PETAK – SREDNJI ČAS (05. KOR)

KrižPETAK – SREDNJI ČAS (05. KOR)

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen.

Treći čas

HIMAN

Iz vjere Božje živimo,
Potpomognuti ufanjem:
A sad u žaru ljubavi
Svi Kristu slavu pjevajmo!

O trećem času Krista su
Za žrtvu na križ poveli,
Da s križa Pastir brižljivi
Sve ovce svoje prikupi.

Od duga sveg Otkupitelj
Oslobodi nas žrtvom svom:
Zamolimo ga ponizno,
Od svijeta nek nas izbavi.

U Duhu sad zazovimo
Po Kristu Oca svojega!
O moćna sveta Trojice,
Pomozi svojim slugama! Amen.

Šesti čas

HIMAN

O šestom času vapije
Gospodin s križa: Žedan sam!
Na molitvu se skupljamo
Da pravde uvijek žeđamo.

Od lijenosti nas nehajne,
Naš Spasitelju, ožuvaj.
Gladovat daj nam za tobom,
I gladne sobom nasiti.

Dok psalme skladno pjevamo,
Toplinom svojom, Duše Svet,
Raspali srca ledena
I vatru stišaj požuda.

U Duhu sad zazovimo
Po Kristu Oca svojega!
O moćna sveta trojice,
Pomozi svojim slugama! Amen.

Deveti čas

HIMAN

U času dana devetom
Zavapijmo svi Ocu svom:
Oprosti sve nam dugove
U Isusovu Imenu.

Na Križu skrušen razbojnik
Od Krista milost zadobi.
Nek smjerna ova molitva
I nama oprost zavrijedi.

Na križu smrt je svladana
I Svjetlost tamu pobijedi:
Nek svakom zlu sad bude kraj,
Nek sjaj nas Kristov prožima.

U Duhu sad zazovimo
Po Kristu Oca svojega!
O moćna sveta Trojice,
pomozi svojim slugama! Amen.

PSALMODIJA

  1. ČAS: Ovo su dani obraćenja: oslobodimo se grijeha i spasimo duše svoje.
  2. ČAS: Života mi moga, govori Gospodin, nije meni do smrti grešnikove, nego da se odvrati od zloga puta svoga i da živi.
  3. ČAS: Oružjem pravde, u snazi Božjoj, iskazujemo se velikom postojanošću.

Ps 119 (118), 25−32. IV. (Dalet)

Moja duša leži u prašini: *
po riječi svojoj vrati mi život.
Kazivao sam ti svoje putove i ti si me čuo: *
pravilima me svojim nauči.
Pokaži mi put odredaba svojih *
i o čudesima ću tvojim razmišljat.
Suze roni duša moja od žalosti: *
po riječi svojoj ti me podigni!
Daleko me drži od puta zablude *
i Zakonom me svojim obdari!
Put istine ja sam odabrao, *
pred oči sam stavio odluke tvoje.

Uz propise tvoje ja čvrsto prianjam, *
Gospodine, nemoj me postidjeti!
Ja kročim putem zapovijedi tvojih *
jer si mi raširio srce.

Psalam 26 Zaufana molitva nedužnog

Bog nas u Kristu sebi izabra da budemo sveti i besprijekorni pred njim (Ef 1, 4).

Dosudi mi pravo, Gospodine, jer hodih u nedužnosti, *
i uzdajuć se u Gospodina ja se ne pokolebah.
Ispitaj me, Gospodine, iskušaj me, *
istraži mi bubrege i srce.
Jer tvoja je dobrota pred očima mojim, *
u istini tvojoj ja hodim.
S ljudima opakim ja ne sjedim *
i ne svraćam podlima.
Mrsko mi je društvo zlotvora, *
i s bezbošcima sjesti ne želim.
U nedužnosti ruke svoje perem *
i obilazim žrtvenik tvoj, Gospodine,
da tvoju hvalu javno razglasim *
i pripovijedam sva divna djela tvoja.
Gospodine, ljubim dom u kojem prebivaš *
i mjesto gdje slava tvoja stoluje.
Ne pogubi mi dušu s grešnicima *
ni život moj s krvolocima;
na rukama je njihovim zločin, *
a desnica im puna mita.
A ja u nedužnosti svojoj hodim: *
izbavi me, milostiv mi budi.
Noga mi stoji na pravu putu: *
u zborovima blagoslivljat ću Gospodina

Psalam 28 Prošnja i zahvala

Oče, hvala ti što si me uslišao (Iv 11, 41).

K tebi, Gospodine, vapijem, *
hridino moja, ne ogluši se na me:
da neuslišan ne postanem kao oni *
koji u grob silaze.
Čuj moje zazivanje dok tebi vapijem, *
dok ruke uzdižem svetomu Hramu tvojem.
Ne uzmi me s bezbožnicima *
i s onima koji čine bezakonje,
koji govore slatko s bližnjima *
a u srcu im je pakost.

Blagoslovljen Gospodin
što usliša zazivanje moje! *
Gospodin mi je zaklon, on je štit moj.
U njega se srce moje pouzdalo
i pomoć mi dođe; *
zato mi kliče srce i pjesmom njega slavim.

Gospodin je jakost narodu svome, *
tvrđava spasa svom pomazaniku.
Spasi narod svoj i blagoslovi svoju baštinu, *
pasi ih i nosi ih dovijeka!

  1. ČAS: Ovo su dani obraćenja: oslobodimo se grijeha i spasimo duše svoje.
  2. ČAS: Života mi moga, govori Gospodin, nije meni do smrti grešnikove, nego da se odvrati od zloga puta svoga i da živi.
  3. ČAS: Oružjem pravde, u snazi Božjoj, iskazujemo se velikom postojanošću.

TREĆI ČAS

Kratko Čitanje (Iz 53, 2-3)

Izrastao je pred njim poput izdanka, poput korijena iz zemlje sasušene. Ne bijaše na njem ljepote ni sjaja da bismo se u nj zagledali, ni ljupkosti da bi nam se svidio. Prezren bješe, odbačen od ljudi, čovjek boli, vičan patnjama, od kog svatko lice otklanja, prezren bješe, odvrgnut.

R. Čisto srce stvori mi, Bože.
O. I duh postojan obnovi u meni.

ŠESTI ČAS

Kratko Čitanje (Iz 53, 4-5)

On je naše bolesti ponio, naše je boli na se uzeo, dok smo mi držali da ga Bog bije i ponižava. Za naše grijehe probodoše njega, za opačine naše njega satriješe. Na njega pade kazna — radi našeg mira, njegove nas rane iscijeliše.

R. Odvrati lice od grijeha mojih.
O. Izbriši svu moju krivicu.

Molitva

DEVETI ČAS

Kratko Čitanje (Iz 53,6-7)

Poput ovaca svi smo lutali, i svaki svojim putem je hodio. A Gospodin je svalio na nj bezakonje nas sviju. Zlostavljahu ga, a on puštaše, i nije otvorio usta svojih. Ko jagnje na klanje odvedoše ga; ko ovca, nijema pred onima što je strižu, nije otvorio usta svojih.

R. Žrtva Bogu duh je raskajan.
O. Srce raskajano, ponizno, Bože, nećeš prezreti.

MOLITVA

Oprosti Gospodine, grijehe svome narodu: po svojoj smo slabosti upali u krivnju, daj da se po tvojoj dobroti oslobodimo. Po Gospodinu.

ZAKLJUČAK

R. Blagoslivljajmo Gospodina.
O. Bogu hvala.

Oglasi