Sv. Rita – Pobožnosti – DEVETNICA NA ČAST SVETE RITE

Sveta Rita iz Cascije3DEVETNICA NA ČAST SVETE RITE

O sveta zaštitnice ožalošćenih: moguća zagovornice beznadnih slučajeva, o Sv.Rito od Cascie: Ti koja si sjajno sunce Svete Katoličke Crkve, ogledalo strpljivosti, biču zlih duhova, zdravlje bolesnih, utjeha potrebnih, divota Svetih I primjer svake kreposti, ti, sveta zaručnice Kristova, koju je sam Isus označio na čelu svetim Trnom Njegove trnove krune, poslušaj s nebeskih visina vapaj, mene bijednog grešnika, moli za mene: izmoli mi milosti koje molim.
Tebi se utječem, o moja časna zaštitnice u poteškoćama koje mi more dušu I tijelo. Ne dopusti da propane pod težinom nesreća koje me pritišću. Budi mi u pomoći o sv. Rito: daj da osjetim učinkovitos tvoje zaštite, moli za mene, potkrijepi moje molbe svojim moćnim zagovorom pred prijestoljem Svevišnjega. Izmoli mi jaču vjeru, čvršću nadu I ljubav; izmoli mi sinovsku pobožnost prema Presvetoj Djevici Mariji: izmoli mi oslobođenje od svakoga zla tijela I duše: posebno te pak molim izmoli mi … (tu se kaže milost za koju se posebno moli).
Ufam se da ćeš me uslišati, ako je to na veću slavu Božju, tako da ti, pobijedivši sve napasti te nadvladavši svaku zapreku, jednom u Nebu zahvalim uživajući vječnu slavu sa Ocem I Sinom I Duhom Svetim. Amen.

Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu
Gospodine moj Bože, po zaslugama I Predragocjenoj Krvi Isusa Krista, po krepostima, posvetnim darovima I I zaslugama Presvete Djevice Marije, po zagovoru svete Rite I svih svetih, udijeli mi skrušeno pokajanje za moje grijehe, čuvaj me, da Te subdue ne vrijeđam svojim gruesome, udijeli mi dobar život I svetu smrt, oslobodi me od Pakla I daj mi da postignem vječnu slavu u Nebu. Amen.

Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu
Gospodine Isuse, koji si se udostojao udijeliti toliku milost svetoj Riti, da kako Te slijeđaše u ljubavi prema svojim neprijateljima, tako nošaše u srcu I na čelu znakove Tvoje muke I ljubavi po njezinom zagovoru I zaslugama, udijeli nam milost da ljubimo naše neprijatelje;
Tako probodeni trnom prave skrušenosti, mognemo uvijek promatrati gorku bol Tvoje Presvete Muke, o moj slatki Isuse koji živiš I kraljuješ u vijeke vjekova. Amen.

Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu
O draga sv. Rito, naša pokroviteljice I u beznadnim slučajevima, odvjetnice u očajnima prilikama, izmoli mi da me Bog oslobodi od ove sardine žalosti te udalji od mene tjeskobu što mi pritišće srce.
Po patnji I tuzi koju si ti iskusila u brojnim sličnim prilikama, imaj smilovanja sa mnom Tebi pobožnoj štićenici, koja te s usrdnošću moli Tvoj zagovor kod Presvetog Srca Isusovog. O draga sv. Rito vodi moje nakane I vruće želje u ovim mojim molitvama. Pokajavši se za grešan život koji sam provodila I postigavši oproštenje svih mojih grijeha, vruće se nadam da ću jednog dana s Tobom uživati u gledanju Boga u vijeke vjekova. Amen.
Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu
Litanije sv. Riti

Gospodine, smiluj se!
Kriste, smiluj se!
Gospodine, smiluj se!
Kriste, čuj nas!
Kriste, usliši nas!

Oče nebeski, Bože, smiluj nam se!
Sine, otkupitelja svijeta, Bože, smiluj nam se!
Duše Sveti, Bože, smiluj nam se!
Sveto Trojstvo jedan, Bože, smiluj nam se!

Sveta Marijo, moli za nas!

Sv. Rito, vična u strpljivosti , moli za nas / me
Sv. Rito, zadivljujuće jakosti, moli za nas / me
Sv. Rito, junkinja u žrtvi, moli za nas / me
Sv. Rito, velikodušna u opraštanju, moli za nas / me
Sv. Rito, čudo pokore, moli za nas / me
Sv. Rito, pobožna udovice, moli za nas / me
Sv. Rito, širokogrudna prema siromasima, moli za nas / me
Sv. Rito, spremna za Božji poziv, moli za nas / me
Sv. Rito, uvedena Božjim čudom u klauzuru samostana, moli za nas / me
Sv. Rito, primjeru redovničkog života, moli za nas / me
Sv. Rito, čudo mrtvenja, moli za nas / me
Sv. Rito, miomirisna smirno, moli za nas / me
Sv. Rito, izabrani vrtu svih kreposti, moli za nas / me
Sv. Rito, zaljubljenice križa, moli za nas / me
Sv. Rito, probodena trnom Kristove krune, moli za nas / me
Sv. Rito, ljubljena kćeri Blažene Djevice Marije, moli za nas / me
Sv. Rito, patnico ljubavi Božje, moli za nas / me
Sv. Rito, primljena sa slavom u Nebo, moli za nas / me
Sv. Rito, ukrašena uzvišenom slavom,
Sv. Rito, nebeski dragocjeni kamenu,
Sv. Rito, časti augustinijanskog reda,
Sv. Rito, biseru Umbrije,
Sv. Rito, bogata Božanskom moći,
Sv. Rito, bogata nebeskim milostima,
Sv. Rito, zvijezdo dobrote onima koji lutaju,
Sv. Rito, slatka utjeho onima koji pate,
Sv. Rito, zdravlje bolesnih,
Sv. Rito, štite u opasnosti,
Sv. Rito, svetice beznadnosti,
Sv. Rito, zagovornice nemogućih slučajeva,
Sv. Rito, moguća pomoćnice svih,
Sv. Rito, čudotvorka svijeta,

Jaganjče Božji koji oduzimaš grijehe svijeta, oprosti nam Gospodine!
Jaganjče Božji koji oduzimaš grijehe svijeta, usliši nas Gospodine!
Jaganjče Božji koji oduzimaš grijehe svijeta, smiluj nam se
Gospodine!

Označio si Gospodine svoju službenicu Ritu: s pečatom tvoje svete ljubavi i muke.
O Bože koji si se udostojao udijeliti sv. Riti tolike milosti da je ljubila i svoje neprijatelje te je nosila u srcu i na čelu žive znakove Tvoje svete ljubavi i muke po njezinom zagovoru i zaslugama molimo Te da opraštamo našim neprijateljima
i da razmatramo Tvoju svetu muku tako da zadobijemo nagradu blagim srcem i utjehu plačućima. Amen.

Oglasi