Večernja molitva (04.01.)

Večernja molitva 05012016Večernja molitva (04.01.)

Umiri me Oče i ove noći
pošalji mi snove lijepe da snivam…
Nek u snu se smiješe umorne mi oči
dok tvoj čitavim tijelom bivam…

 

Laku noć žele vam vaši administratori

Nek vas čuva i blagoslovi dragi Bog

(Ako ne stigneš moliti iz molitvenika, izmoli: Oče naš, Anđele čuvaru ili koju od dragih molitvi. Na početku i na kraju molitve se prekriži! Zahvali se Bogu za današnji dan.)
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

SRIJEDA – VEČERNJA (04.01)

BOŽANSKI ČASOSLOVSRIJEDA – VEČERNJA (04.01)

II. tjedna Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen.

HIMAN

O Isuse spase naš
Kog prije svake svjetlosti
Božanstvom sebi jednaka
Nebeski Otac porodi. Nastavi čitati

SRIJEDA – JUTARNJA (04.01.)

SRIJEDA – JUTARNJA (04.01.)

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ant. Krist nam se rodio: dođite, poklonimo se!

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu
Ant. Krist nam se rodio: dođite, poklonimo se!

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem! Nastavi čitati

SRIJEDA – SREDNJI ČAS (04.01.)

srijeda-srednji-cas-ii-tjedan-psaltiraSRIJEDA – SREDNJI ČAS (04.01.)
II. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni! Nastavi čitati

Srijeda – Misna čitanja – 04.01.

misna-citanja-04-01-2Misna čitanja – 04.siječanj
📖: 1Iv 3,7-10; Ps 98,1.7-9; Iv 1,35-42

Prvo čitanje: 1 Iv 3, 7-10
Ne može griješiti jer je rođen od Boga.

Čitanje Prve poslanice svetog Ivana apostola
Dječice, nitko neka vas ne zavede! Tko čini pravdu, pravedan jekao što je On pravedan.
Tko čini grijeh, od đavla je jer đavao griješi od početka. Zato se pojavi Sin Božji: da razori djela đavolska. Tko god je rođen od Boga, ne čini grijeha jer njegovo sjeme ostaje u njemu; ne može griješiti jer je rođen od Boga. Po ovom se raspoznaju djeca Božja i djeca đavolska: tko god ne čini pravde i tko ne ljubi brata, nije od Boga.
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati

SRIJEDA – SLUŽBA ČITANJA (04.01.)

 

Bozic (12)SRIJEDA – SLUŽBA ČITANJA (04.01.)

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu

Ant. Blizu je već Gospodin – dođite, poklonimo se!

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem! Nastavi čitati