SV. MARIJA BOGORODICA – Večernja molitva

SV. MARIJA BOGORODICA - Večernja molitvaSV. MARIJA BOGORODICA – Večernja molitva

Neka vam ova noć bude posebna:

Pokrivač – LJUBAV BOŽJA,

Jastuk – RAME BOŽJE NA KOJEM MOŽEŠ STAVITI GLAVU,

Postelja – RUKA BOŽJA IZ KOJE NIKADA NEĆEŠ ISPASTI.

Laka vam i mirna te blagoslovljena ova noć .

(Ako ne stigneš moliti iz molitvenika, izmoli: Oče naš, Anđele čuvaru ili koju od dragih molitvi. Na početku i na kraju molitve se prekriži! Zahvali se Bogu za današnji dan.)
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

SV. MARIJA BOGORODICA – Svjedočanstvo – Gorljivog protestanta obratila Bogorodica…

„Djevica iz Otkrivenja“ 1Gorljivog protestanta obratila Bogorodica…

Majka Božja objavila se jednom fanatičnom protestantu, Bruni Cornacchiolliju, koji je baš poput svetog Pavla, prije svog obraćenja žarko progonio Kristove učenike. Gospa se ukazala u mjestu Tre Fontane, u blizini mjesta mučeništva svetoga Pavla apostola koji je bio pogubljen odredbom cara Nerona 67.godine. Kako saznajemo po predaji, svjedoci prenose da je Pavlova glava bila odsječena jednim udarcem mača, te se tri puta odbila od zemlje! Na tim su se mjestima pojavili izvori vode. Zato se mjesto i zove Tre Fontane. Tu je ujedno sagrađena i crkva i samostan trapista u kojem se nalazi mramorni stup koji svjedoči gdje je točno bila odsječena glava sv. Pavla. Sigurno se ne radi o slučajnosti kada Majka Božja odabire baš to mjesto da prenese poruku jednom protestantskom vjerniku koji je mrzio Crkvu i Papu. Nastavi čitati

SV. MARIJA BOGORODICA – VEČERNJA

sveta-marija-bogorodica-1-vecernjaSV. MARIJA BOGORODICA – VEČERNJA

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

Sine, rođen od svog Oca,
O vremena vječitih,
Zvan Početak i Svršetak
Vir i uvir stvari svih,
što su bile, što su sada
I što još će biti ih. Nastavi čitati

Nova Godina – Propovijedi

2016-2017-satKraj jednog i početak drugog razdoblja uvijek je prigoda za promišljanje o putu kojim idem, o smjeru vlastitoga života. Najjednostavnije rečeno, za vjernika postoje samo dva puta: onaj koji vodi prema Bogu, i onaj koji ga od Boga udaljava. U svakodnevnom životu nije, međutim, uvijek tako jednostavno razlikovati ta dva puta. Osim toga, za svakoga čovjeka put koji vodi prema Bogu drukčiji je i, koliko god primjeri drugih mogu biti od pomoći, na koncu ipak svaki čovjek mora sam kročiti putem kojim nitko prije njega nije prošao niti će više proći – svojim vlastitim, neponovljivim životom. Nastavi čitati

SV. MARIJA BOGORODICA – SREDNJI ČAS

sv-marija-bogorodica-srednji-cas-2SV. MARIJA BOGORODICA – SREDNJI ČAS

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni! Nastavi čitati

SV. MARIJA BOGORODICA

sv-marija-bogorodicaSV. MARIJA BOGORODICA

Dolično je što na početku građanske godine, 1. siječnja, Crkva slavi svetkovinu svete Bogorodice Marije, koja stoji na čelu svih svetaca koji se slave tijekom cijele godine. Osmi je dan od rođenja Krista, koja je po Mariji postao čovjekom. Dok promatramo Krista i njegovo rođenje, dolikuje promatrati i Mariju kao Bogorodicu. Time nas Crkva želi potaknuti na kristocentričnost Marijina štovanja.
Bog je odredio otkupljenje ljudskog roda utjelovljenjem svoga Sina, Marija ulazi u taj otkupiteljski Božji plan. Njezino bogomajčinstvo temeljna je istina marijanske teologije. Iz te dogme „kao iz tajnog izvora dolazi Mariji posebna milost i takvo dostojanstvo koje je poslije Boga raj veće što se može zamisliti” (Pio XI.). Nastavi čitati

SV. MARIJA BOGORODICA – JUTARNJA

sv-marija-bogorodica-jutarnjaSV. MARIJA BOGORODICA – JUTARNJA

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 24 (23). Svečani Gospodinov ulazak u Svetište

Ant. Svetkujmo materinstvo Djevice Marije! Poklonimo se Gospodinu, Sinu njezinu!

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem!

Znajte da je Gospodin Bog: †
on nas stvori, i mi smo njegovi, *
njegov smo narod i ovce paše njegove. Nastavi čitati

SV. MARIJA BOGORODICA – Jutarnja molitva

SV. MARIJA BOGORODICA – Jutarnja molitva

Gospodine, Bože moj, dragi moj Isuse!
K Tebi dolazim na početku Nove Godine.

Ti si Vječni i ostaješ uvijek isti jučer, danas i sutra.
Ne znam što će mi se sve dogoditi u ovoj godini.
Ali ja Ti povjeravam sebe i svoje. Prihvati nas za
ruku i vodi nas kroz sve dane ove godine. Daj mi
s ovom Novom Godinom i jedan novi početak u
mom životu. Neka bude Tvoje Ime, koje je nad
svakim imenom, i nad ovom godinom i neka mi
svijetli u svakom mom djelovanju i mišljenju.
Daj mi odvažno srce da Ti uvijek budem vjerna i dopusti mi da zahvalno primim iz Tvoje ruke
ono što ćeš mi poslati. Hvala Ti, Isuse. Nastavi čitati

Želje, željice

isus i djeca

Dragi naši prijatelji, poznanici ili slučajni prolaznici kroz ovaj blog želimo vas sve skupa od srca pozdraviti u ovoj nam Novoj 2017. godini uz nekoliko želja od srca što vam svima želimo!!!! 🙂

Image and video hosting by TinyPic

Nova godina donijela nam je u lijepoj našoj nekoliko pahulja i bezbroj zimskih radosti malenoj dječici! Budimo kao djeca, Nastavi čitati

SV. MARIJA BOGORODICA – Misna čitanja

sv-marija-bogorodica-misna-citanjaSV. MARIJA BOGORODICA – Misna čitanja

📖: Br 6,22-27; Ps 67,2-3.5-8; Gal 4,4-7; Lk 2,16-21

Prvo čitanje: Br 6, 22-27
Neka zazivaju ime moje nad sinove Izraelove i ja ću ih blagoslivljati.

Čitanje Knjige Brojeva
Reče Gospodin Mojsiju: »Reci Aronu i njegovim sinovima: Ovako blagoslivljajte Izraelce:
Neka te blagoslovi Gospodin
i neka te čuva!
Neka te Gospodin licem svojim obasja,
milostiv neka ti bude!
Neka pogled svoj Gospodin svrati na te
i mir ti donese!
Tako neka zazivaju ime moje nad sinove Izraelove i ja ću ih blagoslivljati.«
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati