SV. PIO IZ PIETRELCINE – Litanije

padre_pioLitanije svetom Piju iz Pietrelcine

ŽALOSNA OTAJSTVA
Devetnica Padre Piu

1.
Isuse promatram te dok klečiš u Getsemanskom vrtu. Dok moliš pogleda uprtog ka Nebu, niz tvoje Presveto lice slijeva se krvav znoj. Svjestan si da bez Tvoje muke i smrti – nema moga otkupljenja. Dopusti mi da Ti se približim zajedno u molitvi. U ovoj noći želim Ti biti prijatelj i zajedno s tobom podijeliti tvoju bol.

2.
Tebe, jedinog Pravednika svezaše na stup srama. Bičevima izraniše Tvoje tijelo i Spasiteljska krv se razli zemljom. Molim Te večeras Isuse za sve koji Te ranjavaju grijesima, psovkom i zlom. Za sve ovisnike, za sve koji su upali u ponor besmisla i zla. Za njih klečim i za njih Te molim, o neka ih Tvoja Krv ozdravi.

3.
Kralja Vjekova, okruniše trnjem. Dok Ti se izruguju, Isuse ti strpljivo šutiš i moliš. Učitelju, moja je ljubav ograničena, često ne znam ljubiti ni prijatelje, a kamoli neprijatelje. Često sam ljubomorna i zavidna. Ponekad sam nezadovoljna svojim životom i htjela bih živjeti živote drugih. O Kralju moga srca i života, klanjam Ti se i molim te pouči me; strpljivosti, ljubavi, praštanju i prijateljstvo.

4.
Isuse, pratim Te na putu do Kalvarije. Okrvavljen padaš pod težinom križa. Padaš ali ne posustaješ. Znaš da moraš izdržati do kraja. Sigurna sam da si svojom svemoći mogao nadići slabost, ali htio si dati još jednu priliku ljudskom rodu. Ti i Šimun Cirenac, korak u korak pod križem, zajedničkim snagama do Golgote. Bog i čovjek, zajedno na putu spasenja svijeta. Molim Te Isuse, daj mi Šimunovo srce, da znam prepoznati težinu ljudskih Kalvarija i prolaziti ih zajedno s njima.

5.
Isuse, razapeše Te između dva razbojnika. Ljudska zloba i nevjera, zadaju Ti veću bol od čavala koji razdiru Tvoje tijelo. Kao i Gecemaniju, zagledan u Nebo moliš. Moliš: „Oče oprosti im, jer ne znaju što čini.“ O ima li veće Ljubavi. U ovoj molitvi Isuse, klanjam se Tvojim Presvetim Ranama. Uranjam u njih; svoj život, svoju vjeru, ufanje, ljubav, svoj razum, dušu i tijelo. O neka me Tvoja krv očisti i ozdravi za novi život.

Molitva svetom Ocu Piu
Sveti Oče Pio, koji si toliko ljubio rane Kristove, da si ih i sam nosio na svome tijelu. Tebe koji si svoj život posvetio naviještenju i slavljenju Muke i Ljubavi Kristove molim, da mi budeš zaštitnik i zagovornik pred Isusovim Presvetim Licem.
Molim te, izmoli mi;
– dar povjerenja u božju Ljubav
– dar pouzdanja u božju Providnost
– dar predanja u božju Volju
Bože, koji si blaženom Piju, svećeniku, dao milost da na čudesan način bude dionik trpljenja tvoga Sina, udijeli nama da se, po njegovu zagovoru, suobličimo Isusovom smrti, kako bismo dospjeli do slave uskrsnuća.
Po Gospodinu našem Isusu Kristu, koji s Tobom živi i kraljuje u sve vijeke vjekova.
Amen