SRIJEDA – SREDNJI ČAS (04. KOR)

 
SRIJEDA – SREDNJI ČAS (04. KOR)
R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.
Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen.
Treći čas
HIMAN
Iz vjere Božje živimo,
Potpomognuti ufanjem:
A sad u žaru ljubavi
Svi Kristu slavu pjevajmo!
O trećem času Krista su
Za žrtvu na križ poveli,
Da s križa Pastir brižljivi
Sve ovce svoje prikupi.
Od duga sveg Otkupitelj
Oslobodi nas žrtvom svom:
Zamolimo ga ponizno,
Od svijeta nek nas izbavi.
U Duhu sad zazovimo
Po Kristu Oca svojega!
O moćna sveta Trojice,
Pomozi svojim slugama! Amen.
Šesti čas
HIMAN
O šestom času vapije
Gospodin s križa: Žedan sam!
Na molitvu se skupljamo
Da pravde uvijek žeđamo.
Od lijenosti nas nehajne,
Naš Spasitelju, ožuvaj.
Gladovat daj nam za tobom,
I gladne sobom nasiti.
Dok psalme skladno pjevamo,
Toplinom svojom, Duše Svet,
Raspali srca ledena
I vatru stišaj požuda.
U Duhu sad zazovimo
Po Kristu Oca svojega!
O moćna sveta trojice,
Pomozi svojim slugama! Amen.
Deveti čas
HIMAN
U času dana devetom
Zavapijmo svi Ocu svom:
Oprosti sve nam dugove
U Isusovu Imenu.
Na Križu skrušen razbojnik
Od Krista milost zadobi.
Nek smjerna ova molitva
I nama oprost zavrijedi.
Na križu smrt je svladana
I Svjetlost tamu pobijedi:
Nek svakom zlu sad bude kraj,
Nek sjaj nas Kristov prožima.
U Duhu sad zazovimo
Po Kristu Oca svojega!
O moćna sveta Trojice,
pomozi svojim slugama! Amen.
PSALMODIJA
3. ČAS: Ovo su dani obraćenja: oslobodimo se grijeha i spasimo duše svoje.
6. ČAS: Života mi moga, govori Gospodin, nije meni do smrti grešnikove, nego da se odvrati od zloga puta svoga i da živi.
9. ČAS: Oružjem pravde, u snazi Božjoj, iskazujemo se velikom postojanošću.
Ps 119 (118)/ 145− 152. XIX. (Kof)
Darom premilosrdnog srca Boga našega pohodi nas Mlado Sunce s visine (usp. Lk 1,78)
Iz svega srca vapijem, Gospodine, usliši me: *
tvoja ću pravila čuvati.
K tebi vapijem, spasi me, *
tvojeg ću se držat svjedočanstva.
Pretječem zoru i molim za pomoć, *
u tvoje se riječi uzdam.
Oči moje straže noćne pretječu *
da razmišljam o besjedi tvojoj.
Po svojoj dobroti, Gospodine,
glas mi poslušaj, *
i po svojoj odluci pozivi me.
Primiču se koji me podlo progone, *
daleko su oni od Zakona tvojega.
A ti si blizu, Gospodine, *
i vjerne su sve zapovijedi tvoje.
Odavno znam za tvoje propise, *
da si ih sazdao zasvagda.
Ps 94 (93). Bog pravde
Gospodin je osvetnik za sve to: on nas nije pozvao na nečistoću, nego na svetost (1 Sol 4, 6− 7).
I.
Bože osvetniče, Gospodine, *
Bože osvetniče, zasjaj!
Ustani, ti što sudiš zemlju, *
po zasluzi plati oholima!
Dokle će bezbošci, Gospodine, *
dokle će bezbošci kliktati?
Dokle će brbljati, drsko govoriti, *
dokle će se bezakonici hvastati?
Tlače narod tvoj, Gospodine, *
i baštinu tvoju pritišću;
kolju udovicu i pridošlicu, *
sirotama život oduzimlju
i govore: »Gospodin ne vidi! *
Ne opaža Bog Jakovljev!«
Shvatite, lude u narodu: *
bezumni, kad ćete se urazumiti?
Onaj što uho zasadi da ne čuje? *
Koji stvori oko da ne vidi?
Onaj što odgaja narode da ne kazni — *
Onaj što ljude uči mudrosti?
Gospodin poznaje namisli ljudske: *
one su isprazne.
II.
Blago onom koga ti poučavaš, Gospodine *
i učiš Zakonu svojemu:
da mu mir udijeliš od nesretnih dana. *
dok se grob kopa zlikovcu.
Jer neće Gospodin odbaciti naroda svojega *
i svoje baštine neće napustiti;
jer će se pravo dosuditi pravednosti *
i za njom će ići svi čestiti srcem.
Tko će ustati za me protiv zlotvora! *
Tko će se zauzeti za me protiv zločinaca?
Da mi Gospodin ne pomaže. *
brzo bih sišao u mjesto tišine.
Čim pomislim: »Noga mi posrče«, *
dobrota me tvoja, Gospodine, podupire.
Kad se skupe tjeskobe u srcu mome, *
tvoje mi utjehe dušu vesele.
Zar je bezbožno sudište u savezu s tobom *
kad nevolje stvara pod izlikom zakona?
Nek samo pritišću dušu pravednog, *
nek osuđuju krv nedužnu:
Gospodin mi je utvrda, *
Bog — hrid utočišta moga.
Platit će im bezakonje njihovo, †
njihovom će ih zloćom istrijebiti, *
istrijebit će ih Gospodin, Bog naš.
3. ČAS: Ovo su dani obraćenja: oslobodimo se grijeha i spasimo duše svoje.
6. ČAS: Života mi moga, govori Gospodin, nije meni do smrti grešnikove, nego da se odvrati od zloga puta svoga i da živi.
9. ČAS: Oružjem pravde, u snazi Božjoj, iskazujemo se velikom postojanošću.
TREĆI ČAS
Kratko čitanje (Ez 18. 30b-32)
Obratite se i povratite od svih svojih nedjela, i grijeh vam vaš neće biti na propast! Odbacite od sebe sva nedjela koja ste činili i načinite sebi novo srce i nov duh! Zašto da umirete, dome Izraelov? Ja ne želim smrti nikoga koji umire, govori Gospodin. Obratite se, dakle, i živite!
R. Čisto srce stvori mi, Bože.
O. I duh postojan obnovi u meni.
 
ŠESTI ČAS
KRATKO ČITANJE (Kol 3,17)
Ovako govori Gospodin nad Vojskama: Vratite se meni, i ja ću se vratiti vama. Ne budite poput svojih otaca koje su pozivali negdašnji proroci: Vratite se sa zlih putova svojih i od zlih djela.
R. Odvrati lice od grijeha mojih.
O. Izbriši svu moju krivicu.
 
DEVETI ČAS
Kratko čitanje (Dn 4, 24b)
Iskupi svoje grijehe pravednim djelima i svoja bezakonja milosrđem prema siromasima, da bi ti potrajala sreća.
R. Žrtva Bogu duh je raskajan.
O. Srce raskajano, ponizno, Bože, nećeš prezreti.
MOLITVA
Bože, tebi je pokora mila: po njoj pravedne nagrađuješ, grešnima opraštaš. Mi ispovijedamo svoje grijehe: smiluj nam se i oprosti. Po Gospodinu. Amen.
ZAKLJUČAK
R. Blagoslivljajmo Gospodina.
O. Bogu hvala.

Oglasi