Sv. Rita – Pobožnosti – MOLITVA SVETOJ RITI

MOLITVA SVETOJ RITI

Bože, Ti si se u svojemu beskrajnom milosrđu udostojao milostivo pogledati na svoju vjernu službenicu Ritu i udijeliti njezinom zagovoru ono što je ljudima nemoguće, budi nam milostiv na pomoć u našim nevoljama.
Daj da svi spoznamo da si jedino Ti plaća poniznima, zaštita napuštenima i snaga svima onima koji u Te vjeruju. Amen.

Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu

MOLITVA SVETOJ RITI

Pod bremenom boli utječem se tebi, slatka Sveta Rito, ZAGOVORNICE NEVOLJNIKA, da me uslišaš.
Oslobodi, molim te, moje srce tjeskobe, koja ga tišti i podaj mir mojoj duši prepunoj tuge: ti koju je Bog izabrao; isprosi za me milost koju te žarko molim.
Je li moguće da samo ja mogu ne doživjeti snagu tvog moćnog zagovora?
Ako su moji grijesi prepreka za ispunjenje mojih molbi, ishodi za me milost od Boga pokajanja i oprosta iskrenom ispovijedi.
O predivna zaručnice Gospodinova od kojeg si na dar dobila jednu od Njegovih Rana, pomozi mi da u dobru živim i u dobru umrem. Amen.

Oče naš , Zdravo Marijo , Slava Ocu

MOLITVA SVETICI NEMOGUĆEG
O uzvišena čudotvorko, sv. Rito, svrni svoje milostive oči na me patnika i nevoljnika iz svoga Svetišta u Casci, gdje sva lijepa snivaš u miru, odakle širiš rajsku svjetlost..
Ti vidiš moje jadno srce okruženo trnjem kako krvari od boli..
Ti vidiš o slatka Svetice da u mojim očima više nema suza, jer su sve presušile.
Umoran sam i obeshrabren tako da i sama molitva umire na mojim usnama..
Moram li očajavati u takvim teškim nevoljama moga života?
O dođi budi mi na pomoć i pripomoć.
Nije li tebe kršćanski narod prozvao SVETICOM NEMOGUĆEG , ZAGOVRNICOM NEVOLJNIKA?
Iskaži dakle, čast svojemu imenu, isprosi za me milost koju od Boga molim:…………..
Svi veličaju tvoju slavu, svi govore o tvojoj darežljivosti koju ti pružaš , zar ću samo ja ostati razočaran, jer me ti nisi slušala? Ah, ne!
Moli stoga, moli za me Isusa da se smiluje mojoj nevolji, da po tebi, o Sv. Rito, mogu isprositi ono za čime tako gorljivo čezne moje srce.
Oče naš , Zdravo Marijo , Slava Ocu

Oglasi

One thought on “Sv. Rita – Pobožnosti – MOLITVA SVETOJ RITI

  1. Sveta Rita, hvala za uslišane prošnje, da smo našli Mika po skoraj 17. dnevih iskanja. Hvala, sveta Rita, zgodil se je res čudež.

    Resnično, ljubi Bog usliši Tvoje prošnje za nas, pa če se nam zde še tako nemogoče. Hvala, sveta Rita, vekomaj Ti hvala. Vse dobro, rad Te imam in blagoslov v Nebesa, od koder nam pomagaš. Hvala, sveta Rita, hvala.

    Bruno Lubec, Ptuj

    Sviđa mi se

Komentari su isključeni.