PETAK – VEČERNJA (03. DOŠ)

petak-vecernja-3-dosascaPETAK – VEČERNJA (3. DOŠAŠĆA)

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

Riječ spasenja proizlazi
iz usta , evo, Očevih.
U krilo svoje primi ga,
O čista djevo Marijo!

S nebesa tebe rasvijetli
Sad milost Duha plodnoga
Da nosiš Krista Gospoda,
Nebeskom Ocu jednaka. Nastavi čitati

Oglasi

PETAK – SREDNJI ČAS (03. DOŠ)

PETAK - SREDNJI ČAS (3. DOŠAŠĆA)PETAK – SREDNJI ČAS (3. DOŠAŠĆA)

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni! Nastavi čitati

PETAK – JUTARNJA (03. DOŠ)

petak-jutarnja-3-dosascaPETAK – JUTARNJA (3. DOŠAŠĆA)

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 95 (94). Poziv na Božju hvalu

Bodrite jedni druge dan za danom dok još odjekuje ono ‘danas’ (Heb 3, 13).

Ant. Blizu je već Gospodin – dođite, poklonimo se!

Dođite, kličimo Gospodinu, *
uzvikujmo Hridi, Spasitelju svome!
Pred lice mu stupimo s hvalama, *
kličimo mu u pjesmama! Nastavi čitati

Petak – Jutarnja molitva – 03. DOŠ

Petak – Jutarnja molitva – 3. DOŠPetak – Jutarnja molitva – 3. DOŠ

Dođi Duše Sveti u ovaj dan i vodi me!
Ispuni me svojom prisutnošću, svojom ljubavlju opij me i oduševi me kako bih oduševljena Tobom mogla kročiti ovim svijetom i mnoge duše k Tebi dovesti. Amen

„Gospodine, daj mi sunca, cvijet, smiješak, oči djeteta. Gospodine, daj mi radosti.“
❤ Blagoslovio nas Gospodin i sačuvao nas od svakog zla i uveo nas u život vječni. Amen. ❤
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Petak – Misna čitanja – 03. DOŠ/A

petak-misna-citanja-3-dosaPetak– Misna čitanja – 3. DOŠ (A)
📖: Iz 56,1-3a.6-8; Ps 67,2-7; Iv 5,33-36

Prvo čitanje: Iz 56, 1-3a.6-8
Dom će se moj zvati Dom molitve za sve narode.

Čitanje Knjige proroka Izaije
Ovo govori Gospodin: »Držite se prava i činite pravdu, jer će uskoro doći moj spas i objaviti se moja pravednost.
Blago čovjeku koji čini tako i sinu čovječjem što se toga pridržava: koji poštuje subotu da je ne oskvrni i koji ruke svoje čuva od svakoga zla djela. Nastavi čitati

PETAK – SLUŽBA ČITANJA (03. DOŠ)

petak-sluzba-citanja-3-dosascaPETAK – SLUŽBA ČITANJA (3. DOŠAŠĆA)

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 95 (94). Poziv na Božju hvalu

Bodrite jedni druge dan za danom dok još odjekuje ono ‘danas’ (Heb 3, 13).

Ant. Blizu je već Gospodin – dođite, poklonimo se!

Dođite, kličimo Gospodinu, * Nastavi čitati