NEDJELJA – 2. VEČERNJA (06. NKG)

nedjelja-2-vecernja-ii-tjedan-psaltiraNEDJELJA – 2. VEČERNJA (06. NKG)

II. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja.

HIMAN

O dobri Stvorče svjetlosti,
Što daješ svjetlo svagdanje,
Što stvarat svijet započinješ
Stvorenjem svjetla prvoga. Nastavi čitati

Oglasi

Nedjelja – Nedjeljne propovijedi – 6. NKG (A)

mt-517-37Isus nije došao dokinuti zakon, kako sam kaže, već ga dopuniti i ispuniti. To znači da želi od ovoga što izgleda ili je nametnuto da bude naš osobni izbor i naše životno, nutarnje, i to osobno prihvaćanje. Jer svi su bili siti kao što smo i mi siti onoga samo izvanjskoga ispunjavanja zakona i njegova slova. To prigovaramo farizejima i nazivamo ih takvima, a često smo na istoj i jednakoj liniji opsluživanja i deklarativnoga prihvaćanja. Pravda jednoga Kristova sljedbenika, nas kršćana, ne ovisi samo od pukoga opsluživanja zakona, već od onoga kako nam sam Spasitelj daje primjer onoga što se u Njemu ispunilo i onoga kako on opslužuje zakon. On je poslušan zakonu u zajedništvu s Ocem. Tako On postavlja nove temelje vrjednovanja zakona i morala, a to je u svemu ovome i osobna nakana. Dakle nije dovoljno samo ono: “Ne ubij!” Gdje je ono što si drugome dobra učinio, a ne samo čuvao da ga ne ubiješ. Poštuj oca i majku samo radi zakona da te ne kazni, je ono najmanje što može biti ovdje na zemlji. Ovdje treba ljubav prema roditeljima, odgojiteljima, starijima, svima koji se brinu za zajedničke potrebe tebe, mene, Crkve, Društva i sviju koje moramo i trebamo gledati kroz naše roditelje, njihovo poštivanje i ljubav prema njima. Ne piše: “Poštuj djeda i babu!” Bili to značilo da njih treba ukloniti… E, to bi bilo ono farizejsko tumačenje. Tako ne piše u zakonu i ja ne moram… Nema tu ni kršćanstva ni Krista. Zakonu treba onaj DUH, a to mu je dao, donio i dopunio sam Krist. Njegovi gledaju tako živjeti i Njemu se mole da im pomogne! Nastavi čitati

NEDJELJA – SREDNJI ČAS (06. NKG)

NEDJELJA – SREDNJI ČAS (06. NKG)

II. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

Treći čas
O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže. Nastavi čitati

NEDJELJA – JUTARNJA (06. NKG)

nedjelja-jutarnja-ii-tjedan-psaltiraNEDJELJA – JUTARNJA (06. NKG)

II. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 67 (66). Blagoslovni hvalospjev

Ant. Narode Gospodnji i ovce paše njegove, dođite, poklonimo se njemu.

Smilovao nam se Bog i blagoslovio nas, *
obasjao nas licem svojim,
da bi sva zemlja upoznala putove tvoje, *
svi puci tvoje spasenje! Nastavi čitati

Nedjelja – Jutarnja molitva – 06. NKG

nedjelja-jutarnja-molitva-06-nkgNedjelja – Jutarnja molitva – 06. NKG

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

ČOVJEK NE MOŽE ŽIVJETI A DA NE PRIGNE KOLJENA

Ima dana kada se osjećamo snažnima, sretnima, kao da nam nitko ništa ne može. Živimo, a da se ne zapitamo zašto,sretni smo, a ne tražimo razlog……

Žalosno je to što rijetko tko razmišlja o Bogu kada je sretan,kao da im onda ne treba. Odnose se prema Njemu kao prema nekom predmetu kojeg koriste samo u nekim vrlo tužnim trenucima. Mnogi Ga zazivaju samo kada nemaju drugog izlaza. To me neizmjerno žalosti i začuđuje. Kako ga možemo omalovažavati, vrijeđati, a znamo da je On naš Stvoritelj? Kako ljudi mogu biti tako okrutni i bezosjećajni? Kako mogu ne vjerovati? Kako ne shvaćaju da je to jedina prava vjera jer da nije ne bi opstala sve do danas! Ta su me pitanja prije jako mučila, ali više ne. Znam da se svakom u životu dogode neke stvari koje ih promijene,svakome se Bog javi na neki Njegov svojstven način. Samo je pitanje hoćemo li se odazvati i dopustiti da uđe u naš život, naše srce ili nećemo. Ali bezobzira na to jesmo li Ga pustili ili ne, On je uvijek tu i kad nam je teško, kad prignemo svoja koljena pod bremenom života,ON JE TU! On nam nikada neće okrenuti leđa. I to je za mene najveća tajna, kako nas može još uvijek voljeti, pa mučili smo Mu Sina, te Ga „ubili“ i još ga svaki dan iskušavamo. Nastavi čitati

Nedjelja – Misna čitanja – 06. NKG/A

Nedjelja – Misna čitanja – 06. NKG (A)Nedjelja – Misna čitanja – 06. NKG (A)
📖: Sir 15,15-20; Ps 119,1-2.4-5.17-18.33-34; 1Kor 2,6-10; Mt 5,17-37

Prvo čitanje: Sir 15, 15-20
Nije nikad zapovjedio nikomu da bude bezbožnik.

Čitanje Knjige Sirahove
Ako hoćeš, možeš držati zapovijedi, u tvojoj je moći da budeš vjeran.
On je preda te stavio vatru i vodu: za čim hoćeš pruži ruku svoju.
Pred čovjekom je i život i smrt: što on više voli to će mu se dati.
Jer velika je mudrost u Gospodina, on je svemoćan i vidi sve.
Oči Gospodnje počivaju na onima koji ga se boje, Gospodin zna svako djelo čovječje.
Nije nikad zapovjedio nikomu da bude bezbožnik niti dao dopuštenje za grijeh.
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati

NEDJELJA – SLUŽBA ČITANJA (06. NKG)

kneel at crossNEDJELJA – SLUŽBA ČITANJA (06. NKG)

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ant. Narode Gospodnji i ovce paše njegove, dođite, poklonimo se njemu.

Ps 67 (66). Blagoslovni hvalospjev

Smilovao nam se Bog i blagoslovio nas, *
obasjao nas licem svojim,
da bi sva zemlja upoznala putove tvoje, *
svi puci tvoje spasenje! Nastavi čitati