UTORAK – VEČERNJA (06. NKG)

utorak-vecernja-ii-tjedan-psaltiraUTORAK – VEČERNJA (06. NKG)

II. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O Stvorče zemlje, Gospode,
Ti površje razdjeljuješ,
Vodenu silu suzbijaš,
Iznad nje kopno uzdižeš.

I zemljom zelen prosipaš
I šarnog cvijeća nakite,
Da nosi rod u obilju
I daje hranu ugodnu. Nastavi čitati

Oglasi

UTORAK – SREDNJI ČAS (06. NKG)

utorak-ii-tjedan-psaltiraUTORAK – SREDNJI ČAS (06. NKG)

II. Tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN
O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni! Nastavi čitati

UTORAK – JUTARNJA (06. NKG)

UTORAK – JUTARNJA (06. NKG)

II. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 24 (23). Svečani Gospodinov ulazak u Svetište.

Ant. Dođite, poklonimo se Bogu, velikom Gospodaru.

Gospodnja je zemlja i sve na njoj, *
svijet i svi koji na njemu žive.
On ga na morima utemelji *
i na rijekama učvrsti.

Tko će uzići na Goru Gospodnju, *
tko će stajati na svetom mjestu njegovu?
Onaj u koga su ruke nedužne i srce čisto: †
duša mu se ne predaje ispraznosti, *
i ne kune se varavo.
On blagoslov prima od Gospodina *
i nagradu od Boga, Spasitelja svoga.
Takav je naraštaj onih koji traže njega, *
koji traže lice Boga Jakovljeva.

»Podignite vrata, nadvratnike svoje, †
dižite se, dveri vječne, *
da uniđe Kralj slave!«
»Tko je taj Kralj slave?« †
»Gospodin silan i junačan, *
Gospodin silan u boju!«

»Podignite, vrata, nadvratnike svoje, †
dižite se, dveri vječne, *
da uniđe Kralj slave!«
»Tko je taj Kralj slave?« †
»Gospodin nad Vojskama – *
on je Kralj slave!«

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Ant. Dođite, poklonimo se Bogu, velikom Gospodaru. Nastavi čitati

06. NKG – Srijeda – Jutarnja molitva

Srijeda – Jutarnja molitva – 06. NKG

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞
“Tebi ću se moliti, o Bože, ujutro ćeš moj glas uslišati.” Ps 5, 3

DOBRO TI JUTRO MOJ ISUSE !!!
Hvala Ti Isuse na lijepo prespavanoj noći.
Hvala za miran san i ovaj predivan sunčan dan.
Hvala za cvrkut ptica i miris cvijeća.
Hvala za igru malih leptira i let vrijednih pčela.
Hvala Ti Isuse za mir u srcu i zdravlje u tijelu.
Hvala Ti Isuse za sve što je od Tebe.
Za Dar molitve za braću i sestrice.
Neka nam ove zrake sunca obasjaju lice
i donesu mir u svako ljudsko biće.

Nastavi čitati

Utorak – Jutarnja molitva – 06. NKG

 Jutarnja molitvaUtorak – Jutarnja molitva – 06. NKG

jutro

Sveti Bože!
Ti želiš da u naše duše bude utisnuta slika našeg Isusa.
Kako mnogo toga još u meni nedostaje!
Nastavi, Ti, Oče moj, razvijati i oblikovati moju nutrinu.
Sačuvaj me danas od svake lijenosti
i lažne sigurnosti.
Neka sve što mi se dogodi, služi tome da ispunjenjem i uspjehom u sebi oblikujem Krista.
Daj da vjera u Tvojoj Crkvi raste i da svjedočanstvo istine bude glasno usred nevjere našeg vremena.

Gospodine, ostani uza me, molim Te, i podrži me u svojoj ljubavi.
Neka moje tijelo i duša po Tvojoj zapovijedi ostanu vječno uza Te.

Utorak – Misna čitanja – 06. NKG/A

Utorak – Misna čitanja – 06. NKG (A)
📖: Post 6,5-8; 7,1-5.10; Ps 29,1a.2.3ac-4.3b.9c-10; Mk 8,14-21

Prvo čitanje:Post 6, 5-8; 7, 1-5.10
Čovjeka koga sam stvorio izbrisat ću s lica zemlje.

Čitanje Knjige Postanka
Vidje Gospodin kako je čovjekova pokvarenost na zemlji velika i kako je svaka pomisao u njegovoj pameti uvijek samo zloća. Gospodin se pokaja što je načinio čovjeka na zemlji i ražalosti se u svom srcu. Reče Gospodin: »Čovjeka kojeg sam stvorio izbrisat ću s lica zemlje — od čovjeka do zvijeri, gmazove i ptice u zraku — jer sam se pokajao što sam ih načinio.« Ali Noa je našao milost u očima Gospodnjim.
Tada Gospodin reče Noi: »Uđi ti i sva tvoja obitelj u korablju, jer sam uvidio da si ti jedini preda mnom pravedan u ovom pokoljenju: Uzmi sa sobom od svih čistih životinja po sedam parova: mužjaka i njegovu ženku. Isto tako od ptica nebeskih po sedam parova — mužjaka i ženku — da im se sjeme sačuva na zemlji. Jer ću do sedam dana pustiti dažd po zemlji četrdeset dana i četrdeset noći te ću istrijebiti s lica zemlje svako živo biće što sam ga načinio.« Noa učini sve kako mu je Gospodin naredio.
I sedmoga dana zapljušte vode potopne po zemlji.
Riječ Gospodnja.

Otpjevni psalam: Ps 29, 1a.2.3ac-4.3b.9c-10
Pripjev: Gospodin narod svoj mirom blagoslivlje.

Prinesite Gospodinu, sinovi Božji,
Prinesite Gospodinu slavu njegova imena,
poklonite se Gospodinu u svetištu njegovu!

Čuj! Gospodin nad vodama,
Gospodin nad vodama silnim!
Čuj! Gospodin u sili, Gospodin u veličanstvu!

Čuj! Bog veličanstveni zagrmje,
a u Hramu njegovu svi kliknuše: Slava!
Gospodin nad vodama stoluje,
stoluje Gospodin — kralj dovijeka!

Evanđelje: Mk 8, 14-21
Čuvajte se kvasca farizejskog i kvasca Herodova!

Čitanje svetog Evanđelja po Marku
U ono vrijeme: Učenici zaboraviše ponijeti kruha; imali su samo jedan kruh sa sobom na lađi. Nato ih Isus opomenu: »Pazite, čuvajte se kvasca farizejskog i kvasca Herodova!« Oni zamišljeni, među sobom govorahu: »Kruha nemamo.« Zamijetio to Isus pa im reče: »Zašto ste zamišljeni što kruha nemate? Zar još ne shvaćate i ne razumijete? Zar vam je srce stvrdnuto?
Oči imate, a ne vidite;
uši imate, a ne čujete?
Zar se ne sjećate? Kad sam ono razlomio pet kruhova na pet tisuća, koliko ulomaka punih košara odnijeste?« Kažu mu: »Dvanaest.« »A kada razlomih sedam na četiri tisuće, koliko ulomaka punih košara odnijeste?« Odgovore: »Sedam.« A on će njima: »I još ne razumijete?«
Riječ Gospodnja.

Nastavi čitati