Srijeda – Jutarnja molitva – 12. NKG

Srijeda – Jutarnja molitva – 12. NKG

U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen

“Tebi ću se moliti, o Bože, ujutro ćeš moj glas uslišati.” Ps 5, 3

Gospodine Isuse, hvala Ti na ovom jutru
koje je osvanulo grijano sunčevim zrakama.
Vrijeme polako prolazi i nikada se ono što
je prošlo ne vraća. Što sam sada učinila,
tu je, a što sam propustila ne mogu više vratiti natrag. Mogu žaliti za onime što nisam ostvarila ali vratiti ne mogu ništa. Zato te molim, Isuse, daj da uvijek budem svjesna da je ovo vrijeme koje provodim na zemlji moj sat, koji moram iskoristiti za dobro svoje duše. Pomozi mi da svaki svoj sat usmjerim prema Tebi, mojem vječnom Bogu. Amen.

„Gospodine, daj mi sunca, cvijet, smiješak, oči djeteta. Gospodine, daj mi radosti.“
 Blagoslovio nas Gospodin i sačuvao nas od svakog zla i uveo nas u život vječni. Amen.  
U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen

Oglasi