UTORAK – VEČERNJA (07. NKG)

UTORAK – VEČERNJA (07. NKG)

III. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O Stvorče zemlje, Gospode,
Ti površje razdjeljuješ,
Vodenu silu suzbijaš,
Iznad nje kopno uzdižeš.

I zemljom zelen prosipaš
I šarnog cvijeća nakite,
Da nosi rod u obilju
I daje hranu ugodnu.Ti dušu suhu, ranjenu
Iscijeli rosom milosti,
Da pere grijehe suzama
I kroti žudnje buntovne.

Nek ona, tebi pokorna,
Sa napašću se ne igra,
U pravoj sreći uživa,
Od smrtnog bježi otrova.

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen.

PSALMODIJA

Ps 125 (124). Bog štiti svoje

Na Izraela Božjega − mir (Gal 6, 16).

Ant. 1. Gospodin okružuje svoj narod.

Tko se uzda u Gospodina, †
on je kao brdo Sion: *
ne pomiče se, ostaje dovijeka.

Bregovi okružuju Jeruzalem: †
Gospodin okružuje narod svoj *
odsada i dovijeka.
I neće potrajati žezlo bezbožničko *
nad udesom pravednih,
da ne bi pravedni *
ruke za bezakonjem pružili.

Učini, Gospodine, dobro dobrima *
i čestitima u srcu.
A koji na krive skreću putove, †
nek ih istrijebi Gospodin sa zločincima! *
Mir nad Izraelom!

Ant. Gospodin okružuje svoj narod.

Ps 131 (130). Djetinji pokoj u Bogu

Učite od mene jer sam krotka i ponizna srca (Mt 11, 29).

Ant. 2. Ako ne postanete kao djeca, nećete ući u kraljevstvo nebesko.

Gospodine, ne gordi se moje srce *
niti se oči uznose.
Ne idem za stvarima velikim *
ni za čudima što su iznad mene.

Ne, ja sam se smirio, *
i upokojio dušu svoju;
kao dojenče na grudima majke, *
kao dojenče duša je moja u meni.

U Gospodina se, Izraele, uzdaj *
od sada dovijeka.

Ant. Ako ne postanete kao djeca, nećete ući u kraljevstvo nebesko.

Hvalospjev (Otk 4, 11; 5, 9. 10−12). Hvalospjev otkupljenih.

Ant. 3. Učinio si nas, Gospodine, kraljevstvom i svećenicima Bogu našemu.

Dostojan si, Gospodine, Bože naš, *
primiti slavu i čast i moć!
Jer ti si sve stvorio, *
i tvojom voljom sve postade
i bî stvoreno!

Dostojan si uzeti knjigu *
i otvoriti pečate njezine.
Jer si bio zaklan †
i otkupio, krvlju svojom, za Boga *
ljude iz svakog plemena i jezika,
puka i naroda.
Učinio si ih Bogu našemu
kraljevstvom i svećenicima, *
i kraljevat će na zemlji.

Dostojan je zaklani Jaganjac *
primiti moć i bogatstvo
i mudrost i snagu *
i čast i slavu i blagoslov!

Ant. Učinio si nas, Gospodine, kraljevstvom i svećenicima Bogu našemu.

KRATKO ČITANJE (Rim 12, 9-12)

Ljubav nehinjena! Zazirite oda zla, prianjajte uz dobro! Srdačno se ljubite pravim bratoljubljem! Pretječite jedni druge poštovanjem! U revnosti budite hitri, u duhu gorljivi, Gospodinu služite! U nadi budite radosni, u nevolji strpljivi, u molitvi postojani!

KRATKI OTPJEV

R. Dovijeka, Gospodine, * ostaje riječ tvoja. Dovijeka.
O. Od koljena do koljena tvoja je vjernost.* Ostaje riječ tvoja. Slava Ocu. Dovijeka.

EVANĐEOSKI HVALOSPJEV

Ant. I klikće duh moj u Bogu, mome Spasitelju.

Veliča * duša moja Gospodina
i klikće duh moj *
u Bogu mome Spasitelju,
što pogleda na neznatnost službenice svoje: *
odsad će me, evo, svi naraštaji zvati blaženom.
Jer velika mi djela učini Svesilni, *
sveto je ime njegovo.
Od koljena do koljena dobrota je njegova *
nad onima što se njega boje.

Iskaza snagu mišice svoje, *
rasprši oholice umišljene.
Silne zbaci s prijestolja, *
a uzvisi neznatne.
Gladne napuni dobrima, *
a bogate otpusti prazne.

Prihvati Izraela, slugu svoga, *
kako obeća ocima našim:
spomenuti se dobrote svoje *
prema Abrahamu i potomstvu njegovu dovijeka.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen..

Ant. I klikće duh moj u Bogu, mome Spasitelju.

PROŠNJE

Bog je svoj narod utvrdio u nadi. Stoga mu radosno uskliknimo:

Gospodine ti si nada narodu svome.

Zahvaljujemo ti, Gospodine, jer si nas u Kristu bogatstvom obdario,
riječju i znanjem u njemu si nas obogatio.
Bože, u tvojoj su ruci srca mogućnika:
daj državnicima mudrost u upravljanju, nek se tobom nadahnjuju te ti ugode srcem i djelom.
Ti daješ umjetnicima da izražavaju zraku tvoje ljepote:
daj da njihova djela donesu svijetu nadu i radost.
Ti ne dopuštaš da budemo kušani iznad svojih sila:
ojačaj slabe, pridigni pale.

Oče naš…

MOLITVA

Svemogući Bože, ti si dobar i u svojoj dobroti nas obasiplješ mnogovrsnim stvorenjima. Daj da ovaj dan u tvoje ime radosno započnemo, te ga proživimo u djelotvornoj ljubavi prema tebi i bližnjima. Po Gospodinu. Amen.

ZAKLJUČAK

Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i priveo nas u život vječni.
Amen.

Oglasi