Subota – Večernja molitva – 05. NKG

Subota – Večernja molitva – 05. NKGSubota – Večernja molitva – 05. NKG

Bože, ti si jedini autoritet i jedina vlast na koju se možemo u potpunosti osloniti i u kojega možemo imati apsolutno povjerenje. Jer tvoja je vladavina ljubav, koja ne želi drugo doli našega spasenja. Daj da samo pred tobom sagibamo koljena, kako bismo spoznali tvoju volju. To te molimo po Isusu Kristu, koji je snagom svoje božanske vlasti liječio ljude. Amen.
Nastavi čitati

Oglasi

NEDJELJA – 1. VEČERNJA (06. NKG)

nedjelja-1-vecernja-06-nkgNEDJELJA – 1. VEČERNJA (06. NKG)

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

Već žarko sunce zalazi,
O Svjetlosti neprolazna,
Jedinstvo, Trojstvo blaženo,
U srca naša svjetlost lij!

Mi ujutro ti pjevamo,
Mi uvečer te molimo,
Udostoj nas da smjerno te
Sa anđelima slavimo.

Sa Ocem skupa Sinu mu
I tebi, Duše Presveti,
Nek bude, ko što bila je,
U vijeke slava vječita. Amen. Nastavi čitati

Svjedočanstvo

SvjedočanstvoZelila bi zahvalit svima koji su molili za mene nalaz je stigao uredu bakterije reagiraju na lijek samo zavrsila sam s odljevom krvi sad to pokusavaju sanorat lijekom molim vas molite i dalje da terapija bude djelovat i da nakon terapije se nastavi sve normalizirati jer lijecnici dizu ruke od mene a krv gubim . BVB

Molitvena nakana bila je 1. VELJAČE 2017.
Hvaljen Isus i Marija ! Ja bih vas molila da me se spomenete u molitvi, jer dobila sam jake bakterije, da se povuku uz lijek jer zivotno sam ugrozena cekam nalaz koji bi trebao bit gotov u ponedjeljak da nepokaze jos loseg . Imunitet mi je jako oslabljen molim vas molite da mi Bog da snage da uspijem preboliti ovo . Boze smiluj se BVB

Gospa Lurdska

Gospa Lurdska

Lurd (Lourdes), mali grad s oko 15 tisuća žitelja, u jugozapadnoj Francuskoj (departman Hautes-Pyrénées, regija Midi-Pyrénées), na rijeci Gave de Pau u Pirenejima, 60 kilometara jugozapadno od Toulousea, značajno je i omiljeno hodočasničko odredište. Godine 1858., četrnaestgodišnjoj Bernardici (Bernardette) Soubirous, mlinarevoj kćerki, u spilji Massabielle osamnaest puta ukazala se Blažena Djevica Marija. Prvo ukazanje dogodilo se 11. veljače 1858., kada je Bernardica vidjela Gospu u spilji nedaleko grada, skupljajući drva za ogrjev u društvu svoje sestre i prijateljice. Slična ukazanja ponovila su se te godine još 17 puta, sve do 16. srpnja 1858. U svojim obraćanjima Bernardici Marija ju je pored ostalog potaknula da iskopa izvor s ljekovitom vodom, zaželjela dolazak mnoštva vjernika na mjesto ukazanja, preporučila molitve i pokoru za nevoljne grešnike, bolesni svijet i obraćenje nevjernika, zatražila podizanje crkve na tom mjestu i predstavila se kao Bezgrešno Začeće. Nastavi čitati

SUBOTA – JUTARNJA (05. NKG)

subota-jutarnja-i-tjedan-psaltiraSUBOTA – JUTARNJA (05. NKG)
I. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu

Ant. Gospodnja je zemlja i sve na njoj; dođite, poklonimo se njemu.

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem!

Znajte da je Gospodin Bog: †
on nas stvori, i mi smo njegovi, *
njegov smo narod i ovce paše njegove. Nastavi čitati

Gospa Lurdska – Jutarnja molitva

Jutarnja molitvaDobro jutro svima

Spomeni se, o predobrostiva Djevice Marijo, kako se nije nikad čulo da si ikoga zapustila, koji se k Tebi u zaštitu utekao, Tvoju pomoć zatražio i Tvoj zagovor zamolio.

Ovim pouzdanjem , utječem se i ja k Tebi, Djevice djevica! K Tebi, Majko dolazim, pred Tobom eto stojim ja griješnik i uzdišem. Nemoj , Majko Utjelovljene Riječi prezreti mojih riječi, nego ih milostivo poslušaj i usliši.
Amen

Subota – Misna čitanja – 05. NKG/A

Mk 8, 1-10

Subota – Misna čitanja – 05. NKG (A)
📖: Post 3,9-24; Ps 90,2-6.12-13; Mk 8,1-10

Prvo čitanje: Post 3, 9-24
Gospodin istjera čovjeka iz vrta edenskoga da obrađuje zemlju.

Čitanje Knjige Postanka
Gospodin, Bog, zovne čovjeka: »Gdje si?« reče mu. On odgovori: »Čuo sam tvoj glas u vrtu, ali se pobojah jer sam gol, pa se sakrih.« Nato mu reče: »Tko ti otkri da si gol? Da nisi jeo sa stabla s kojega sam ti zabranio jesti?« Čovjek odgovori: »Žena koju si mi dao — ona mi je dala sa stabla, pa sam jeo.« Gospodin, Bog, reče ženi: »Što si to učinila?« »Zmija me prevarila, pa sam jela«, odgovori žena. Nastavi čitati