Petak – Večernja molitva – 09. NKG

Petak – Večernja molitva – 09. NKG

Jedne tihe večeri jedno je dijete molilo
malene ruke sklopilo
k nebu pogled podiglo i zavapilo:
Dragi Isuse evo me tu srcem poslušaj moju molitvu
Večeras molim te nešto posebno ti me razumiješ ja znadem to.
Učini Isuse da budem televizor u kući našoj da budem glavna ja i da moja obitelj samo uz mene
sjedi i gleda me satima.
Da pozorno slušaju svaku moju riječ i jedva čekaju da sjednu kraj mene moji mama i tata da k meni dotrče kad umorni s posla vrate se.
Htjela bih Bože biti televizor da moja ih pjesma sve razveseli i kad vremena nemaju da sve ostave
da uz mene sve brige zaborave.
Dragi Isuse evo me tu srcem poslušaj moju molitvu, večeras molim te nešto posebno ti me razumiješ ja znadem to.
Dragi Isuse evo me tu znam da čuo si moju molitvu sutra ću opet ja k tebi doć sada ti želim laku noć!

Oglasi