UTORAK – VEČERNJA (03. KOR)

UTORAK – VEČERNJA (03. KOR)

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.
Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen..

HIMAN

Pogledaj, Gospodine, i smiluj se,
Jer smo sagriješili tebi.

(može se ponavljati iza svake kitice)

Svevišnji Kralju, Spasitelju sviju,
Dižemo k tebi zaplakane oči:
Prosećim, Kriste, u pomoć priskoči.

Desnico Oca, ugaona stijeno,
Spasenja pute i nebeske dveri,
Zločina našeg ljage nam operi.

Molimo, Bože, veličanstvo tvoje,
Ušima svetim vapaje nam počuj:
Krivnjama našim milosno se smiluj.

Sve svoje grijehe priznajemo tebi,
Skrušena srca otkrivamo tajne,
Tvoja dobrota nek nam prosti, Spase.

Uhvaćen nevin, bez otpora vođen,
Svjedocima krivim osuđen za krivce,
Otkupi koje, ti sve spasi, Kriste.

PSALMODIJA

Ps 125 (124). Bog štiti svoje

Na Izraela Božjega – mir (Gal 6, 16).

Ant. 1. Gospodin okružuje svoj narod.

Tko se uzda u Gospodina, †
on je kao brdo Sion: *
ne pomiče se, ostaje dovijeka.

Bregovi okružuju Jeruzalem: †
Gospodin okružuje narod svoj *
odsada i dovijeka.
I neće potrajati žezlo bezbožničko *
nad udesom pravednih,
da ne bi pravedni *
ruke za bezakonjem pružili.

Učini, Gospodine, dobro dobrima *
i čestitima u srcu.
A koji na krive skreću putove, †
nek ih istrijebi Gospodin sa zločincima! *
Mir nad Izraelom!

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Amen.

Ant. Gospodin okružuje svoj narod.

Ps 131 (130). Djetinji pokoj u Bogu

Učite od mene jer sam krotka i ponizna srca (Mt 11, 29).

Ant. 2. Ako ne postanete kao djeca, nećete ući u kraljevstvo nebesko.

Gospodine, ne gordi se moje srce *
niti se oči uznose.
Ne idem za stvarima velikim *
ni za čudima što su iznad mene.

Ne, ja sam se smirio, *
i upokojio dušu svoju;
kao dojenče na grudima majke, *
kao dojenče duša je moja u meni.

U Gospodina se, Izraele, uzdaj *
od sada dovijeka.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Amen.

Ant. Ako ne postanete kao djeca, nećete ući u kraljevstvo nebesko.

Hvalospjev (Otk 4, 11; 5, 9. 10-12). Hvalospjev otkupljenih.

Ant. 3. Učinio si nas, Gospodine, kraljevstvom i svećenicima Bogu našemu.

Dostojan si, Gospodine, Bože naš, *
primiti slavu i čast i moć!
Jer ti si sve stvorio, *
i tvojom voljom sve postade
i bî stvoreno!

Dostojan si uzeti knjigu *
i otvoriti pečate njezine.
Jer si bio zaklan †
i otkupio, krvlju svojom, za Boga *
ljude iz svakog plemena i jezika,
puka i naroda.
Učinio si ih Bogu našemu
kraljevstvom i svećenicima, *
i kraljevat će na zemlji.

Dostojan je zaklani Jaganjac *
primiti moć i bogatstvo
i mudrost i snagu *
i čast i slavu i blagoslov!

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Amen.

Ant. Učinio si nas, Gospodine, kraljevstvom i svećenicima Bogu našemu.

KRATKO ČITANJE (Jak 2,14.17.18b)

Što koristi, braćo moja, ako tko rekne da ima vjeru, a djela nema? Može li ga vjera spasiti? Vjera, ako nema djela, mrtva je u sebi. Pokaži mi svoju vjeru bez djela, a ja ću tebi djelima pokazati svoju vjeru.

KRATKI OTPJEV

R. Zavapih: Gospodine, * smiluj mi se. Zavapih.
O. Iscijeli mi dušu jer tebi sagriješih * Smiluj mi se. Slava Ocu. Zavapih.

EVANĐEOSKI HVALOSPJEV

Ant. Tako će i Otac moj nebeski učiniti s vama, ako svatko od srca ne oprosti svome bratu.

Izgovarajući početni redak znamenujemo se križem.

Veliča * duša moja Gospodina
i klikće duh moj *
u Bogu mome Spasitelju,
što pogleda na neznatnost službenice svoje: *
odsad će me, evo, svi naraštaji zvati blaženom.
Jer velika mi djela učini Svesilni, *
sveto je ime njegovo.
Od koljena do koljena dobrota je njegova *
nad onima što se njega boje.

Iskaza snagu mišice svoje, *
rasprši oholice umišljene.
Silne zbaci s prijestolja, *
a uzvisi neznatne.
Gladne napuni dobrima, *
a bogate otpusti prazne.

Prihvati Izraela, slugu svoga, *
kako obeća ocima našim:
spomenuti se dobrote svoje *
prema Abrahamu i potomstvu njegovu dovijeka.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

Ant. Tako će i Otac moj nebeski ueiniti s vama, ako svatko od srca ne oprosti svome bratu.

PROŠNJE

Krist Gospodin nam je naredio da bdijemo i molimo, te se tako odupremo napasti. Njemu se usrdnom molitvom utecimo:

Pogledaj, Gospodine, i smiluj se.

Kriste Isuse, obećao si da ćeš biti nazočan među onima koji se sabiru na molitvu u tvoje ime;
daj da s tobom vazda svoju molitvu upravljamo Ocu u Duhu Svetome.
Nebeski Zaručniče, izbriši ljage  s lica ljubljene svoje Crkve;
dopusti da trajno korača prožeta nadom i silom Duha Svetoga.
Ljubitelju ljudi, daj da budemo zabrinuti za svoje bližnje kao što si nam ti to zapovijedio,
te tako spasonosno tvoje svjetlo žarče zasja svim ljudima.
Kralju mironosni, daj da tvoj mir zavlada svijetom,
te se tvoja spasonosna nazočnost svuda sve više zapaža.
Svim pokojnima osiguraj ulazak u vječnu sreću,
obasjaj ih svjetlom slavne neraspadljivosti.

Oče naš…

MOLITVA

Ne uskrati nam, Gospodine, svoje milosti: daj nam obilnu pomoć da ti služimo. Po Gospodinu.

ZAKLJUČAK

Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i priveo nas u život vječni.
Amen.

Oglasi