UTORAK – VEČERNJA (03.01.)

Ide Božić idu dani svetiUTORAK – VEČERNJA

II. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. (Aleluja)

HIMAN

O Isuse spase naš
Kog prije svake svjetlosti
Božanstvom sebi jednaka
Nebeski Otac porodi. Nastavi čitati

Biblijska misao dana – 03.01. – ZNATI, VJEROVATI, ISKUŠATI

iv-1-29-34ZNATI, VJEROVATI, ISKUŠATI
(Iv 1, 29-34)
Ljudi se danas rado pozivaju na vlastito ‘iskustvo’. Ne žele jednostavno pasivno primiti ili preuzeti određene vrjednote ili religiozno iskustvo, kao gotovo knjiško, teoretsko učenje ili znanje.
Ono što vrijedi jest subjektivna uvjerljivost. Nešto može postati važno za mene tek kroz susret i svakidašnje iskustvo. Mnogi će mladi otvoreno priznati da im je kršćanstvo kakvo susreću po crkvama nekako odvojeno od života. Tu se misli prvenstveno na dosadu koja se javlja na svetim misama. Ta dosada dolazi iz toga što ljudi stvarno misle da na misi ne dobivaju ništa što bi mogli
upotrijebiti. Ili nisu svjesni toga što dobivaju. Nastavi čitati

UTORAK – SREDNJI ČAS (03.01.)

Isus u jaslicamaUTORAK – SREDNJI ČAS (03.01.)

II. Tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN
O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni! Nastavi čitati

UTORAK – JUTARNJA (03.01.)

10577043_1458947147708156_6958570150716578641_nUTORAK – JUTARNJA (03.01.)

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ant. Krist nam se rodio: dođite, poklonimo se!

Ps 95 (94). Poziv na Božju hvalu

Bodrite jedni druge dan za danom dok još odjekuje ono ‘danas’ (Heb 3, 13).

Ant. Krist nam se rodio: dođite, poklonimo se! Nastavi čitati

Jutarnja molitva – 03. siječanj

 

jutarnja-molitva-03-sijecanjJutarnja molitva – 03. siječanj

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞
“Tebi ću se moliti, o Bože, ujutro ćeš moj glas uslišati.” Ps 5, 3

Moj dragi i dobri Isuse evo me i sada predajem Ti se.
Očuvaj me i danas od svega zla i daj da budem onakva kakovu me Ti želiš imati.
Čuvaj mene i moj dom i sav moj rod.
Blagoslovi sve koje ću susresti koji će mi doći i kojima ću ići.
Blagoslovi posebno sve nas na ovoj stranici i naše drage administratore i sve one koji Te zdušno mole, a posebno naše bolesne.
Neka je hvaljeno i slavljeno Sveto IME Tvoje. Amen.

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Misna čitanja – 03.01.

Iv 1, 29-34

Misna čitanja – 03.01.
📖: 1Iv 2,29 – 3,6; Ps 98,1.3cd-6; Iv 1,29-34

Prvo čitanje:1 Iv 2, 29 – 3,6
Tko god u njemu ostaje, ne griješi.

Čitanje Prve poslanice svetog Ivana apostola
Ljubljeni! Ako znate da je on Pravednik, znate i da je svaki koji čini pravdu od njega rođen. Gledajte koliku nam je ljubav darovao Otac: djeca se Božja zovemo, i jesmo. A svijet nas ne poznaje zato što ne poznaje njega.
Ljubljeni! sad smo djeca Božja i još se ne očitova što ćemo biti. Znamo: kad se očituje, bit ćemo njemu slični jer vidjet ćemo ga kao što jest.I tko god ima tu nadu u njemu, čisti se kao što je on čist. Tko god čini grijeh, čini i bezakonje; ta grijeh je bezakonje. I znate: on se pojavi da odnese grijehe i grijeha nema u njemu. Tko god u njemu ostaje, ne griješi. Tko god griješi, nije ga vidio nit upoznao.
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati

UTORAK – SLUŽBA ČITANJA (03.01.)

10622862_785920648146577_2701374745675179465_nUTORAK – SLUŽBA ČITANJA (03.01.)

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 67 (66). Blagoslovni hvalospjev

Ant. Krist nam se rodio: dođite, poklonimo se!

Smilovao nam se Bog i blagoslovio nas, *
obasjao nas licem svojim,
da bi sva zemlja upoznala putove tvoje, *
svi puci tvoje spasenje! Nastavi čitati