Svjedočanstvo

Hvaljen Isus i Marija. Javljam se sa svojim svjedočanstvom. U braku sam malo više od dvije ipol godine. Nisam mogla ostati trudna, iako su moji nalazi i od muža uredni. Sjećam se da sam mužu rekla prošle godine u ovo vrijeme, ne treba meni doktor meni treba Božji blagoslov koji ću dobiti od Isusa preko fra Ive Pavića. Da napomenem molila sam mnogo puta devetnice Sv. Riti, Sv. Anti. Išla sam na više zvjeta u razna mjesta, molila u grupi da se molite za mene. I tako sam ove godine odlučila poći u Šurkovac, bilo je mnogo kušnji da odustanem. Došla sam tamo i rekla Bože daj mi vjere da povjerujem da ti možeš učiniti čudo u mom životu. Kad je fra Ivo došao do mene da mi položi ruke, izrekla sam ono što mi je na srcu, čim me dotakao pala sam (počivala u Duhu svetom) u tom padu rekla hvala ti Isuse, samo su mi suze klizile niz lice od sreće. Odmah sam znala da je Isus bio uz mene i učinio čudo u mom životu, nakon 16 dana sam saznala da sam trudna. Pišem ovo kao ohrabrenje svim ženama koje prolaze što sam ja prolazila, ne gubite vjeru Isus je uvijek uz nas. Nadam se da nije sebično da zamolim da se pomolite za mene da rodim živo i zdravo dijete.

Molitvena nakana bila je 07.03.2017

Molim Vas pomolite se za mene i mog supruga da nas nagradi darom koji strpljivo ćekamo

Svjedočanstva & Vjera 11. OŽUJKA 13:30

imajte strpljenja i puno vjere

Oglasi