Utorak – Večernja molitva – 07. NKG

Utorak – Večernja molitva – 07. NKG

Želimo vam svima laku i ugodnu noć uz ovu lijepu večernju molitvu. Vaši admini.
+++++++++++++++++++++
Molim Te, Bože usliši sve moje molitve
kojima se sada, ovog trena, dok vani vlada
mračna tišina, Tebi skrušeno obraćam:

Položi, Bože, svoju ruku milosti,
nad one koji mira nemaju i ne mogu ga naći
jer u svojoj maloj duši, ne znaju što to znači,
podari im svoju milost i okrijepi ih svojim darovima Duha Svetoga
da žive u miru, ponizno, bez grijeha, bez golih strasti
i u sotonskoj vlasti, Nastavi čitati

Oglasi

07. NKG – UTORAK – VEČERNJA

VII. TJEDAN KROZ GODINU | UTORAK

VEČERNJA

III. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O Stvorče zemlje, Gospode,
Ti površje razdjeljuješ,
Vodenu silu suzbijaš,
Iznad nje kopno uzdižeš.

I zemljom zelen prosipaš
I šarnog cvijeća nakite,
Da nosi rod u obilju
I daje hranu ugodnu.
Ti dušu suhu, ranjenu
Iscijeli rosom milosti,
Da pere grijehe suzama
I kroti žudnje buntovne.

Nek ona, tebi pokorna,
Sa napašću se ne igra,
U pravoj sreći uživa,
Od smrtnog bježi otrova.

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen. Nastavi čitati

UTORAK – SREDNJI ČAS (07.NKG)

utorak-srednji-cas-iii-tjedan-psaltiraUTORAK – SREDNJI ČAS (07. NKG)

III. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas
HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
Nastavi čitati

UTORAK – JUTARNJA (07. NKG)

UTORAK – JUTARNJA (07. NKG)

III. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 95 (94). Poziv na Božju hvalu

Bodrite jedni druge dan za danom dok još odjekuje ono ‘danas’ (Heb 3, 13).

Ant. Dođite, poklonimo se Gospodinu, Kralju velikome.

Dođite, kličimo Gospodinu, *
uzvikujmo Hridi, Spasitelju svome!
Pred lice mu stupimo s hvalama, *
kličimo mu u pjesmama!

Jer Gospodin je Bog velik, *
Kralj velik nad svim bogovima.
U njegovoj su ruci zemaljske dubine, *
njegovi su vrhunci planina.
Njegovo je more, on ga je stvorio, * Nastavi čitati

Utorak – Jutarnja molitva – 07. NKG

Utorak – Jutarnja molitva – 07. NKG

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Bože, nemoguće je shvatiti radost koju tako nezasluženo smijem uživati. U danima straha i nevolje daješ mi doživjeti što su znali proroci stoljećima prije mene:
da me nosiš na svojim ramenima.
S dvije ruke čvrsto držiš.

Bože, rekao si mi jednu riječ koja mi sve objašnjava,
utjeha koja ne umire i nikad me ne napušta –
jedna riječ izrečena duboko u srce:
‘Niste vi izabrali mene, nego ja izabrah vas.’ Nastavi čitati

Utorak – Misna čitanja – 07. NKG/A

Utorak – Misna čitanja – 07. NKG (A)
📖: Sir 2,1-11; Ps 37,3-4.18-19.27-28.39-40; Mk 9,30-37

Prvo čitanje: Sir 2,1-11
Pripravi dušu svoju na kušnju.

Čitanje Knjige Sirahove
Sine, ako želiš služiti Gospodu, pripravi dušu svoju na kušnju.
Učvrsti svoje srce i budi jak, i ne nagli kad napast dođe.
Prioni uza nj i ne odmeći se, da bi bio slavljen na svoj posljednji dan.
Primi sve što te stigne, i budi strpljiv u nestalnosti svoje bijede.
Jer u vatri se zlato kuša, a odabranici u peći poniženja.
Vjeruj u Gospoda, i on će ti pomoći, kroči pravom stazom i uzdaj se u njega.
Vi što se bojite Gospoda, očekujte njegovu milost, i ne skrećite s pravoga puta, da ne propadnete.
Vi što se bojite Gospoda, uzdajte se u nj, i plaća vam neće propasti.
Vi što se bojite Gospoda, nadajte se dobru, vječnoj radosti i milosti.
Pogledajte prošla pokoljenja i vidite: je li se ikad postidio tko se uzdao u Gospoda?
Je li ikad ostavljen tko ga se ustrajno bojao?
Je li ikad prezren koji ga je u pomoć zvao?
Ta Gospod je sućutan i milostiv, on oprašta grijehe i izbavlja u danima nevolje.
Riječ Gospodnja.
Nastavi čitati