SRIJEDA – SREDNJI ČAS (05. VAZ)

Isus - djecak8R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen.
Treći čas

HIMAN

Sve sluge Božje, dođite
I srcem skladnim pjevajte:
“U tvome, Kriste, imenu
Svi mi smo složno skupljeni.”

U ovo vrijeme jutarnje
Gospodin bješe osuđen;
I njega, Suca jedinog,
Tad grešan čovjek osudi.

U svetom strahu živimo,
Svi život svet provodimo,
Da Sudac svijeta čitavog
Milostivo nam presudi.

Sva slava Ocu vječnomu
I uskrslomu Sinu mu,
Sa Tješiteljem Presvetim
U vječne vijeke vjekova. Amen.

Šesti čas

HIMAN

Čas šesti, evo, počinje,
U koji žrtven Jaganjac
Na tvrdi križ bi prikovan:
Na molitvu se skupimo.

U srcu Krista nosimo,
Svud njega se spomenimo,
Na djela, misli pazimo,
Žar Duha Svetog molimo!

Blagoslovno je vrijeme to,
U njemu zlo je skršeno.
U šestom času počinju
Vremena nova, milosna.

Sva slava Ocu vječnomu
I uskrslomu Sinu mu,
Sa Tješiteljem Presvetim
U vječne vijeke vjekova. Amen.

Deveti čas

HIMAN

U sveti čas popodnevni
Na križu Janje izdahnu:
On tmine grijeha rasprši
I sav svijet svjetlom obasja.

Gle dan se bliži smiraju,
A Krista u grob polažu,
On mrtve tada poziva
Iz groba neka ustanu.

Sva slava Ocu vječnomu
I uskrslomu Sinu mu,
Sa Tješiteljem Presvetim
U vječne vijeke vjekova. Amen.

PSALMODIJA

Ant. Aleluja, aleluja, aleluja.

Ps 119 (118), 9−16. II. (Bet)

Ljubav je Božja ovo: zapovijedi njegove čuvati (1 Iv 5, 3).

Kako će mladić čistim sačuvati put svoj? *
Čuvajući riječi tvoje.
Svim srcem svojim tebe tražim; *
ne daj da zastranim od zapovijedi tvojih.
U srce pohranih riječ tvoju *
da protiv tebe ne sagriješim.
Blagoslovljen si Gospodine, *
nauči me svojim pravilima.
Usnama svojim navješćujem *
sudove usta tvojih.
Putu se propisa tvojih radujem *
više no svemu bogatstvu.
Razmišljat ću o naredbama tvojim *
i putove ću tvoje razmatrat.
Uživat ću u pravilima tvojim, *
riječi tvojih neću zaboravit.

Psalam 17 (16). Vapaj nevina čovjeka

U dane svoga zemaljskog života prikazivao je molitve i prošnje…i bî uslišan (Heb 5, 7)

I.

Čuj, Gospodine pravedni, †
i vapaj mi poslušaj, *
usliši molitvu iz usta iskrenih!
Od tebe nek mi dođe presuda, *
tvoje oči vide što je pravo.
Istraži mi srce, pohodi noću, †
ognjem me iskušaj, *
al u meni nećeš nać bezakonja.
Ne zgriješiše usta moja †
kao što griješe ljudi: *
po riječima usta tvojih čuvah putove Zakona.
Korak mi čvrsto prionu za tvoje staze, *
ne zasta mi noga na putima tvojim.
Zazivam te, Bože, ti ćeš me uslišit: *
prikloni mi uho i čuj riječi moje.
Proslavi na meni dobrotu svoju, †
ti koji od dušmana izbavljaš *
one što se utječu desnici tvojoj.
Čuvaj me ko zjenicu oka, †
sakrij me u sjenu krila svojih *
od zlotvora što na me nasrću.

II.

Dušmani me bijesni opkoljuju, †
bešćutno srce zatvaraju *
i ustima zbore naduto.
Koraci njini sad me okružuju, *
smjeraju da me na zemlju obore;
slični lavu što hlepi za plijenom *
i laviću što vreba u potaji.
Ustani, Gospodine, presretni ga i obori, †
od grešnika mi život mačem spasi, *
a rukom od ljudi, Gospodine:
od ljudi kojih je dio ovaj život, *
kojima želudac puniš dobrima;
kojih su sinovi siti, *
a djeci daju što im pretekne.
A ja ću u pravdi gledati lice tvoje, *
i kad se probudim, naužiti se pojave tvoje.

Ant. Aleluja, aleluja, aleluja.
TREĆI ČAS

KRATKO ČITANJE (Rim 4, 24b-25)

Vjerujemo u Onoga koji od mrtvih uskrisi Isusa, Gospodina našega, koji je predan za opačine naše i uskrišen radi našeg opravdanja.

R. Uskrsnu Gospodin doista, aleluja.
O. I ukaza se Šimunu, aleluja.

ŠESTI ČAS

Kratko čitanje (1 Iv 5, 5-6a)

Ta tko to pobjeđuje svijet, ako ne onaj tko vjeruje da je Isus Sin Božji? On, Isus Krist, dođe kroz vodu i krv. Ne samo u vodi nego – u vodi i krvi.

R. Obradovaše se učenici, aleluja.
O. Vidjevši Gospodina, aleluja.

DEVETI ČAS

Kratko čitanje (Ef 4, 23-24)

Obnavljajte se duhom svoje pameti i obucite novog čovjeka, po Bogu stvorena u pravednosti i svetosti istine.

R. Gospodine, ostani s nama, aleluja.
O. Jer zamalo će večer, aleluja.

MOLITVA

Bože ti nevinost ljubiš i obnavljaš. Upravi k sebi naše srce. Oslobodio si nas mraka nevjere: ne daj da ikada odlutamo od tebe, pravoga svjetla. Po Gospodinu.
ZAKLJUČAK

R. Blagoslivljajmo Gospodina.
O. Bogu hvala.

Oglasi