SUBOTA – SREDNJI ČAS (06. VAZ)

SUBOTA – SREDNJI ČAS (06. VAZ)

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen.

Treći čas

HIMAN

Sve sluge Božje, dođite
I srcem skladnim pjevajte:
“U tvome, Kriste, imenu
Svi mi smo složno skupljeni.”

U ovo vrijeme jutarnje
Gospodin bješe osuđen;
I njega, Suca jedinog,
Tad grešan čovjek osudi.U svetom strahu živimo,
Svi život svet provodimo,
Da Sudac svijeta čitavog
Milostivo nam presudi.

Sva slava Ocu vječnomu
I uskrslomu Sinu mu,
Sa Tješiteljem Presvetim
U vječne vijeke vjekova. Amen.

Šesti čas

HIMAN

Čas šesti, evo, počinje,
U koji žrtven Jaganjac
Na tvrdi križ bi prikovan:
Na molitvu se skupimo.

U srcu Krista nosimo,
Svud njega se spomenimo,
Na djela, misli pazimo,
Žar Duha Svetog molimo!

Blagoslovno je vrijeme to,
U njemu zlo je skršeno.
U šestom času počinju
Vremena nova, milosna.

Sva slava Ocu vječnomu
I uskrslomu Sinu mu,
Sa Tješiteljem Presvetim
U vječne vijeke vjekova. Amen.

Deveti čas

HIMAN

Deveti čas
U sveti čas popodnevni
Na križu Janje izdahnu:
On tmine grijeha rasprši
I sav svijet svjetlom obasja.

Gle dan se bliži smiraju,
A Krista u grob polažu,
On mrtve tada poziva
Iz groba neka ustanu.

Sva slava Ocu vječnomu
I uskrslomu Sinu mu,
Sa Tješiteljem Presvetim
U vječne vijeke vjekova. Amen.

PSALMODIJA

Ant. Aleluja, aleluja, aleluja.

Ps 119 (118), 81−88. XI. (Kaf)

Duša moja gine za tvojim spasenjem *
riječ tvoju željno čekam.
Oči mi čeznu za tvojom besjedom: *
kad ćeš mi donijeti utjehu?

Kao mijeh u dimu postadoh, *
ali pravila tvojih ne zaboravih.
Koliko dana ima sluga tvoj? *
Kad ćeš suditi progonitelje moje?

Oholnici mi jame iskopaše: *
oni ne rade po Zakonu tvojemu.
Sve zapovijedi tvoje istina su sama: *
nekriva me gone, pomozi mi.

Umalo me smrviše u zemlji, *
ali naredaba tvojih ja ne ostavljam.
Po svojoj me milosti poživi, *
i čuvat ću svjedočanstvo tvojih usta.

Ps 61 (60). Molitva prognanika

O Bože, vapaj mi poslušaj, *
budi pomnjiv na molitvu moju!
S kraja zemlje vapijem k tebi *
jer mi srce klonu.

Dignut ćeš me na liticu i pokoj mi dati, †
jer ti si moje sklonište, *
utvrda čvrsta protiv dušmana.
O, da mi je stanovati uvijek u tvom šatoru, *
da se sklanjat` mogu pod okrilje tvoje!
Jer ti, Bože, usliši moje zavjete, *
dade mi baštinu onih što ime ti štuju.

Kraljevim danima pridometni dana, *
kroz koljena mnoga nek mu ljeta traju,
nek pred Bogom uvijek vlada; *
dobrotu i vjernost pošalji da ga čuvaju!
Ovako ću pjevat svagda tvom imenu, *
dan za danom vršit` zavjete svoje.

Ps 64 (63). Molitva protiv klevetnika

Poslušaj, Bože, moje žalbe glas; *
od strašna dušmanina život mi čuvaj!
Štiti me od mnoštva opakih, *
sakrij od bjesnila zlotvora

koji bruse jezike ko mačeve, *
otrovne riječi izbacuju kao strijele,
da iz potaje rane nedužna, *
da ga rane iznenada ne bojeć se ničega.
Spremni su na djelo pakosno, †
snuju kako će kradom zamke staviti *
i govore: “Tko će nas vidjeti?”
Snuju zlodjela, smišljene osnove kriju: *
pamet i srce čovječje bezdan su duboki.

No Bog ih ranjava strijelom, *
odjednom ih rane prekriju.
Vlastiti jezik propast im donosi, *
kimaju glavom oni što ih vide:
svi se boje, Božje djelo slave *
i misle o onom što on učini.

Pravednik se raduje u Gospodinu, †
njemu se utječe, *
i kliču svi srca čestita.

Ant. Aleluja, aleluja, aleluja.

TREĆI ČAS

Kratko čitanje (Rim 5,10-11)

Ako se s Bogom pomirismo po smrti Sina njegova dok još bijasmo neprijatelji, mnogo ćemo se više, pomireni, spasiti životom njegovim. I ne samo to! Dičimo se u Bogu po Gospodinu našemu Isusu Kristu po kojem zadobismo pomirenje.

R. Uskrsnu Gospodin doista, aleluja.
O. I ukaza se Šimunu, aleluja.

ŠESTI ČAS

Kratko Čitanje (1 Kor 15,20-22)

Krist uskrsnu od mrtvih, prvina usnulih! Doista, po čovjeku smrt, po Čovjeku i uskrsnuće od mrtvih! Jer kao što u Adamu svi umiru, tako će i u Kristu svi biti oživljeni.

R. Obradovaše se učenici, aleluja.
O. Vidjevši Gospodina, aleluja.

DEVETI ČAS

Kratko čitanje (2 Kor 5,14-15)

Ljubav nas Kristova obuzima kad promatramo ovo: jedan za sve umrije, svi, dakle, umriješe; i za sve umrije, da oni koji žive, ne žive više sebi, nego onomu koji za njih umrije i uskrsnu.

R. Gospodine, ostani s nama, aleluja.
O. Jer zamalo će večer, aleluja.

MOLITVA

Bože, od tebe nam je spasenje i posinjenje. Pogledaj svoje sinove i kčeri koji u Krista vjeruju: udijeli im pravu slobodu i vječnu baštinu. Po Gospodinu.

ZAKLJUČAK

R. Blagoslivljajmo Gospodina.
O. Bogu hvala.

Oglasi