Subota – Jutarnja molitva – 06. VAZ

Subota – Jutarnja molitva – 06. VAZ

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

“Tebi ću se moliti, o Bože, ujutro ćeš moj glas uslišati.” Ps 5, 3

Oče, ti si htio da se i ja rodim u ovoj obitelji. Hvala ti, na početku ovog dana, za moju obitelj, za svakog člana moje uže i šire rodbine! Bez njih bi bio osamljen, ne bi mi bio muguć uredan život ni rad.
Marijo, majko naših obitelji, daj da danas u mojoj obitelji ljubav bude glavno pravilo ponašanja jednih prema drugima!
Nek tvojim zagovorom ljubav izbriše sve prošle rane i nek se u nama nastani radost!!!
Bože, stvoritelju neba i zemlje, ti mi iz ljubavi daruješ ovo jutro i ovaj dan. Budi danas uza me da živim sveto i da te svojim životom slavim. Amen.

„Gospodine, daj mi sunca, cvijet, smiješak, oči djeteta. Gospodine, daj mi radosti.“
Blagoslovio nas Gospodin i sačuvao nas od svakog zla i uveo nas u život vječni. Amen.
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Oglasi