.

Pravednici zazivaju, i Gospodin ih čuje, *
izbavlja ih iz svih tjeskoba.
Blizu je Gospodin onima koji su skršena srca, *
a klonule duše spasava.

Mnoge nevolje ima pravednik, *
ali ga Gospodin iz svih izbavlja.
On čuva sve kosti njegove: *
ni jedna mu se neće slomiti.

Opakost bezbošca ubija, *
platit će koji mrze pravednika.
Gospodin izbavlja duše slugu svojih, *
i neće platiti tko god se njemu utječe.

Ant. Blizu je Gospodin onima koji su skršena srca.

TREĆI ČAS

Kratko Čitanje (1 Sam 15, 22)

Jesu li Gospodinu milije paljenice i klanice nego poslušnost njegovu glasu? Znaj, poslušnost je vrednija od najbolje žrtve, pokornost je bolja od ovnujske pretiline.

R. Pravo me štuje onaj koji prinosi žrtvu zahvale.
O. I onome koji hodi stazama pravim – njemu ću pokazati spasenje svoje.

Molitva

Gospodine Bože, svemogući Oče, tvome smo veličanstvu podvrgnuti. Daj nam svjetlo Svetoga Duha da se, sigurni od svakog neprijatelja, trajno radujemo hvaleći tebe. Po Kristu.

ŠESTI ČAS

Kratko Čitanje (Gal 5, 26; 6, 2)

Ne hlepimo za taštom slavom! Ne izazivajmo jedni druge, ne zaviđajmo jedni drugima! Nosite jedni bremena drugih i tako ćete ispuniti zakon Kristov!

R. Gle, kako je dobro i kako je milo kao braća zajedno živjeti.
O. Ondje Gospodin šalje svoj blagoslov.

Molitva

Daj nam, Gospodine, žarko svjetlo vječne ljubavi. Ljubavlju tvojom vazda raspaljeni, daj da tebe ljubimo iznad svega, a braću svoju radi tebe. Po Kristu.

DEVETI ČAS

Kratko Čitanje (Mih 6, 8)

Objavljeno ti je, čovječe, što je dobro, što Gospodin traži od tebe: samo činiti pravicu, milosrđe ljubiti i smjerno sa svojim Bogom hoditi.

R. Uživat ću, Gospodine, u pravilima tvojim.
O. Riječi tvojih neću zaboraviti.

Molitva

Usliši nas, Gospodine, i daj nam trajan mir za koji te molimo. Daj da ti u sve dane života svoga radosno služimo i zagovorom blažene Djevice Marije k tebi sigurno prispijemo. Po Kristu.

ZAKLJUČAK

R. Blagoslivljajmo Gospodina.
O. Bogu hvala.

SUBOTA – JUTARNJA (23. NKG)

subota-jutarnja-iii-tjedan-psaltiraSUBOTA – JUTARNJA (23. NKG)

III. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 67 (66). Blagoslovni hvalospjev

Ant. Gospodnja je zemlja i sve na njoj; dođite, poklonimo se njemu.

Smilovao nam se Bog i blagoslovio nas, *
obasjao nas licem svojim,
da bi sva zemlja upoznala putove tvoje, *
svi puci tvoje spasenje!

Neka te slave narodi, Bože, *
svi narodi neka te slave!
Nek se vesele i kliču narodi, †
jer sudiš pucima pravedno *
i narode vodiš na zemlji. Nastavi čitati

23. NKG – Subota – Misna čitanja (b)

Subota – Misna čitanja – 23. NKG (b)
📖: 1Kor 10,14-22; Ps 116,12-13.17-18; Lk 6,43-49

Prvo čitanje: 1Kor 10,14-22
Jedno smo tijelo mi mnogi; ta svi smo dionici jednoga kruha.

Čitanje Prve poslanice svetoga Pavla apostola Korinćanima
Ljubljeni moji, bježite od idolopoklonstva. Kao razumnima velim; sudite sami što govorim. Čaša blagoslovna koju blagoslivljamo nije li zajedništvo krvi Kristove? Kruh koji lomimo nije li zajedništvo tijela Kristova? Budući da je jedan kruh, jedno smo tijelo mi mnogi; ta svi smo dionici jednoga kruha. Gledajte Izraela po tijelu! Koji blaguju žrtve, nisu li zajedničari žrtvenika? Što dakle hoću reći? Idolska žrtva da je nešto? Ili idol da je nešto? Naprotiv, da pogani vrazima žrtvuju, ne Bogu. A neću da budete zajedničari vražji. Ne možete piti čašu Gospodnju i čašu vražju. Ne možete biti sudionici stola Gospodnjega i stola vražjega. Ili da izazivamo ljubomor Gospodnji? Zar smo jači od njega?
Riječ Gospodnja.
Nastavi čitati