Večernja molitva – 05. siječanj

vecernja-molitva-05-01Večernja molitva

Gospodine, hvala ti na ovom danu koji je prošao.
Hvala ti što si bio sa nama, što si nas i danas čuvao od svakoga zla.

Pošalji svoje svete anđele da budu uz nas dok spavamo i skupljamo snagu za novi dan.

Neka naša zadnja misao večeras i prva ujutro budu molitva i zahvala tebi, Svemogući moj Bože, koji živiš i kraljuješ u vijeke vjekova. Amen.

Isuse molim Te neka nas anđeli čuvaju i ovu večer,ovu noć… hvala Ti….za laku noć!

(Ako ne stigneš moliti iz molitvenika, izmoli: Oče naš, Anđele čuvaru ili koju od dragih molitvi. Na početku i na kraju molitve se prekriži! Zahvali se Bogu za današnji dan.)
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Oglasi

Poučne priče – Ostati s Isusom zauvijek

Ostati s Isusom zauvijekOstati s Isusom zauvijek

Ovo je istinita priča jednog misionara. U božićnom vremenu 1994. godine dva mlada misionara držali su sat vjeronauka skupini dječaka i djevojčica koji su bili napušteni, zlostavljani i ostavljeni u jednom moskovskom sirotištu.

Većina djece nije nikada čula za Božić pa su ova dva misionara započela priču o Mariji, Josipu i njihovu dolasku u Betlehem gdje nije bilo mjesta za njih pa su tako morali ići u staju gdje je dijete Isus rođeno i položeno u jaslice. Tijekom priče djeca i službenici u sirotištu sjedili su zadivljeni. Neki su sjedili na rubu tronožaca pokušavajući uhvatiti svaku riječ. Završivši priču, misionari su podijelili djeci po tri komada kartona da naprave od njih grube jaslice. Svatko je dobio mali žuti kvadratić izrezan iz rupca. U gradu nije bilo šarenih papira. Nastavi čitati

SUBOTA – POVEČERJE (božićno vrijeme)

SUBOTA – POVEČERJE (božićno vrijeme)

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen.

Ispit savjesti ili razmišljanje o proteklom danu.

Kod zajedničkog ali i pojedinačnog moljenja može se obaviti pokajnički čin jednim od slijedećih obrazaca:

Ispovijedam se Bogu svemogućemu i vama, braćo, da sagriješih vrlo mnogo mišlju,
riječju, djelom i propustom:
moj grijeh, moj grijeh, moj preveliki grijeh.
Zato molim blaženu Mariju vazda Djevicu,
sve anđele i svete, i vas, braćo,
da se molite za me Gospodinu, Bogu našemu. Nastavi čitati

ČETVRTAK – JUTARNJA (05.01.)

ČETVRTAK – JUTARNJA (05.01.)

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ant. Krist nam se rodio: dođite, poklonimo se!

Ps 95 (94). Poziv na Božju hvalu
Bodrite jedni druge dan za danom dok još odjekuje ono ‘danas’ (Heb 3, 13).

Ant. Krist nam se rodio: dođite, poklonimo se!

Dođite, kličimo Gospodinu, *
uzvikujmo Hridi, Spasitelju svome!
Pred lice mu stupimo s hvalama, *
kličimo mu u pjesmama! Nastavi čitati

Jutarnja molitva – 05. siječanj

Jutarnja molitva – 05. siječanj

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞
“Tebi ću se moliti, o Bože, ujutro ćeš moj glas uslišati.” Ps 5, 3

Neka vam današnji dan bude posut pahuljama blagoslova iz ruke nebeskog anđela …blagoslovljeni bili

Bože moj, daj mi snage, da svoj posao obavim radosna srca, s veseljem makar mi koji put bio i težak teret. Nije lako uvijek živjeti dobro, kako treba. Danas želim to opet pokušati kako treba. Molim te, pomozi mi u tome.

U ime milosrdnog Boga počinjem novi dan.

Bože, Oče nebeski, po Tebi živim, smiluj mi se!
Bože, Sine, Ti si za mene na križu umro, smiluj mi se!
Bože, Duše Sveti, Ti mi pomažeš, da riječ Kristovu u djelo provedem, smiluj mi se! Nastavi čitati

ČETVRTAK – SREDNJI ČAS (05.01.)

cetvrtak-srednji-cas-ii-tjedan-psaltiraČETVRTAK – SREDNJI ČAS (05.01.)
II. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni! Nastavi čitati

Četvrtak – Misna čitanja – 05.01.

Iv 1, 43-51

Misna čitanja – 05. siječanj
📖: 1Iv 3,11-21; Ps 100,1b-5; Iv 1,43-51

Prvo čitanje: 1 Iv 3, 11-21
Iz smrti smo prešli u život jer ljubimo braću.

Čitanje Prve poslanice svetoga Ivana apostola
Ljubljeni! Ovo je navještaj koji čuste od početka: da ljubimo jedni druge. Ne kao Kajin,
koji bijaše od Zloga i ubi brata svog. A zašto ga ubi? Jer mu djela bijahu zla, a bratova
pravedna. Ne čudite se, braćo, ako vas svijet mrzi. Mi znamo da smo iz smrti prešli u
život jer ljubimo braću; tko ne ljubi, ostaje u smrti. Tko god mrzi brata svoga, ubojica je.
A znate da nijedan ubojica nema u sebi trajnoga, vječnoga života. Po ovom smo
upoznali Ljubav: on je za nas položio život svoj. I mi smo dužni živote položiti za braću.
Tko ima dobra ovoga svijeta i vidi brata svoga u potrebi pa zatvori pred njim srce —
kako ljubav Božja ostaje u njemu? Dječice, ne ljubimo riječju i jezikom već djelom i
istinom.Po tom ćemo znati da smo od istine. I umirit ćemo pred njim srce svoje ako nas
ono bilo u čem osuđuje. Jer Bog je veći od našega srca i znade sve.
Ljubljeni, ako nas srce ne osuđuje, možemo zaufano k Bogu.
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati

ČETVRTAK – SLUŽBA ČITANJA (05.01)

cetvrtak-sluzba-citanja-05-01ČETVRTAK – SLUŽBA ČITANJA (05.01)

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 95 (94). Poziv na Božju hvalu

Bodrite jedni druge dan za danom dok još odjekuje ono ‘danas’ (Heb 3, 13).

Ant. Krist nam se rodio: dođite, poklonimo se!

Dođite, kličimo Gospodinu, *
uzvikujmo Hridi, Spasitelju svome!
Pred lice mu stupimo s hvalama, *
kličimo mu u pjesmama!

Jer Gospodin je Bog velik, *
Kralj velik nad svim bogovima.
U njegovoj su ruci zemaljske dubine, *
njegovi su vrhunci planina.
Njegovo je more, on ga je stvorio, *
i kopno koje načiniše ruke njegove: Nastavi čitati