KRŠTENJE GOSPODINOVO – Večernja molitva – 01. NKG

krstenje-gospodinovo-vecernja-molitva-01-nkgKRŠTENJE GOSPODINOVO – Večernja molitva – 01. NKG

VEČERAS ZOVEM TEBE…

…tebe koju ljubim od početka, od samog začeća u majčinoj utrobi.
…tebe koja si često u strahu da nisi voljena ni prihvaćena od drugih
…tebe koja imaš oko za divote koje sam stvorio za tebe i koje te okružuju
…tebe koja često naivno vjeruješ ljudima
…tebe koja se bojiš ljubiti da ne budeš povrijeđena
…tebe koja plačeš u kutku svoje sobe da nitko ne vidi i ne čuje
…tebe koju sam obdario najljepšim darovima. Nastavi čitati

KRŠTENJE GOSPODINOVO – II. VEČERNJA

KRŠTENJE GOSPODINOVO – II. VEČERNJA

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

Svu pravdu Božju vršeći,
K Jordanu Krist, gle, dolazi:
Sveg Svijeta Tvorac pokršten
Sve krsne vode posveti.

Od čiste rođen Djevice,
On čisti Božji jaganjac,
Sav svijeta grijeh preuzima
Krštenjem da ga očisti. Nastavi čitati

Krštenje Gospodinovo – Nedjeljne propovijedi -“A”

 Današnja čitanja se odnose na Isusovo Krštenje u rijeci Jordanu koje je podijelio Ivan Krstitelj. Isus traži od Ivana da ga krsti, odnosno da primi Ivanovo krštenje. Čin uranjanja u vodu znači pokazivanje unutarnjega preobraženja, unutarnje promjene, od grješna čovjeka do postanka Djeteta Božjega. Sam Ivan je iznenađen i, reklo bi se, izgubljen. Matej potvrđuje kako sam Bog Otac izgovara one riječi što ih je prorokovao prorok Izaija (u ime Boga): “Ovo je moj Sin ljubljeni, u njemu mi je sva milina”(Mt 3,17; Iz 41 1). U Djelima Apostolskim, Petar podsjeća početak Isusova poslanja i djelovanja u vrijeme propovijedanja Ivanova krštenja. Petar zna i razumije da je izvor sve moći Isusove sam Bog. Isus je posvećen, ne samo ovom vodom i u vodi, već je posvećen iznutra Duhom Svetim. Ovo Isusovo krštenje i naše kršćansko krštenje je ponuđeno i otvoreno svima, svim narodima, Židovima i jednako svim poganima, svima nama. Ostaje da opravdamo naše krštenje izvršavanjem obveza krsnoga zavjeta što smo ga preuzeli ili što su ga za nas preuzeli i nama u odrasloj dobi, mudrosti i znanju predali. Njima i svetoj Crkvi hvala, a na nama je obveza ovo zavjetno preuzimanje djelima života potvrditi i kazati i kazivati čitava života čiji smo i kome pripadamo. Nastavi čitati

KRŠTENJE GOSPODINOVO – JUTARNJA

Krstenje Gospodinovo 3
KRŠTENJE GOSPODINOVO – JUTARNJA

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 24 (23). Svečani Gospodinov ulazak u Svetište

Ant. Krist nam se očitovao: dođite, poklonimo se!

Gospodnja je zemlja i sve na njoj, *
svijet i svi koji na njemu žive.
On ga na morima utemelji *
i na rijekama učvrsti. Nastavi čitati

KRŠTENJE GOSPODINOVO – Jutarnja molitva

KRŠTENJE GOSPODINOVO – Jutarnja molitva

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞
“Tebi ću se moliti, o Bože, ujutro ćeš moj glas uslišati.” Ps 5, 3

Evo me tu, stojim pred tobom.
Molim te Isuse moj budi danas uz sve nas
upravljaj našim srcima i razumom,
neka Duh tvoj sveti prebiva u nama.
Molim te pogledaj i na mene
pomozi nam u našem današnjem danu.
Blagoslovi sve naše čitatelje,
blagoslovi naš rad. Nastavi čitati

KRŠTENJE GOSPODINOVO – SREDNJI ČAS

KRŠTENJE GOSPODINOVO – SREDNJI ČAS

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže. Nastavi čitati

KRŠTENJE GOSPODINOVO – Misna čitanja – (A)

krstenje-gospodinovo-misna-citanja-aKRŠTENJE GOSPODINOVO – Misna čitanja – (A)
📖: Iz 42,1-4.6-7; Ps 29,1a.2.3ac-4.3b.9b-10; Dj 10,34-38; Mt 3,13-17

Prvo čitanje Iz 42, 1-4.6-7
Evo sluge mojega, miljenika duše moje!

Čitanje Knjige proroka Izaije

Ovo Govori Gospodin:
»Evo sluge mojega koga podupirem,  mog izabranika, miljenika duše moje.
Na njega sam svoga duha izlio,  on će donijeti pravo narodima.
Vikati neće, neće bučiti,  glas mu se neće čuti po trgovima.
Trske napuknute prelomiti neće,  stijenja što tinja neće ugasiti.
Po istini on će donijeti pravo,  neće sustati niti smalaksati  dok na zemlji ne uspostavi pravo.
Otoci žude za naukom njegovim.
Ja, Gospodin, u pravdi te pozvah,  čvrsto za ruku te uzeh;  oblikovah te i postavih  za savez narodu i svjetlost pucima,  da otvoriš oči slijepima,  da izvedeš sužnja iz zatvora,  iz tamnice one što žive u tami.«
Riječ Gospodnja.
Nastavi čitati

KRŠTENJE GOSPODINOVO – SLUŽBA ČITANJA

KRŠTENJE GOSPODINOVO – SLUŽBA ČITANJA

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu

Ant. Krist nam se očitovao: dođite, poklonimo se!

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem! Nastavi čitati