NEDJELJA – Večernja molitva – 07. NKG

Večernja molitvaNa koncu ovoga dana * Svemogući vječni Bože, prostirem se pred Tobom * i klanjam se Tebi, Bogu živomu i pravomu, * Stvoritelju, Otkupitelju i Posvetitelju svomu. * Vjerujem u Te, vječna istino! * Ufam se u Te, milosrđe beskrajno! * Ljubim Te, dobroto neizmjerna! * Zahvaljujem Ti na svim darovima, * osobito, što si me danas milostivo sačuvao * od svakoga zla duše i tijela. *

Slava Ocu…

Podaj mi, * premilostivi Bože, još ovu milost: * prosvijetli mi pamet, * da se sjetim sviju grijeha u koje sam danas upao; * potakni mi volju * da se skrušeno pokajem, * što sam uvrijedio Tebe, * najveće dobro. * Nastavi čitati

Oglasi

Svjedočanstvo – nakon molitve dobiven posao

Hvala svima na molitvama …stigla je i prva placa…Bog ne salje muku da muci nego da strpljenju nauci…Bogu hvala ..BB sve…molim anonimno

 

Molitvena nakana bila je 03.01.2017
Hvaljen Isus i Marija!trenutno sam u potraznji posla pa vas molim da se zajedno pomolimo neka Gospodin providi i vodi putove moje!Svako dobro i obilje Bozjeg blagoslova svima vama a posebno nasim adminima koji se ovako lijepo brinu i zalazu za sve nas!BB molim anonimno

NEDJELJA – 2. VEČERNJA (07. NKG)

NEDJELJA – 2. VEČERNJA (07. NKG)

III. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O dobri Stvorče svjetlosti,
Što daješ svjetlo svagdanje,
Što stvarat svijet započinješ
Stvorenjem svjetla prvoga.

I danom zoveš časove
Što vežu jutro s večerom:
Već pada tama večernja,
Čuj molbe naše, čuj nam plač! Nastavi čitati

NEDJELJA – SREDNJI ČAS (07. NKG)

nedjelja-srednji-cas-iii-tjedan-psaltiraNEDJELJA – SREDNJI ČAS (07. NKG)

III. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni! Nastavi čitati

NEDJELJA – JUTARNJA (07. NKG)

nedjelja-jutarnja-iii-tjedan-psaltiraNEDJELJA – JUTARNJA (07. NKG)

III. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu

Ant. Dođite, kličimo Gospodinu; uzvikujmo Spasitelju svome, aleluja.

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem!

Znajte da je Gospodin Bog: †
on nas stvori, i mi smo njegovi, *
njegov smo narod i ovce paše njegove. Nastavi čitati

Nedjelja – Misna čitanja – 07. NKG/A

Mt 5,43-48Nedjelja – Misna čitanja – 07. NKG (A)

📖: Lev 19,1-2.17-18; Ps 103,1-4.8.10.12-13; 1Kor 3,16-23; Mt 5,38-48

Prvo čitanje: Lev 19, 1-2.17-18
Ljubi bližnjega svoga kao sebe samoga!

Čitanje Knjige Levitskog zakonika
Gospodin reče Mojsiju: »Govori svoj zajednici Izraelaca i reci im: ‘Sveti budite! Jer sam svet ja, Gospodin, Bog vaš!
Ne mrzi svoga brata u svom srcu! Dužnost ti je koriti svoga sunarodnjaka. Tako nećeš pasti u grijeh zbog njega. Ne osvećuj se! Ne gaji srdžbe prema sinovima svoga naroda. Ljubi bližnjega svoga kao sebe samoga. Ja sam Gospodin!‘«
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati