PONEDJELJAK – SREDNJI ČAS (04. KOR)


PONEDJELJAK – (4. KOR)PONEDJELJAK – SREDNJI ČAS (04. KOR)

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen.

Treći čas

HIMAN

Iz vjere Božje živimo,
Potpomognuti ufanjem:
A sad u žaru ljubavi
Svi Kristu slavu pjevajmo!

O trećem času Krista su
Za žrtvu na križ poveli,
Da s križa Pastir brižljivi
Sve ovce svoje prikupi.

Od duga sveg Otkupitelj
Oslobodi nas žrtvom svom:
Zamolimo ga ponizno,
Od svijeta nek nas izbavi.

U Duhu sad zazovimo
Po Kristu Oca svojega!
O moćna sveta Trojice,
Pomozi svojim slugama! Amen.

Šesti čas

HIMAN

O šestom času vapije
Gospodin s križa: Žedan sam!
Na molitvu se skupljamo
Da pravde uvijek žeđamo.

Od lijenosti nas nehajne,
Naš Spasitelju, ožuvaj.
Gladovat daj nam za tobom,
I gladne sobom nasiti.

Dok psalme skladno pjevamo,
Toplinom svojom, Duše Svet,
Raspali srca ledena
I vatru stišaj požuda.

U Duhu sad zazovimo
Po Kristu Oca svojega!
O moćna sveta trojice,
Pomozi svojim slugama! Amen.

Deveti čas

HIMAN

U času dana devetom
Zavapijmo svi Ocu svom:
Oprosti sve nam dugove
U Isusovu Imenu.

Na Križu skrušen razbojnik
Od Krista milost zadobi.
Nek smjerna ova molitva
I nama oprost zavrijedi.

Na križu smrt je svladana
I Svjetlost tamu pobijedi:
Nek svakom zlu sad bude kraj,
Nek sjaj nas Kristov prožima.

U Duhu sad zazovimo
Po Kristu Oca svojega!
O moćna sveta Trojice,
pomozi svojim slugama! Amen.

PSALMODIJA

3. ČAS: Ovo su dani obraćenja: oslobodimo se grijeha i spasimo duše svoje.
6. ČAS: Života mi moga, govori Gospodin, nije meni do smrti grešnikove, nego da se odvrati od zloga puta svoga i da živi.
9. ČAS: Oružjem pravde, u snazi Božjoj, iskazujemo se velikom postojanošću.

Ps 119 (118), 129− 136 XVII. (Pe) Razmišljanje o riječi Božjoj

Punina zakona jest ljubav (Rim 13, 10).

Divna su tvoja svjedočanstva, *
stoga ih čuva duša moja.
Objava riječi tvojih prosvjetljuje, *
bezazlene urazumljuje.
Otvaram usta svoja zadahtan u žudnji *
jer čeznem za zapovijedima tvojim.
Obrati se k meni i milostiv mi budi *
kao onima koji ljube ime tvoje.
Korake mi upravljaj po svom obećanju *
da nikakva opačina ne ovlada mnome.
Izbavi me od nasilja ljudskog, *
i naredbe tvoje ja ću čuvati.
Licem svojim obasjaj slugu svog *
i nauči me pravilima svojim!
Potoci suza potekoše mi iz očiju *
jer se Zakon tvoj ne čuva.

Ps 81(81). Protiv nepravednih sudaca

Ne sudite ništa prije vremena, dok ne dođe Gospodin (1 Kor 4, 5)

Bog ustaje u skupštini “bogova”, *
usred “bogova” sud održava.

“Dokle ćete suditkrivo, *
na ruku bezbožnima?
Štitite slaba i sirotu, *
vratite pravicu jadniku i siromahu!
Izbavite potlačenog i ubogog: *
istrgnite ga iz ruku bezbožnih!”

Ne shvaćaju nitrazumiju, †
po mraku hodaju: *
poljuljani su svi temelji zemlje.
Rekoh doduše: “Vi ste bogovi *
i svi ste sinovi Višnjega!
Ali ćete k
o svi ljudi umrijeti, *
past ćete kao svatko od velikih!”
Ustani, Bože, i sudi zemlju, *
jer si s pravom gospodar svih naroda.

Ps 120 (119). Neprijatelj mira

U nevolji strpljivi, u molitvi postojani (Rim 12, 12)

Kad bijah u nevolji, Gospodinu zavapih *
i on me usliša.
Gospodine, izbavi dušu moju
od usana prijevarnih, *
od zlobna jezika!
Kojim zlom da te prokunem, *
prijevarni jeziče?
Strelicama oštrim iz ratničke ruke *
i ugljevljem žarkim.

Jao meni što mi je boraviti u Mešeku *
i stanovati u šatorima kedarskim!
Predugo mi duša mora živjeti *
s mrziteljima mira.
Kada o miru govorim, *
oni sile na rat.

3. ČAS: Ovo su dani obraćenja: oslobodimo se grijeha i spasimo duše svoje.
6. ČAS: Života mi moga, govori Gospodin, nije meni do smrti grešnikove, nego da se odvrati od zloga puta svoga i da živi.
9. ČAS: Oružjem pravde, u snazi Božjoj, iskazujemo se velikom postojanošću.

TREĆI ČAS

Kratko Čitanje (Mudr 11. 24-25)

Ti si, Gospodine, milostiv svemu, jer možeš sve, i kroz prste gledaš na grijehe ljudima, da bi se pokajali. Jer ti ljubiš sva bića, i ne mrziš ni jedno koje si stvorio.

R. Čisto srce stvori mi, Bože.
O. I duh postojan obnovi u meni.

ŠESTI ČAS

Kratko Čitanje (Ez 18, 23)

Zar je meni do toga da umre bezbožnik, govori Gospodin Bog, a ne da se odvrati od svojih zlih putova i da živi?

R. Odvrati lice od grijeha mojih.
O. Izbriši svu moju krivicu.

DEVETI ČAS

Kratko Čitanje (Iz 58, 7)

Podijeli kruh svoj s gladnima, uvedi pod krov svoj beskućnike, odjeni onog koga vidiš gola, i ne krij se od onoga tko je tvoje krvi.

R. Žrtva Bogu duh je raskajan.
O. Srce raskajano, ponizno, Bože, nećeš prezreti.

MOLITVA

Bože ti obnavljaš svijet nedokučivim tajnama. Molimo, daj svojoj Crkvi vremenitu pomoć, da postigne spasenje u vječnosti. Po Gospodinu.

ZAKLJUČAK

R. Blagoslivljajmo Gospodina.
O. Bogu hvala.

Oglasi