BOGOJAVLJANJE – SREDNJI ČAS

BOGOJAVLJANJE – SREDNJI ČAS

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže.

Daj Oca da upoznamo
I Krista, Sina njegova,
I u te, Duha njihova,
Da vjerujemo sveudilj. Amen.

Šesti čas

HIMAN

O Bože silan, istinit,
Što vladaš redom svemirskim,
Što jutro puniš blistanjem
A podne ognjem plamenim.

Ugasi plamen razdora,
Utišaj vatru požudâ,
Pokloni zdravlje tjelesno
I pravi pokoj srdaca!

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen.

Deveti čas

HIMAN

O Stvorče, štono držiš sve,
U sebi što se ne mijenjaš,
A vrijeme trena svakoga
Sunčanim hodom obnavljaš:

Daj svjetlosti nam uvečer
Da život nam ne propada,
Već sretnu smrt nam nagradi
Nebeska slava vječita.

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen.
PSALMODIJA
3 ČAS: Ant. Otajstvo, pred vjekovima i pred naraštajima skriveno, sada se očitovalo nama.
6 ČAS: Ant. Krist dođe i navijesti mir vama daleko i mir onima blizu.
9 ČAS: Ant. Evo postavih te za svjetlost pucima da spas moj do nakraj zemlje doneseš.

Ps 47 (46).

Narodi svi, plješćite rukama, *
kličite Bogu glasom radosnim.
Jer Gospodin je to − svevišnji, strašan, *
kralj velik nad zemljom svom.

Narode je nama podložio, *
pogane stavio pod noge naše,
baštinu nam odabrao − *
ponos Jakova, svoga ljubimca.
Uzlazi Bog uz klicanje, *
Gospodin uza zvuke trublje.

Pjevajte Bogu, pjevajte, *
pjevajte kralju našemu, pjevajte!
Jer on je kralj nad zemljom svom, *
pjevajte Bogu, pjevači vrsni!

Bog kraljuje nad narodima, *
stoluje Bog na svetom prijestolju.
Prvaci se pribiru poganski *
k narodu Boga Abrahamova.
Božji su svi vlastodršci zemlje, *
nad svima on je uzvišen.

Ps 86 (85). 1-10

Prigni uho svoje, Gospodine, i usliši me, *
jer sam bijedan i ubog.
Čuvaj dušu moju, jer sam pobožnik tvoj; *
spasi slugu svoga koji se uzda u te!

Ti si moj Bog; Gospodine, smiluj mi se, *
jer povazdan vapijem k tebi.
Razveseli dušu sluge svoga, *
jer k tebi, Gospodine, dušu uzdižem.
Jer ti si, Gospodine, dobar i rado praštaš, *
pun si ljubavi prema svima koji te zazivaju.

Slušaj, Gospodine, molitvu moju, *
i pazi na glas vapaja mog.
U dan tjeskobe vapijem k tebi, *
jer ćeš me uslišati.

Nema ti ravna među bozima, Gospodine, *
nema djela kakvo je tvoje.
Svi narodi što ih stvori doći će †
i klanjat se tebi, Gospodine, *
i slavit će ime tvoje.
Jer ti si velik i činiš čudesa: *
ti si jedini Bog.

Ps 98 (97).

Pjevajte Gospodinu pjesmu novu, *
jer učini djela čudesna.

Pobjedu mu pribavi desnica njegova *
i sveta mišica njegova.
Gospodin obznani spasenje svoje, *
pred poganima pravednost objavi.
Spomenu se dobrote i vjernosti *
prema domu Izraelovu.
Svi krajevi svijeta vidješe *
spasenje Boga našega.

Sva zemljo, poklikni Gospodinu, *
raduj se, kliči i pjevaj!
Zapjevajte Gospodinu uz citru, *
uz citru i uza zvuke glazbala;
uz trublje i zvuke rogova: *
kličite Gospodinu kralju!

Neka huči more i što je u njemu, *
krug zemaljski i stanovnici njegovi!
Rijeke nek plješću rukama, *
zajedno s njima neka se brda raduju!
Jer Gospodin dolazi, *
dolazi suditi zemlji.
Sudit će krugu zemaljskom po pravdi *
i pucima po pravici.

3 ČAS: Ant. Otajstvo, pred vjekovima i pred naraštajima skriveno, sada se očitovalo nama.
6 ČAS: Ant. Krist dođe i navijesti mir vama daleko i mir onima blizu.
9 ČAS: Ant. Evo postavih te za svjetlost pucima da spas moj do nakraj zemlje doneseš.
TREĆI ČAS

Kratko Čitanje (Otk 15,4)

Tko da te se ne boji, Gospodine, tko da ne slavi ime tvoje! Ti si jedini svet! I zato svi će narodi doći i klanjati se pred tobom.

R. Na zemlji se pojavio.
O. Među ljudima udomio.

ŠESTI ČAS

Kratko Čitanje (Iz 49.6)

Gospodin mi reče: »Premalo je da mi budeš Sluga, da podigneš plemena Jakovljeva i vratiš Ostatak Izraelov, nego ću te postaviti za svjetlost narodima, da spas moj do nakraj zemlje doneseš.«

R. Puci će vidjeti Pravednika tvoga.
O. Svi kraljevi tvoga Slavljenika.

DEVETI ČAS

Kratko Čitanje (Zah 2, 11)

U onaj dan mnogi će narodi dohrliti Gospodinu i bit će moj narod; i boravit ću posred tebe, i znat ćeš da me posla k tebi Gospodin nad Vojskama.

R. Blagoslivljajte, puci, Boga našega!
O. Razglasujte hvalu njegovu!

MOLITVA

Bože, ti si na današnji dan po zvijezdi prethodnici narodima objavio svoga Jedinorođenca. Mi smo te upoznali svjetlom vjere: privedi nas gledanju svoje nebeske ljepote! Po Gospodinu.

ZAKLJUČAK

R. Blagoslivljajmo Gospodina.
O. Bogu hvala.

Oglasi