SV. OBITELJ – Pobožnosti – DEVETNICA SVETOJ OBITELJI

devetnica-svetoj-obiteljiU ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen. Bože u pomoć mi priteci. Gospodine, pohiti da mi pomogneš. Slava Ocu…

1. dan 

U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen.

Bože, u pomoć mi priteci. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu. Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen.

Hvaljeno bilo vazda presveto ime Isusa, Marije i Josipa.

Pozdravljamo te ponizno, ljubljena Sveta Obitelji Isusa, Marije i Josipa; radi velikih tegoba i žrtava koje si podnijela u betlehemskoj spilji, učini da naša obitelj uvijek živi povezana s vama u duhu poniznosti, strpljivosti i prihvaćanja volje Božje. Nastavi čitati

Oglasi

PONEDJELJAK – SREDNJI ČAS (04. DOŠ)

srednji-cas-4-dosascaPONEDJELJAK – SREDNJI ČAS (4. DOŠAŠĆA)

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže.

Daj Oca da upoznamo
I Krista, Sina njegova,
I u te, Duha njihova,
Da vjerujemo sveudilj. Amen. Nastavi čitati

PONEDJELJAK PRED BADNJAK

PONEDJELJAK PRED BADNJAK

Psalmi od ponedjeljka IV. tjedna

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ant. Blizu je već Gospodin – dođite, poklonimo se!

Ps 67 (66). Blagoslovni hvalospjev
Smilovao nam se Bog i blagoslovio nas, *
obasjao nas licem svojim,
da bi sva zemlja upoznala putove tvoje, *
svi puci tvoje spasenje!

Neka te slave narodi, Bože, *
svi narodi neka te slave!
Nek se vesele i kliču narodi, †
jer sudiš pucima pravedno *
i narode vodiš na zemlji.

Neka te slave narodi, Bože, *
svi narodi neka te slave!
Zemlja plodom urodila! *
Bog nas blagoslovio, Bog naš!
Bog nas blagoslovio! *
Neka ga štuju svi krajevi svjetski!

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

Ant. Blizu je već Gospodin – dođite, poklonimo se! Nastavi čitati

Ponedjeljak – Jutarnja molitva – 04. DOŠ

ponedjeljak-jutarnja-molitva-4-dosPonedjeljak – Jutarnja molitva- 4. DOŠ

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Kada se budeš molio, neki će ti predbaciti: Zašto glumiš sveca? NIJE VAŽNO, MOLI SE SVOM DUŠOM!
Kada se budeš kajao za opetovane pogreške, neki će te osuditi: Zašto si dvoličan? NIJE VAŽNO, POMIRI SE I OBNOVI SVOJE OBRAĆENJE!
Kada se budeš zalagao oko dobra, neki će te ignorirati: Zašto se miješaš? NIJE VAŽNO, ZAUZMI SE OKO DOBRA, PONIZNO I HRABRO! Nastavi čitati

Ponedjeljak – Misna čitanja – 04. DOŠ/A

lk-1-5-25Ponedjeljak – Misna čitanja – 04. DOŠ (A)
📖: Suci 13,2-7.24-25a; Ps 71,3-6b.16-17; Lk 1,5-25

Prvo čitanje: Suci 13, 2-7.24-25a
Anđeo naviješta Samsonovo rođenje.

Čitanje Knjige Sudaca
U one dane: Bijaše neki čovjek iz Sore, od Danova plemena, po imenu Manoah. Žena mu bila nerotkinja, bez djece. Njoj se ukaza Anđeo Gospodnji i reče joj: »Ti si nerotkinja, bez djece, ali začet ćeš i roditi sina. Samo, odsad se pazi: ne pij ni vina ni žestoka pića, i ne jedi ništa nečisto. Jer, zatrudnjet ćeš, evo, i roditi sina. I neka mu britva ne prijeđe po glavi, jer će od majčine utrobe dijete biti Bogu posvećeno — bit će nazirej Božji, i on će početi izbavljati Izraela iz ruke Filistejaca.«
Žena ode i kaza mužu: »Božji čovjek došao k meni, lice mu kao u Božjeg anđela, puno dostojanstva. Nisam ga upitala odakle je došao, niti mi on kaza svog imena. Ali mi je rekao: Ti ćeš začeti i roditi sina. Ne pij odsad ni vina ni žestoka pića, i ne jedi ništa nečisto, jer će ti dijete biti nazirej Božji od majčine utrobe do smrti.«
Žena rodi sina i nadjenu mu ime Samson. Dijete odraste, a Gospodin ga blagoslovi. I Duh Gospodnji poče djelovati u njemu.
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati

PONEDJELJAK – SLUŽBA ČITANJA (19.12.)

4-nedjelja-dosasca-sluzba-citanjaPONEDJELJAK – SLUŽBA ČITANJA (19.12.)

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu

Ant. Blizu je već Gospodin – dođite, poklonimo se!

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem!

Znajte da je Gospodin Bog: †
on nas stvori, i mi smo njegovi, *
njegov smo narod i ovce paše njegove. Nastavi čitati