Subota – Jutarnja molitva – 04. VAZ

subota-jutarnja-molitva-04-vazSubota – Jutarnja molitva – 04. VAZ
Dobro Ti jutro moj Isuse!
Hvala ti za svakog brata i sestru,
za svako stvorenje koje me oplemenjuje,
u čijim očima i srcima mogu pronaći Tebe
kako se daruješ za mene!
Hvala ti i za svakog brata i sestru,
svako stvorenje koje me izgrađuje,
koje si mi stavio na put da oni  pronađu Tebe u mome srcu,
u mojim očima, riječima, djelima…
Hvala ti za svaki sat, minutu,  sekundu Tvoje neizmjerne dobrote i ljubavi kojom
se svaki dan iznova daruješ za mene,  na žrtvenicima Tvoje Ljubavi u
svim crkvama svakog dana…
Ali hvala ti i za svaku kušnju
i napast kojima me radi moga dobra  i izgradnje pripuštaš,
da iziđem jači i bolji, čišći i odlučniji , postojaniji i mirniji…
Hvala ti čak i onda kad ja ne  prepoznam da je to za moje dobro!
Hvala Ti za dar molitve i vjere,
hvala Ti za dar mira i tišine,
hvala Ti za dar ufanja i ljubavi,
hvala Ti za svaku kap dobrote,
hvala Ti za LJUBAV jer Ti si Ljubav sama.
I hvala Ti za ovog brata/sestru koji ovo čita jer i to je Tvoje djelo ljubavi za mene.
Amen!

„Gospodine, daj mi sunca, cvijet, smiješak, oči djeteta. Gospodine, daj mi radosti.“
❤ Blagoslovio nas Gospodin i sačuvao nas od svakog zla i uveo nas u život vječni. Amen. ❤
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Oglasi