BOŽIĆ, ROĐENJE GOSPODINOVO – Citati – Otvorimo svoje oči i svoja srca

bozic-rodenje-gospodinovo-2Otvorimo svoje oči i svoja srca,

približimo se čudu Svete noći,

neizrecivoj blizini Boga

i divimo se Njegovu dolasku!

Oglasi

BOŽIĆ, ROĐENJE GOSPODINOVO – Poučne priče – MOLITVA BETLEHEMSKOG MAGARCA

MOLITVA BETLEHEMSKOG MAGARCA

Gospode Bože, već sam ti dosadio svojim zahtjevima da me oslobodiš ovog glupog magarećeg života u malom provincijskom mjestu u Palestini.
Koliko sam samo puta poželio biti opasan ili otrovan poput tolikih životinja, tek toliko da prisilim ljude da budu prema meni obazriviji, a ti si to jednostavno prečuo.

Tvrdoglavo sam čeznuo za onim dahom slobode,
ali nisam mogao pobjeći od sve nepodnošljivijeg tereta koji su drugi tovarili na moja leđa, bez pitanja i bez suglasnosti, premda su mi koljena klecala. Nastavi čitati

BOŽIĆ, ROĐENJE GOSPODINOVO – 1. VEČERNJA

bozic-rodenje-gospodinovo-1-vecernjaBOŽIĆ, ROĐENJE GOSPODINOVO – 1. VEČERNJA

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O Isuse, o Spase naš,
kog prije svake svjetlosti
Božanstvom sebi jednaka
Nebeski Otac porodi. Nastavi čitati

Jer tebi se rađam i tebi umirem …

bozicJer tebi se rađam i tebi umirem …
Otvori srce za ljubav i dostojanstveno osjeti moj dolazak

Daruj toplu riječ bližnjemu ..
Oprosti, pomiri se ..
Ne mrzi ..
Posjeti bolesnika, ponudi mu pomoć ..
Ne odbijaj potrebite ..
Ne okreći glavu od prosjaka ..
Ne trči za materijalizmom jer tu me nećeš naći ..

Rađam se u tvome srcu,
Rađam se u srcu svakog čovjeka

Badnjak – Kratke smjernice

Kratke smjernice da lakše proslavimo Badnje večer..Badnjak – Kratke smjernice da lakše proslavimo Badnje večer..
Kad zazvoni Angelus obitelj se skupi za proslavu badnjaka.

Večera na Badnjak je posna. Posebno priređena jela obilježena su kršćanskim simbolima, a blagovanje je pak isprepleteno božićnim zdravicama. Badnjak je večer uoči Božića a dolazi od riječi bdjeti, biti budan, biti bodar, tj. znači noć u kojoj se bdije. Vrhunac toga bdijenja jest proslava polnoćke. Upravo s bdijenjem je povezan niz običaja: unošenje slame i drva “badnjaka” koje gori na ognjištu tu noć i kasnije; zatim božićne svijeće, jedne ili tri, redovito ovezane trobojnicom. U osobit događaj obiteljskog zajedništva spada kićenje borova u kući, a pod bor se redovito stavljaju i jaslice ili koji drugi znak Božića. Nastavi čitati

Nek vam je svima blagoslovljen Božić ♥ ♥

Nek vam je svima blagoslovljen Božić ♥ ♥Nek vam je svima blagoslovljen Božić  ♥ ♥

Danas na Badnji dan želimo vam od srca svima reći da ovaj dan i sve dane koji su pred nama dočekate u miru i ljubavi sa svojim najdražima ♥ ♥ ♥
Budite dobro i radujte se dolasku i rođenju našeg milog Isusa,
pjevajte,veselite se,molite,uživajte…i ne zaboravite da je mali Isus noćas i uvijek najvažniji..Stoga dajte sve od sebe da se u vašoj obitelji osjeti sveti duh Božića…

Lijepo provedite Badnjak, gdje god bili i noćas svim srcem slavite rođenje Kristovo ♥ ♥ ♥

Ovih dana nećemo biti s vama jer internet je najmanje što nam svima treba na Božić , stoga evo još jednom dragi prijatelji,

ŽELIMO VAM SRETAN I BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ OD SRCA ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Vaši administratori

SUBOTA – SREDNJI ČAS (24.12.)

Mercy-faceSUBOTA – SREDNJI ČAS (24.12.)

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam Nastavi čitati

Badnjak

Badnjak

Danas se veselimo Badnjaku, zadnjem danu Došašća, a posebno Badnjoj večeri, noći uoči Božića, kršćanima najdražeg blagdana. Naziv je izveden iz praslavenskog korijena kao i u glagolima bdjeti ili buditi, sa značenjem bdjenja uoči velikog blagdana. Bdjenje je povezano uz post i nemrs te završava ponoćnom misom, polnoćkom. Badnjak ujedno označava panj ili kladu koja se tradicionalno palila na ognjištu noć uoči Božića, polijevala se vinom i posipala hranom te potom tinjala tijekom božićnih blagdana. U hrvatskoj tradiciji poznata je i druga vrsta badnjaka u obliku grane koja se ukrašav Nastavi čitati

SUBOTA – JUTARNJA (24.12.)

4-nedjelja-dosasca-jutarnjaSUBOTA – JUTARNJA (24.12.)

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.
Ant. Danas ćete znati da dolazi Gospodin, a sutra ćete vidjeti njegovu slavu.

Ps 67 (66). Blagoslovni hvalospjev

Smilovao nam se Bog i blagoslovio nas, *
obasjao nas licem svojim,
da bi sva zemlja upoznala putove tvoje, *
svi puci tvoje spasenje!

Neka te slave narodi, Bože, *
svi narodi neka te slave!
Nek se vesele i kliču narodi, †
jer sudiš pucima pravedno *
i narode vodiš na zemlji.

Neka te slave narodi, Bože, *
svi narodi neka te slave!
Zemlja plodom urodila! *
Bog nas blagoslovio, Bog naš!
Bog nas blagoslovio! *
Neka ga štuju svi krajevi svjetski!
Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

Ant. Danas ćete znati da dolazi Gospodin, a sutra ćete vidjeti njegovu slavu.

HIMAN

Čuj silnim glasom proroci
Navještaju nam spasenje,
I otkupljenja milosti,
I Kristov slavni dolazak.

Sva jutra otud blistaju,
I srca svima žare se,
Jer vjerni glas odjekuje
Ko glasnik slave buduće.

To prvi bješe dolazak,
Ne svijet da kaznom udari,
Već rane svima očisti
Spasavajuć što propade.

Na Drugi on opominje,
Jer Krist je već pred vratima
Da vjernim nebo otvori
I krune svetim podjeli.

Spasonosna već zvjezda sja,
Nebeskim svjetlom odsijeva,
I zora dana zove nas
U nebesnika radosti.

Za tvojim licem čeznemo,
O Kriste, Kralju, Bože naš,
Da pjesmu tebi pjevamo
U blaženome gledanju.Amen.

PSALMODIJA

Ps 92 (91). Pohvala Gospodina Stvoritelja

Navještaj pohvala djelima Jedinorođenca (sv. Atanazije).

Ant. 1. Betleheme, zemljo Judina, nipošto nisi najmanji: iz tebe će izići vladalac koji će pasti narod moj, Izraela.
Dobro je slaviti Gospodina, *
pjevati imenu tvome, Svevišnji;
naviještati jutrom ljubav tvoju, *
i noću vjernost tvoju,
uz harfu od deset žica i liru, *
s pjesmom uz citaru.

Obradovao si me djelima svojim,Gospodine, *
kličem zbog djela ruku tvojih.

Kako su silna djela tvoja, Gospodine, *
kako duboki naumi tvoji!
Bezuman čovjek ne spoznaje, *
luđak to ne shvaća.
Sve ako bi bezbošci nicali ko trava, *
i cvali svi što zlo čine,
određeni su za vječnu propast; *
a ti, Gospodine, dovijeka uzvišen ostaješ.

Doista, dušmani tvoji, Gospodine, †
tvoji će dušmani propasti; *
raspršit će se svi što čine zlo.
Rog si mi digao ko u bivola, *
pomazao me uljem prečistim;
i oko mi s visoka gleda dušmane, *
i uho mirno sluša o onima što na me ustaju.

Ko palma cvate pravednik *
i raste ko cedar libanonski.
Zasađeni u Domu Gospodnjemu, *
cvatu u dvorima Boga našega.
Rod donose i u starosti, *
sočni i puni svježine:
da navijeste kako je pravedan Gospodin, *
Hrid moja, onaj na kome nema nepravde.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

Ant. Betleheme, zemljo Judina, nipošto nisi najmanji: iz tebe će izići vladalac koji će pasti narod moj, Izraela.

Hvalospjev (Ez 36, 24-28). Bog će obnoviti svoj narod

Oni će biti njegov narod, i on sam, Bog, bit će s njima (Otk 21, 3).

Ant. 2. Podignite glave: evo približuje se vaše otkupljenje.
Tada ću vas sabrati iz svih naroda †
i skupiti iz svih zemalja, *
natrag vas dovesti u vašu zemlju.
Poškropit ću vas vodom čistom *
da se očistite.
Očistit ću vas od svih vaših nečistoća *
i od svih kumira vaših.

Dat ću vam novo srce *
nov duh udahnut ću u vas!
Izvadit ću iz tijela vašega srce kameno *
i dat ću vam srce od mesa.
Duh svoj udahnut ću u vas †
da hodite po mojim zakonima *
i da čuvate i vršite moje naredbe.

I nastanit ćete se u zemlji,
koju dadoh ocima vašim, †
i bit ćete moj narod, *
a ja ću biti vaš Bog.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Amen.

Ant. Podignite glave: evo približuje se vaše otkupljenje.

Ps 8. Božja uzvišenost i čovjekovo dostojanstvo

Sve mu podloži pod noge, a njega postavi – nad svime – Glavom Crkvi (Ef 1, 22).

Ant. 3. Sutra će vam sinuti spasenje, govori Gospodin, Bog nad vojskama.
Gospodine, Bože naš, †
divno li je ime tvoje po svoj zemlji, *
veličanstvom nebo natkriljuješ!

U ustima djece i dojenčadi †
hvalu si pripravio protiv neprijatelja, *
da postidiš mrzitelja, tlačitelja.
Gledam ti nebesa, djelo prstiju tvojih, *
mjesec i zvijezde što ih učvrsti –
pa što je čovjek da ga se spominješ, *
sin čovječji te ga pohađaš?

Ti ga učini malo manjim od anđela, *
slavom i čašću njega ovjenča.
Vlast mu dade nad djelima ruku svojih, *
njemu pod noge sve podloži:

ovce i svakolika goveda, *
i zvijeri poljske k tome,
ptice nebeske i ribe morske, *
i što god prolazi stazama morskim.

Gospodine, Bože naš, *
divno li je ime tvoje po svoj zemlji!

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Amen.

Ant. Sutra će vam sinuti spasenje, govori Gospodin, Bog nad vojskama.

KRATKO ČITANJE Iz 11, 1-2

Isklijat će mladica iz panja Jišajeva, izdanak će izbit iz njegova korijena. Na njemu će duh Gospodnji počiva, duh mudrosti i umnosti, duh savjeta i jakosti, duh znanja i straha Gospodnjeg.

KRATKI OTPJEV

R. Sutra će se* dokrajčiti opačina zemlje. Sutra.
O. Zavladat će nad nama Spasitelj svijeta.* Dokrajčiti. Slava Ocu. Sutra.
EVANĐEOSKI HVALOSPJEV

Ant. Mariji se navršilo vrijeme da porodi Sina svoga prvorođenca.

Izgovarajući početni stih znamenujemo se znakom križa.

Blagoslovljen Gospodin, Bog Izraelov, *
što pohodi i otkupi narod svoj;
podiže nam snagu spasenja *
u domu Davida, sluge svojega,
kao što obeća na usta
svetih proroka svojih odvijeka: †
spasiti nas od neprijatelja naših – *
i od ruke sviju koji nas mrze;
iskazati dobrotu ocima našim, *
i sjetiti se Saveza svetoga svojega,
zakletve kojom se zakle Abrahamu,
ocu našemu: *
da će nam dati
te mu, izbavljeni iz ruku neprijatelja, *
služimo bez straha
u svetosti i pravednosti pred njim *
u sve dane svoje.

A ti, dijete, prorok ćeš se Svevišnjega zvati *
jer ćeš ići pred Gospodinom
da mu pripraviš putove,
da pružiš spoznaju spasenja narodu njegovu *
po otpuštenju grijeha njihovih,
darom premilosrdnog srca Boga našega *
po kojem će nas pohoditi
Mlado Sunce s visine,
da obasja one što sjede u tmini
i sjeni smrtnoj, *
da upravi noge naše na put mira.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

Ant. Mariji se navršilo vrijeme da porodi Sina svoga prvorođenca.

MOLBENICA

Pobožna se srca, draga braćo i sestre, utecimo Kristu Otkupitelju, koji će ponovno doći u slavi i moći, i usrdno ga zazovimo:

Dođi, Gospodine Isuse!

Kriste Gospodine, koji ćeš slavan doći u sili pogledaj na našu smjernost
-da budemo dostojni tvojih darova.

Došao si ljudima objaviti blagovijest spasenja:
– daj da uvijek propovijedamo tvoje spasenje.

Ti si blagoslovljen, vazda živiš i svime upravljaš:
– da je da radosni iščekujemo blaženu nadu i dolazak tvoga veličanstva.

Nas koji čeznemo za dolaskom tvoje milosti
– utješi darom svog božanstva!

Oče naš…

MOLITVA

Požuri, gospodine Isuse, i nemoj kasniti: mi se uzdamo u tvoju dobrotu, utješi nas i ohrabri svojim dolaskom! Koji živiš.
ZAKLJUČAK

Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i priveo nas u život vječni.
Amen.

Badnjak – Jutarnja molitva

 

Badnjak – Jutarnja molitvabadnjak-jutarnja-molitva
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Milosrdni i milostivi moj Isuse! Ti si me u protekloj noći sačuvao od nesreće i dozvolio mi da opet gledam svjetlo dana. Neka Ti je slava i hvala jer me svakog jutra iznova čeka Tvoja dobrota i vjernost. Zapovijedi svojim svetim anđelima da me čuvaju i brane na svim mojim putovima. Obrani me od svih koji mi žele nauditi i osujeti moć zlog neprijatelja, ako me želi navesti na grijeh. Upravljaj mojim mislima i riječima, blagoslovi moje djelovanje i vladanje. Nastavi čitati