VAZMENI UTORAK – SREDNJI ČAS

UskrsR. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

Sve sluge Božje, dođite
I srcem skladnim pjevajte:
“U tvome, Kriste, imenu
Svi mi smo složno skupljeni.”

U ovo vrijeme jutarnje
Gospodin bješe osuđen;
I njega, Suca jedinog,
Tad grešan čovjek osudi.

U svetom strahu živimo,
Svi život svet provodimo,
Da Sudac svijeta čitavog
Milostivo nam presudi.

Sva slava Ocu vječnomu
I uskrslomu Sinu mu,
Sa Tješiteljem Presvetim
U vječne vijeke vjekova. Amen.

Šesti čas

HIMAN

Čas šesti, evo, počinje,
U koji žrtven Jaganjac
Na tvrdi križ bi prikovan:
Na molitvu se skupimo.

U srcu Krista nosimo,
Svud njega se spomenimo,
Na djela, misli pazimo,
Žar Duha Svetog molimo!

Blagoslovno je vrijeme to,
U njemu zlo je skršeno.
U šestom času počinju
Vremena nova, milosna.

Sva slava Ocu vječnomu
I uskrslomu Sinu mu,
Sa Tješiteljem Presvetim
U vječne vijeke vjekova. Amen.

Deveti čas

HIMAN

U sveti čas popodnevni
Na križu Janje izdahnu:
On tmine grijeha rasprši
I sav svijet svjetlom obasja.

Gle dan se bliži smiraju,
A Krista u grob polažu,
On mrtve tada poziva
Iz groba neka ustanu.

Sva slava Ocu vječnomu
I uskrslomu Sinu mu,
Sa Tješiteljem Presvetim
U vječne vijeke vjekova. Amen.

PSALMODIJA

3. ČAS: Krist uskrsnu od mrtvih i više ne umire, aleluja.
6. ČAS: On je predan za opačine naše i uskrišen radi našega opravdanja, aleluja.
9. ČAS: Ako ste suuskrsli s Kristom, tražite što je gore, aleluja.

Ps 119 (118). I.

Blaženi oni kojih je put neokaljan, *
koji hode po Zakonu Gospodnjem!
Blaženi oni koji čuvaju propise njegove, *
čitavim srcem njega traže;

koji ne čine bezakonje, *
već hode putovima njegovim.
Naredbe si svoje dao *
da se brižno čuvaju.

O, kad bi čvrsti bili putovi moji *
da tvoja čuvam pravila!
Neću se postidjeti tada *
kad budem pazio na zapovijedi tvoje.

Slavit ću te u čestitosti srca *
kad naučim sudove pravde tvoje.
Tvoja ću pravila čuvati: *
ne zapusti me nikada!

Ps 16 (15)

Čuvaj me, Bože, *
jer se tebi utječem.

Gospodinu rekoh: »Ti si moj gospodar, *
nema mi blaženstva bez tebe! «
Svetima na zemlji, odličnim ljudima *
sva naklonost moja!
Gomilaju patnje svoje *
koji slijede bogove tuđe.
Ja ljevanicâ njihovih nalijevat neću, *
ime im spominjat neću usnama.

Gospodin mi je baština i čaša: *
ti u ruci držiš moju sudbinu.
Na divnu zemlju padoše mi konopi, *
vrlo mi je mila moja baština.
Blagoslivljam Gospodina koji me svjetuje, *
te me i noću srce opominje.
Gospodin mi je svagda pred očima: *
jer mi je zdesna da ne posrnem.
Stog mi se raduje srce i kliče duša, *
pa i tijelo mi spokojno počiva.

Jer mi nećeš ostavit dušu u Podzemlju *
ni dati da pravednik tvoj truleži ugleda.
Pokazat ćeš mi stazu života, †
puninu radosti lica svoga, *
sebi zdesna blaženstvo vječno.

Ps 23 (22)

Gospodin je pastir moj: *
ni u čem ja ne oskudijevam;
na poljanama zelenim *
on mi daje odmora.
Na vrutke me tihane vodi *
i krijepi dušu moju.

Stazama pravim on me upravlja *
radi imena svojega.
Pa da mi je i dolinom smrti proći, *
zla se ne bojim, jer si ti sa mnom.
Tvoj štap i palica tvoja *
utjeha su meni.

Trpezu preda mnom prostireš *
na oči dušmanima mojim.
Uljem mi glavu mažeš, *
čaša se moja prelijeva.

Dobrota i milost pratit će mene *
sve dane života moga.
U Gospodnjem ću Domu prebivati *
kroz dane mnoge.

3. ČAS: Krist uskrsnu od mrtvih i više ne umire, aleluja.
6. ČAS: On je predan za opačine naše i uskrišen radi našega opravdanja, aleluja.
9. ČAS: Ako ste suuskrsli s Kristom, tražite što je gore, aleluja.

TREĆI ČAS

Kratko Čitanje (Dj 4, 11-12)

On je onaj kamen koji vi graditelji odbaciste, ali koji postade kamen zaglavni. I nema ni u kome drugom spasenja. Nema, uistinu, pod nebom drugoga imena dana ljudima po kojemu se možemo spasiti.

R. Ovo je dan što ga učini Gospodin, aleluja.
O. Kličimo i radujmo se u njemu, aleluja.

ŠESTI ČAS

Kratko Čitanje (1 Pt3, 21-22a)

Krštenje i vas sada spasi – ne odlaganje tjelesne nečistoće, nego molitva za dobru savjest upravljena Bogu – po uskrsnuću Isusa Krista koji jest zdesna Bogu.

R. Ovo je dan što ga učini Gospodin, aleluja.
O. Kličimo i radujmo se u njemu, aleluja.

DEVETI ČAS

Kratko Čitanje (Kol 3, 1-2)

Ako ste suuskrsli s Kristom, tražite što je gore, gdje Krist sjedi zdesna Bogu! Za onim gore težite, ne za zemaljskim!

R. Ovo je dan što ga učini Gospodin, aleluja.
O. Kličimo i radujmo se u njemu, aleluja.

MOLITVA

Bože, ti si vazmenim otajstvom dao lijek našoj slabosti. Prati nas uvijek svojom milošću i uvedi u savršenu slobodu, da u nebu uživamo radost, kojoj je predokus uskrsno slavlje. Po Gospodinu.

ZAKLJUČAK

R. Blagoslivljajmo Gospodina.
O. Bogu hvala.

Oglasi