UTORAK – VEČERNJA (05. NKG)

vecernja-utorak-i-tjedan-psaltiraUTORAK – VEČERNJA (05. NKG)

I. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja.

HIMAN Nastavi čitati

Oglasi

Svjedočanstvo

SvjedočanstvoRodio se Filip

Želim zahvaliti dragim adminima i svima koji su molili na ovoj stranici tijekom moje trudnoće. 7.1. rodila sam dječaka Filipa. Dobri Isus uslišio je vaše molitve da sve prođe u redu. Njegov blagoslov neka prati sve vas kao i mene i moje dijete .

  1. Molitvena nakana bila je 25.10.2016 19:03
    Molim admine da u mise za zdravlje uključe mene i moju bebu s kojom sam u 6.mjesecu trudnoće. Također molim i za ozdravljenje mojih bolesnih sinusa. Sveti Šimune usliši molitve. Hvala i Božji blagoslov svima!
    Nastavi čitati

UTORAK – SREDNJI ČAS (05. NKG)

UTORAK – SREDNJI ČAS (05. NKG)

I. tjedan Psaltira

R. Bože u pomoć mi priteci
O. Gospodine pohiti da mi pomogneš

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas
O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže.

Daj Oca da upoznamo
I Krista, Sina njegova,
I u te, Duha njihova,
Da vjerujemo sveudilj. Amen. Nastavi čitati

UTORAK – JUTARNJA (05. NKG)

UTORAK – JUTARNJA (05. NKG)

I. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 67 (66). Blagoslovni hvalospjev

Ant. Dođite, poklonimo se Gospodinu, Kralju velikome.

Smilovao nam se Bog i blagoslovio nas, *
obasjao nas licem svojim,
da bi sva zemlja upoznala putove tvoje, *
svi puci tvoje spasenje! Nastavi čitati

Utorak – Jutarnja molitva – 05. NKG

Jutarnja molitva

Utorak – Jutarnja molitva – 05. NKG

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Hvala ti Gospodine, i u ovo jutro Ti si tako prisutan i tako jako griješ moje srce i rasplamsavaš žar svoje ljubavi. Ti si Gospodine vječni Gospodar svega, sve si stvorio i nama podložio daj nam snage ljubavi i strpljivosti činiti i živjeti onako kako si nas naučio da budemo zahvalni ponizni skromni i nadasve vjerni da živimo od rada i milosti Tvoje da ljubimo jedni druge kao što Ti Ljubavi ljubiš nas. Ti si Gospodine vječno Ognjište ljubavi Ti si moj Bog moj Otac i sve moje i u Tebi je sve uzdanje moje.
Nevenka

„Gospodine, daj mi sunca, cvijet, smiješak, oči djeteta. Gospodine, daj mi radosti.“
❤ Blagoslovio nas Gospodin i sačuvao nas od svakog zla i uveo nas u život vječni. Amen.❤
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

 

Utorak – Misna čitanja – 05. NKG/A

 

Mk 7, 1-13Utorak – Misna čitanja – 05. NKG (A)
📖: Post 1,20 – 2,4a; Ps 8,4-9; Mk 7,1-13

Prvo čitanje: Post 1, 20—2, 4a
Načinimo čovjeka na svoju sliku, sebi slična!

Čitanje Knjige Postanka
Reče Bog: »Nek vodom povrvi vreva živih stvorova, i ptice nek nad zemljom polete svodom nebeskim!« I bi tako!
Stvori Bog morske grdosije, i svakovrsne žive stvorove što mile i vrve vodom i ptice krilate svake vrste. I vidje Bog da je dobro. I blagoslovi ih govoreći: »Plodite se i množite i napunite vode morske! I ptice neka se namnože na zemlji!« Tako bude večer, pa jutro — dan peti.
I reče Bog: »Neka zemlja izvede živa bića, svako prema svojoj vrsti: stoku, gmazove i zvjerad svake vrste!« I bi tako! I stvori Bog svakovrsnu zvjerad, stoku i gmazove svake vrste. I vidje Bog da je dobro. I reče Bog: »Načinimo čovjeka na svoju sliku, sebi slična, da bude gospodar ribama morskim, pticama nebeskim i stoci — svoj zemlji — i svim gmazovima što gmižu po zemlji!«
Na svoju sliku stvori Bog čovjeka, na sliku Božju on ga stvori, muško i žensko stvori ih.
I blagoslovi ih Bog i reče im: »Plodite se i množite i napučite zemlju, i sebi je podložite!
Vladajte ribama morskim i pticama nebeskim i svim živini stvorovima što gmižu po zemlji!«
I doda Bog: »Evo dajem vam sve bilje što se sjemeni, po svoj zemlji, i sva stabla plodonosna
što u sebi nose svoje sjeme: neka vam bude za hranu!
A zvijerima zemaljskim i pticama nebeskim i gmazovima što gmižu po zemlji u kojima je dah života — neka je za hranu sve zeleno bilje!« I bi tako! I vidje Bog sve što je učinio. I bijaše veoma dobro. Tako bude večer, pa jutro — dan šesti.
Tako bude dovršeno nebo i zemlja sa svom svojom vojskom. Sedmoga dana, pošto Bog dovrši svoje djelo koje učini, sedmoga dana počinu od svega djela koje učini.
I blagoslovi Bog sedmi dan i posveti ga, jer u taj dan počinu od svega djela svoga koje stvaranjem učini.
To je postanak nebesa i zemlje, tako su stvarani.
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati

UTORAK – SLUŽBA ČITANJA (05. NKG)

sluzba-citanja-utorak-i-tjedan-psaltiraUTORAK – SLUŽBA ČITANJA (05. NKG)

I. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 67 (66). Blagoslovni hvalospjev

Ant. Dođite, poklonimo se Gospodinu, Kralju velikome.

Smilovao nam se Bog i blagoslovio nas, *
obasjao nas licem svojim,
da bi sva zemlja upoznala putove tvoje, *
svi puci tvoje spasenje! Nastavi čitati