SUBOTA – SREDNJI ČAS (05. KOR)

Isus (24)SUBOTA – SREDNJI ČAS (05. KOR)

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

Iz vjere Božje živimo,
Potpomognuti ufanjem:
A sad u žaru ljubavi
Svi Kristu slavu pjevajmo!

O trećem času Krista su
Za žrtvu na križ poveli,
Da s križa Pastir brižljivi
Sve ovce svoje prikupi.

Od duga sveg Otkupitelj
Oslobodi nas žrtvom svom:
Zamolimo ga ponizno,
Od svijeta nek nas izbavi.

U Duhu sad zazovimo
Po Kristu Oca svojega!
O moćna sveta Trojice,
Pomozi svojim slugama! Amen.

Šesti čas

HIMAN

O šestom času vapije
Gospodin s križa: Žedan sam!
Na molitvu se skupljamo
Da pravde uvijek žeđamo.

Od lijenosti nas nehajne,
Naš Spasitelju, ožuvaj.
Gladovat daj nam za tobom,
I gladne sobom nasiti.

Dok psalme skladno pjevamo,
Toplinom svojom, Duše Svet,
Raspali srca ledena
I vatru stišaj požuda.

U Duhu sad zazovimo
Po Kristu Oca svojega!
O moćna sveta trojice,
Pomozi svojim slugama! Amen.

Deveti čas

HIMAN

U času dana devetom
Zavapijmo svi Ocu svom:
Oprosti sve nam dugove
U Isusovu Imenu.

Na Križu skrušen razbojnik
Od Krista milost zadobi.
Nek smjerna ova molitva
I nama oprost zavrijedi.

Na križu smrt je svladana
I Svjetlost tamu pobijedi:
Nek svakom zlu sad bude kraj,
Nek sjaj nas Kristov prožima.

U Duhu sad zazovimo
Po Kristu Oca svojega!
O moćna sveta Trojice,
pomozi svojim slugama! Amen.

PSALMODIJA

3. ČAS: Ovo su dani obraćenja: oslobodimo se grijeha i spasimo duše svoje.
6. ČAS: Života mi moga, govori Gospodin, nije meni do smrti grešnikove, nego da se odvrati od zloga puta svoga i da živi.
9. ČAS: Oružjem pravde, u snazi Božjoj, iskazujemo se velikom postojanošću.

PS 119 (118), 169− 176. XXII. (Tau)

Vapaj moj, Gospodine, nek do tebe dopre *
po svojoj me riječi prosvijetli.
Nek molitva moja dođe pred lice tvoje, *
po svojoj me riječi izbavi.
Usne moje nek zapjevaju pohvalnu pjesmu, *
jer si me naučio pravilima svojim.
Nek mi pjeva jezik o riječi tvojoj, *
jer zapovijedi su tvoje sve pravedne.
Nek mi ruka tvoja na pomoć bude *
jer odabrah tvoje naredbe.
Gospodine, za tvojim spasenjem čeznem, *
uživam u tvom Zakonu.
Nek živi duša moja i neka te hvali, *
a tvoji sudovi nek mi na pomoć budu!
Ko ovca izgubljena ja zalutah: †
o, potraži slugu svojega, *
jer zapovijedi tvoje ja ne zaboravih.

Ps 45 (44). Kraljevska svadbena pjesma

Zaručnika, iziđite mu u susret (Mt 25, 6).

I.

Iz srca mi naviru riječi divne: †
pjesmu svoju ja kralju pjevam. *
jezik mi je ko pisaljka hitra pisara.
Lijep si, najljepši od ljudskih sinova, †
po usnama ti se milina prosula, *
stoga te Bog blagoslovio dovijeka.
Pripaši mač uz bedra, junače, *
ogrni se sjajem i veličanstvom!
Zajaši i kreni za istinu, za blagost i pravdu, *
desnica ti tvoja gađa čudesno!
Strelice tvoje prodiru †
u srce kraljevih dušmana, *
narodi padaju pred tobom.
Prijestolje je tvoje, Bože, u vijeke vjekova, *
i pravedno žezlo− — žezlo je tvoga kraljevstva!
Ti ljubiš pravednost, a mrziš bezakonje, †
stoga Gospodin, Bog tvoj, tebe pomaza *
uljem radosti kao nikog od tvojih drugova.
Smirnom, alojem i kasijom mirišu ti haljine, *
iz dvorova bjelokosnih harfe te vesele.
Kraljevske ti kćeri idu u susret, *
zdesna ti je kraljica u zlatu ofirskom.

II.

»Slušaj, kćeri, pogledaj, prisluhni: *
zaboravi svoj narod i dom oca svog!
Zaželi li kralj ljepotu tvoju, †
smjerno se pokloni njemu, *
jer je on gospodar tvoj.

Narod tirski dolazi s darovima *
Naklonost tvoju traže prvaci naroda,
Sva lijepa korača kći kraljeva *
u haljinama zlatom vezanim.
U Haljini od veza šarena kralju je dovode » *
Pratnja su joj djevice druge njezine.
S veseljem ih vode i s klicanjem, *
u kraljeve dvore ulaze.
Umjesto otaca imat ćeš sinove, *
postavit ćeš ih knezovima na svoj zemlji
Iz koljena u koljeno naviještat će ime tvoje, *
hvalit će te narodi u vijeke vjekova.

3. ČAS: Ovo su dani obraćenja: oslobodimo se grijeha i spasimo duše svoje.
6. ČAS: Života mi moga, govori Gospodin, nije meni do smrti grešnikove, nego da se odvrati od zloga puta svoga i da živi.
9. ČAS: Oružjem pravde, u snazi Božjoj, iskazujemo se velikom postojanošću.

TREĆI ČAS

Kratko Čitanje (Otk 3, 19-20)

Ja korim i odgajam one koje ljubim. Revan budi i obrati se! Evo, na vratima stojim i kucam; posluša li tko glas moj i otvori mi vrata, unići ću k njemu i večerati s njim, i on sa mnom.

R. Čisto srce stvori mi, Bože.
O. I duh postojan obnovi u meni.

ŠESTI ČAS

Kratko Čitanje (Iz 44, 21-22)

Sjeti se da si sluga moj. Ja sam te stvorio, i sluga si mi, Izraele, neću te zaboraviti! Kao maglu rastjerao sam tvoje opačine i grijehe tvoje poput oblaka. Meni se obrati, jer ja sam te otkupio.

R. Odvrati lice od grijeha mojih.
O. Izbriši svu moju krivicu.

DEVETI ČAS

Kratko Čitanje (Gal 6, 7b-8)

Bog se ne da izrugivati! Što tko sije, to će i žeti! Doista, tko sije u tijelo svoje, iz tijela će žeti raspadljivost, a tko sije u duh, iz duha će žeti život vječni.

R. Žrtva Bogu duh je raskajan.
O. Srce raskajano, ponizno, Bože, nećeš prezreti.

MOLITVA

Oče sveti, obrati nam srca k sebi: da tražimo ono jedino potrebno i djelima ljubavi tebi odano služimo. Po Gospodinu.

ZAKLJUČAK

R. Blagoslivljajmo Gospodina.
O. Bogu hvala.

Oglasi