Četvrtak – Jutarnja molitva – 03. VAZ

Dobro jutro

Četvrtak – Jutarnja molitva – 03. VAZ

Gospodine, proničeš me, i poznato,
znate kad sjedim i kad sam ustati,
iz daleka, već znate moje misli.
hodam tamo ili ležećem položaju, sve što vidite,
upoznati sa svim svojim putovima.
Riječ mi još nije na jezik,
a vi, Gospodine, ti sve znaš već.
S leđa je lice koje me obuhvaćaš,
na mene, i položi svoju ruku.
Znanje je previše divno za mene,
previsoko da bih shvatio.

Hvala Bogu za novi dan. Danas bih želio biti vrijedan i koristan. Pomozi mi da se pažljiv prema svima. Molimo blagoslovi moju obitelj i rodbinu. Hvala za sve nas zajedno sviđa. Amen.
Prijave:
. daruj mu Gospodine, ovaj svjetski mir
brinuti za nas u svim našim putovima.
Blagoslovi sve naš rad i danas.
nahraniti gladne, tješiti žalosni, liječiti bolesne.

Oče sveti, ti sve vjerne zoveš na savršenu ljubav, ali ipak ne prestaješ poticati mnoge da izbliza idu stopama tvoga Sina: neka oni koje izabereš Crkvi i svijetu budu svojim životom vidljiv znak tvoga Kraljevstva. Po Kristu, Gospodinu našemu. Amen. Oče naš..

Oglasi