NEDJELJA – SREDNJI ČAS (12. NKG)

NEDJELJA SREDNJI ČAS IV. tjedan PsaltiraNEDJELJA – SREDNJI ČAS (12. NKG)

IV. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže.

Daj Oca da upoznamo
I Krista, Sina njegova,
I u te, Duha njihova,
Da vjerujemo sveudilj. Amen.

ili

Red stalan dneva držeći
Svim srcem sada molimo
O trećem času današnjem
Na slavu Trojstva blaženog.

Da stanom Duha Presvetog,
Kog apostoli nekada
U ovo doba primiše,
Mi sad i uvijek budemo.

Jer tog se reda držeći
Nebeskog Tvorac Kraljevstva
Sve sjajem je ukrasio
Za nagradu nam vječitu.

Sva slava Ocu vječnomu
I jedinomu Sinu mu
Sa Tješiteljem Presvetim
U vjekovječne vjekove. Amen.

Šesti čas

HIMAN

O Bože silan, istinit,
Što vladaš redom svemirskim,
Što jutro puniš blistanjem
A podne ognjem plamenim.

Ugasi plamen razdora,
Utišaj vatru požudâ,
Pokloni zdravlje tjelesno
I pravi pokoj srdaca!

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen.

ili

Gle, šesti čas je došao:
Na molitvu nas poziva
Da žarkim duhom prožeti
Nebeskog tvorca slavimo.

Jer sad se svima vjernima
Po snazi križa presvetog
I žrtvom svetog Jaganjca
Spas, slava višnja dariva.

Od njenog sjaja blistavog
I samo podne mračno je.
Svim srcem stoga primimo
Dar silne Božje svjetlosti.

Sva slava Ocu vječnomu
I jedinomu Sinu mu
Sa Tješiteljem Presvetim
U vjekovječne vjekove. Amen.

Deveti čas

HIMAN

O Stvorče, štono držiš sve,
U sebi što se ne mijenjaš,
A vrijeme trena svakoga
Sunčanim hodom obnavljaš:

Daj svjetlosti nam uvečer
Da život nam ne propada,
Već sretnu smrt nam nagradi
Nebeska slava vječita.

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen.

ili

Dob dana srednja uminu
Po volji svetoj Gospodnjoj,
Sad uskliknimo pobožno
Jedinstvu, Trojstvu presvetom!

U srcu čistom nosimo
Otajstvo Božje blaženo
Što Petar nam ga predade
Ko znak i zalog spasenja.

Iz duše, braćo, pjevajmo
Ko apostoli nekada
Da mladice još nejake
Porastu snagom Kristovom.

Sva slava Ocu vječnomu
I jedinomu Sinu mu
Sa Tješiteljem Presvetim
U vjekovječne vjekove. Amen.

PSALMODIJA

Ps 23 (22). Dobri pastir.

Jaganjac će ih voditi na izvore voda života (Otk 7,17)

Ant. 1. Tko jede od ovoga kruha, živjet će u vijeke, aleluja.

Gospodin je pastir moj: *
ni u čem ja ne oskudijevam;
na poljanama zelenim *
on mi daje odmora.
Na vrutke me tihane vodi *
i krijepi dušu moju.

Stazama pravim on me upravlja *
radi imena svojega.
Pa da mi je i dolinom smrti proći, *
zla se ne bojim, jer si ti sa mnom.
Tvoj štap i palica tvoja *
utjeha su meni.

Trpezu preda mnom prostireš *
na oči dušmanima mojim.
Uljem mi glavu mažeš, *
čaša se moja prelijeva.

Dobrota i milost pratit će mene *
sve dane života moga.
U Gospodnjem ću Domu prebivati *
kroz dane mnoge.

Ant. Tko jede od ovoga kruha, živjet će u vijeke, aleluja.

Ps 76 (75). Pjesan nakon pobjede.

Vidjet će Sina Čovječjega gdje dolazi na oblacima nebeskim (Mt 24,30).

I.

Ant. 2. Doći će Gospodin da se proslavi u svojim svetima i u njima pobudi udivljenje, aleluja.

Na glasu je Bog u Judeji, *
u Izraelu veliko je ime njegovo!
U Šalemu je Šator njegov, *
na Sionu boravište.
Tu polomi strijele lukovima, *
štitove, mačeve, sve oružje.
Blistav li si, *
veličanstveniji od bregova drevnih.
Opljačkani su oni koji bijahu jaki srcem, †
i san svoj snivaju, *
klonuše ruke svim hrabrima.
Od prijetnje tvoje, Bože Jakovljev, *
skameniše se kola i konji.

Ant. Doći će Gospodin da se proslavi u svojim svetima i u njima pobudi udivljenje, aleluja.

II.

Ant. 3. Zavjetujte i izvršite zavjete Gospodinu, Bogu svojemu, aleluja.

Strašan si ti, i tko da opstane *
kraj žestine gnjeva tvojega.
S neba reče presudu *
od straha zemlja zadrhta i zanijemje
kad se diže Bog da sudi, *
da spasi sve uboge na zemlji.
Jer će te i bijes Edoma slaviti, *
i preživjeli iz Hamata štovat će te.
Zavjetujte i izvršite zavjete Gospodinu,
Bogu svojemu, *
svi oko njega neka donose darove Strašnome
koji obuzdava oholost knezova, *
koji je strašan kraljevima zemlje.

Ant. Zavjetujte i izvršite zavjete Gospodinu, Bogu svojemu, aleluja.

TREĆI ČAS

Kratko Čitanje (1 Kor 6, 19-20)

Ili zar ne znate? Tijelo vaše hram je Duha Svetoga koji je u vama, koga imate od Boga, te niste svoji. Jer kupljeni ste otkupninom. Proslavite dakle Boga u tijelu svojem!

R. Duša mi gine i čezne za dvorima Gospodnjim.
O. Srce moje i moje tijelo kliču Bogu živomu.

ŠESTI ČAS

Kratko Čitanje (Pnz 10, 12)

Što od tebe traži Gospodin, Bog tvoj? Samo to da se bojiš Gospodin, Boga svoga; da po svim putovima njegovim hodiš; da ga ljubiš i služiš Gospodinu, Bogu svome, svim srcem svojim i svom dušom svojom.

R. Gospodine, tko smije prebivati u šatoru tvome?
O. Onaj samo tko živi čestito i istinu iz srca zbori.

DEVETI ČAS

Kratko Čitanje (Pj 8, 6b-7)

Ljubav je jaka kao smrt, a ljubomora tvrda kao grob. Žar je njezin žar vatre i plamena Jahvina. Mnoge vode ne mogu ugasiti ljubav niti je rijeke potopiti.

R. Ljubim te, Gospodine, kreposti moja.
O. Štite moj i snago spasenja mojega.

MOLITVA

Gospodine, Bože naš, daj da te štujemo svom dušom te u tvom Duhu ljubimo i prihvaćamo sve ljude. Po Gospodinu.

ZAKLJUČAK

R. Blagoslivljajmo Gospodina.
O. Bogu hvala.

Oglasi